2015年2月22日 星期日

波家祝大家新年快樂~ 咩~~

波哥祝大家
新年快樂
身體健康
恭喜發財

呢3句係今年波哥唸口黃嘅祝賀語句呢!!
希望大家鍾意



新年前實在太太太忙
某程度上係因為Ballmama太多心
成日想整呢整路
滿足一下自己
當然亦有無數清潔工作啦!!
趁新年換下新氣息
自從有左呢個櫃之後
真係放多左好多野
對於有少少購物狂Ballmama黎講
絕對大愛

波家傳統
一定有大利是
今年特別整左屬於我地一家三口版本

好鍾意
出年都應該可以繼續用落去^^
一整好已經教波哥
邊個係MAMA,邊個係PAPA,當然仲有波哥自己啦!!

利是封
我地仲有波哥專用特別版
一封MAMA,一封PAPA

難得整左
唔好浪費
一於加埋大吉、平安、健康做埋揮春小擺設
充滿住波家


由於時間唔多
(拎曬去整小擺設.....HAHA)
波家蒸糕CHECKLIST中
只有道具年糕
因為我地屋企習慣要放一個年糕“責”年

除左自家年糕
Ballmama今年一早預訂左blogger CINDY
又靚又好食竽頭酥
佢嘅顏色好靚
新年放出黎仲好啱氣氛

除左自己食之外
仲買左俾親友
焗熱左仲好食
為食Ballmama大年初一朝早已經KO兩個
~~YUMMY~~
出年一定再ENCORE

所有野放埋一齊
就成就左波家充滿住新年氣氛嘅一角
最後送上波家的小小心意

祝大家平安大、身體健康!!










19 則留言:

  1. 恭喜發財,祝波家羊年要咩有咩,最緊要身體健康呀!
    波媽啲作品甚至只係影響相,都好似藝術品咁,真係好靚呀!啲利是封咁靚,收到應該唔捨得掉啦

    回覆刪除
    回覆
    1. THX CATHY MAMA~~
      為左令FTM生活精彩D,波媽唯有喺呢方面著手努力!!
      其實我都真係幾鍾意整下野~

      刪除
  2. 我絕對明白點解波媽可以咁忙....
    一家三口好靚呀~~~~~~

    回覆刪除
  3. 波哥琴日D 利是係咁話要俾豬脾, 真係聽到都心甜~~

    回覆刪除
  4. 恭喜發財!! 祝波家羊年一帆風順~ 波哥健康快樂! 繼續做個開心可愛嘅baby!!
    btw .. 波媽~~~ 你整d 野實在太太太太靚喇!! 我都好鐘意你整比我嘅利是封呀! 謝謝你>3<

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到你話鍾意,我都好開心呀!! HAHAHA

      刪除
  5. 恭喜發財, 祝波爸爸工作順利, 波媽媽愈來愈靚, 波哥就快高長大, 聰明靈利~ 大家健康!!!波媽, 睇到你呢D 擺設同食物, 小寶媽又開始慚愧了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小寶媽平時努力工作MA
      其實係波媽自己貪得意,鍾意整下色水~

      刪除
  6. 波媽你係咪一日有100個鐘架? 點解可以整到咁多野~~~ 祝波家新年進步,波哥快高長大,波媽又瘦又靚,波爸搵多D!

    回覆刪除
  7. 恭喜發財﹗祝波哥一家身體健康﹗心想事成﹗要咩有咩﹗
    波媽點解你可以咁勁㗎﹗樣樣都好靚好吸引呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. THX AR!! 好遲先覆留言.....
      其實波媽真係成日PATPAT痕,心思思就想整野!

      刪除
  8. 每樣野都靚到無話可說,新一年祝波家身體健康,生活愉快!

    回覆刪除
  9. 祝你一家健康快樂!
    你真係好有心機,而家我有啲時間post吓相已經覺得好奢侈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你見我而家咁懶出POST就知D時間去左邊......
      相信佢地越大,我地只會越忙!!

      刪除
  10. Love u ball mama 😘
    估唔到今年我地終於見面 期待下次見你同波哥呀😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝CINDY EE就真

      我同波哥都好開心見到你,仲可以食唔停,LIKE!!

      刪除