2013年11月8日 星期五

為食Yummy Time ﹣ 一歲後食譜

踏入一歲後
BALL GOR絕對有口褔
因為BALL MAMA開始放寬左
基本上都會俾佢試下
當然仍然唔會太過份
不過,俾咩BB食同幾時俾都係好個人
人人有唔同諗法
絕對無一定嘅食譜


三文魚係其中一樣食物BALL MAMA係等到一歲先食
因為睇過篇報導
越大嘅魚含有水銀越多
但太細嘅BB,身體其實係唔識自行排出水銀
過量的水銀會影響腦部發展
雖然話食少少唔怕
但三文魚嘅水銀應該都唔少
所以BALL MAMA寧願等一等
而家開始俾BALL GOR食三文魚
大概一星期1-2餐

有時會清蒸加入飯就咁食

好彩BALL GOR都唔怕腥
仲食得好滋味


亦試過整❤ Steam Egg with Salmon ❤

做法:
先蒸左魚,壓醉
加入水、蛋再慢火蒸
最後放返少少魚肉上面
最後呢個STEP純粹貪靚
BALL MAMA其實俾左全蛋BALL GOR食左一排嫁啦
見佢無敏感反應又鍾意食
所以我都成日會用到蛋
蒸水蛋除左加三文魚外
亦可以加三色椒落去
甜甜地,仲好香添

有時我會煮下無油版蕃茄蛋
❤ Fried Egg with Tomato ❤
做法:
先將蕃茄用熱水燙過去皮
蕃茄煮成蓉
再加入打過雞蛋用細火煮一陣
有時蕃茄會酸,可加入少少糖調味

偶然,BALL MAMA都會花少少時間煮D特別野
其實BALL GOR幸福過BALL MAMA  BALL PAPA
因為我每日都會盡量煮唔同菜色過佢食
當然有時要出街無時間就會兩餐都一樣
拉上補下都OK啦,係咪? 

試過整薯餅
但平時我地可以用多D油煎就容易D
暫時我都盡可能少用油嘅方法
HAHAH~ 可能大家會話,咁煩就唔好整啦!!
但BALL MAMA想俾D新意BALL GOR
唔想日日食粥呀粉呀
BALL GOR似我地,日日食都會悶

❤ Potato Cakes ❤
做法:
薯仔切粒,蒸熟,壓蓉
加入其他已煮過配料
(我試過洋蔥南瓜雞肉碎,洋蔥豆蓉牛肉碎)
再加入少少麵粉令佢杰身易煎D
燒紅個鑊用1,2滴油揸晒成個鑊 (唔同嘅鑊功效唔一樣)
分件煎成形
我怕煎一煎未熟透
會再蒸一陣

結果係,BALL GOR鍾意到不得了
如果加多D麵粉會似薄餐
可以用黎做下午茶嫁!!





最近都係煮飯多
因為覺得煮飯方便過煮粥同粉麵
簡中煮一次
BALL GOR又OK嫁!!
有時食到停唔到

雖然好多人問我一歲大會唔會落鹽煮
BALL MAMA暫時唔會考慮
雖然鹽含鈉、碘同埋礦物質
但某程度上奶粉入面已有一定比例的加入
加上其他食物入面都有機會有鹽
都係睇定D先~

33 則留言:

  1. BALL GOR 幸福到呢~~~~ 真羨慕呀 !!!
    講到食, 波哥係專家, 因為BALL MAMA成日煮好多花款過佢食..KEKE

    終於有得食三文魚啦~~ BALL GOR 除左怕榴槤臭, 應該唔會怕腥~~識貨

    回覆刪除
    回覆
    1. BALL GOR應該好快投訴,話無新花款啦!! HAHA
      佢大部份野都食,其實我都舒服D,煩少樣:D

      刪除
  2. 波哥好幸福呀~ 叫波哥唔好同晉晉講原來有咁多好野食呀~
    晉晉長期都係一日兩餐食同一款~ 不過佢又唔會厭, 餐餐清~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能波哥識講野之後會直接叫晉晉上我度開餐,HAHAHA!!!
      晉晉一向叻仔:-bd

      刪除
  3. c真係好幸福呀!! 媽媽又好好心機日日整唔同嘅野!唔怪之佢咁波啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,越黎越波,BALL MAMA想佢高返DD囉!!
      不過佢咁懶,可能難D......

      刪除
  4. 波媽潛左水去邊??? 近排無乜寫blog既....
    如果大爺住附近就好, 我可以成日帶佢過黎痴餐.....((都怪我懶, 大爺食黎食去都係粥粥...))

    回覆刪除
    回覆
    1. 大爺媽,你終於都知我忙咩啦,HAHA,潛晒水~~~
      都唔係好遠,可以得閒過黎痴餐WOR,今日豬脾先黎完:D

      刪除
  5. 睇見都流口水呀﹗個薯餅如果拎去焗爐焗可能都OK喎,我成日將D要煎炸嘅嘢放焗爐焗,唔使油又夠脆口,健康好多呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能爐焗都OK,反正我想佢成形就OK,下次試下先~
      THX 艾菲媽媽~

      刪除
  6. 真係好多美食呀,大人都覺得正!
    係架,肚B就黎18個月我地冇落鹽煮野架,要果啲營養又唔一定要靠鹽黎汲取嘛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係BALL GOR本身為食,未必真係咁正~
      肚B就黎18個月都冇落鹽煮野,咁我更加唔需要住
      有大家做指標真係好!!

      刪除
  7. 回覆
    1. 我相信LITTLE L將來一定都好幸福呢!:x

      刪除
  8. 好好食甘.......
    我都要跟著甘整先.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係D好簡單嘅野食,不外乎蒸蒸煮煮~

      刪除
  9. 嘩, 真係好幸福呀! 唔怪得波哥咁中意食野啦~ 因為有媽媽o既愛心餐~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實可能係倒轉,係BALL MAMA幸福
      因為波哥鍾意食,BALL MAMA先有動力煮愛心餐~:x

      刪除
  10. 波媽真係有心思! 啲食物又靚又好好味咁! 波哥實在太幸福喇~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係D好簡單嘅野食,不外乎蒸蒸煮煮~
      你都可以試下煮~~

      刪除
  11. 波哥真係好幸福呀!!! 波媽廚房既出品永冇失手的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係嫁,TAREMAMA,我都有失手嘅時候
      不過我無POST出黎:D

      刪除
  12. 波媽, 最後個米粉係點煮架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係米粉,係好似意粉嘅幼麵條
      不過好明顯BALL MAMA比人呃左......

      先準備麵條
      再將南瓜粒洋蔥加水煮淋
      加入肉碎
      熄火前打隻蛋,搞掂!!

      最後加上菜蓉

      刪除
  13. 嘩!好正!
    隻波點碟係邊到買ga?

    回覆刪除
  14. 回覆
    1. 佢真係得食OK
      又唔識行,又懶,BALL MAMA都好灰心......

      刪除
  15. 波哥食相一流呀!不過都係波媽媽既功勞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,波哥天生一副為食樣,HAHAHA!!!

      刪除
  16. 嘩,一睇波哥大啖食,就知好好味喲 ^^

    回覆刪除