2013年10月15日 星期二

疫苗注射 • MMRV的威力

好多媽媽會選擇唔接受水痘疫苗注射
但為左安心,BALL MAMA一早已安排1歲大的BALL GOR接受疫苗注射
不過就唔係單獨一支水痘疫苗,而係四痘混合疫苗
其實對於水痘疫苗,有好多唔同說法
並唔係個個都贊成注射
雖然都有機會會出水痘,但注射水痘疫苗可以減輕病情
為左呢點,我又覺得有需要



四痘混合疫苗(MMRV)

麻疹、腮腺炎、德國麻疹和水痘
MMRV疫苗可以給予1 到 12 歲的兒童,保護他們免
於得到這四種疾病。 建議接種兩劑MMRV疫苗:
– 第一劑在 12 到 15個月時接種
– 第二劑在 4 到 6歲時接種 (可提前接種,只要距離第一 劑至少 28 天)
這些是推薦接種疫苗的年齡。但是只要兒童第二次接種疫苗的時間與第一次接種時至少間隔三個月,就可 以在12歲之前接種。 

MMRV疫苗有什麼風險?
輕度問題
• 發燒(6 人中有 1 人)
• 輕度皮疹(20 人中約有 1 人)
• 面部或頸部腺體腫大(75 人中約有 1 人)
中等問題
• 由發燒引起的癲癇 (接受MMRV的兒童每1,250人中 約1人),
• 血小板暫時降低,該症狀可能導致不正常出血 (每 40,000名兒童中約1人)。
嚴重問題(非常罕見)
- 耳聾。
- 長期癲癇、昏迷或意識降低。 - 永久腦損傷。
由於這些問題的發生非常罕見,我們無法確定它們是否由疫苗導致。
(Information: http://www.immunize.org/vis/chinese_traditional_mmr.pdf)



但BALL MAMA 都擔心BALL GOR會出現發燒的徵狀
所以都係等過埋D生日活動先帶佢去
之前我仲諗BALL GOR會唔會喪喊
點知呢個小朋友掛住聽歌仔
唔單止無喊,仲連叫都無叫
姑娘姐姐笑佢大脾仔夠厚肉,頂得住!!
(其實我比較過,KINETICS 姑娘手勢真係好過健康院好多,BALL GOR多數都無咩反應!!)

講返針後反應
果然,今次注射後幾日就出現低燒情況,仲一燒就三日!!
(初初唔知道係隔幾日先會出現徵狀,BALL MAMA仲取笑BALL GOR遲鈍......)



三日都係徘徊於37.5-38.5之間
只係38.5的情況多數都係深夜
搞到BALL MAMA無覺好瞓......I-)
(根據其他媽媽所講,BALL GOR情況算好,只係低燒,而且食得玩得,GOOD BOY!!)
由於BALL GOR之前注射其他疫苗都無特別反應
所以BALL MAMA覺得呢支疫苗都唔少野
最後BALL GOR終於0係假期頭一日退晒燒
起碼可以出去行下玩下
唔使成日困0係屋企!

16 則留言:

  1. 我都係咁話,為左多一份保章都寧願小朋友捱一針呢!
    我唔係出去打,只係健康院打1歲針(類似但冇水痘),肚B都低燒左幾日呀,加埋水痘應該勁好多,波哥好野咁快退晒燒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁肚B會唔會打水痘呀??
      係呀,波哥算幾叻,打針從來都唔需要我地太擔心!!

      刪除
    2. 有去私家打架,捱一針多一份保障嘛^^"

      刪除
  2. 呢支針真係好勁~我朋友個女隔咗成2個星期至燒,又係一燒燒幾日

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,初初大家講話1歲針好勁,我都唔知邊支
      因為而家實在太多唔同針要打
      打完見波哥出現反應,身邊好多媽媽就話呢支係勁野啦!!

      刪除
  3. 係呀, 我都同小寶打左~ 預防好d~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我見反正都要打一針
      出水痘又可大可小
      就打埋安心D~

      刪除
  4. 燒完就好啦~
    巧驚呀~ 晉豬11月打呀~ 我要有心理準備!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,燒左幾日,全靠退燒水頂住JAR!!
      11月打,到時個幾日叫姐姐留意下~

      刪除
  5. 燒腩仔啱啱今日打咗啦,但只係健康院枝三痘針,因為我安排咗佢一個月後打水痘針~~
    我宜家都擔心緊佢會唔會燒,姑娘話六至十二日內有機會發燒同出疹,叫我哋呢排盡量唔好帶佢去人多地方怕惹到傷風感冒,講到枝針好似真係好勁咁﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網睇過,好似話分開打,反應無咁大嫁
      唔使太擔心,打完多D留意燒腩仔
      SO FAR 波哥只係發燒,精神各樣野又好OK
      胃口都無變, 一樣可以照食~

      刪除
  6. 咁波哥又真係好勁喎,發燒都仲玩得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能都係低燒,所以都OK精神,食得玩得~

      刪除
  7. 我仔聽日打水痘針呀, 我都係覺得寧願佢捱嗰一兩針, 好過佢出水痘, 大人細路都辛苦起碼一星期!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一針半針我又覺得OK
      我聽部份做教師朋友講,水痘都真係幾麻煩,最怕佢有疤痕

      刪除