2014年3月14日 星期五

我要上學去~~JOYFUL WORLD INTERNATIONAL

BALL MAMA 0係BLOG度好少提到有關波哥學習
雖然初初唔打算俾佢讀PN直接報K,因為諗住自己湊都可以
但1516下又擔心佢唔讀PN將來報K會爭D
BALL MAMA自問唔係催谷型,主要想波哥開心學習
加上讀PN波哥又可以每日有幾小時返學校玩下
BALL MAMA又可以趁機抖一抖
(雖然我極度懷疑我會比而家更忙!!)
但最後都有幫佢報到PN,主力沙田馬𩣑山
身為細B波哥一直以黎都無咩消息, 可能係BALL MAMA報得太少
INTERVIEW少之又少
JAN: IN過 GOOD TIME INTERNATIONAL ﹣on waiting list
FEB: GREENFIELD - rejected
當第一次被reject時,心情原來好難受......
HAHA,傷心過後唯有再睇下有無其實機會
無心插柳下報左 JOYFUL WORLD INTERNATIONAL SHATIN
http://www.joyfulenglish.edu.hk/en/index.html

可能佢會開新分校關係
竟然仍然安排到INTERVIEW (JOYFUL之前其實已經完成INTERVIEW階段)
上星期三BALL MAMA就單獨帶住波哥前往
Interview Time: 4:45PM最近愛上扭計大叫同屬於午睡時段
波哥未到已經0係商場喊緊兼唔肯自己行
BALL MAMA已經心知不妙
果然,上到去佢地俾左張問卷同筆我填寫
但筆對於波哥黎講,係一樣非常非常吸引玩具
不停想搶我支問,仲扭計唔肯坐定定
我唯有俾本書仔佢冷靜下先
陰公,好辛苦先可以填好
呢個時候BALL MAMA開始埋怨BALL PAPA無陪我地去
(不過佢地INTERVIEW安排得好突然,所以無叫到BALL PAPA請假)
等候期間,波哥情緒尚算穩定
有位路過普通話老師仲讚波哥可愛
波哥仲即時放電~~~
BALL MAMA有一刻希望係呢位老師IN我地
實情當然唔係啦!!
最後由位NET TEACHER同我地INTERVIEW
今次我地唔係大型INTERVIEW,所以無CIRCLE TIME做warm up 

PART ONE - 睇圖書
可能平時少同波哥講英文
波哥無咩反應
不過老師問佢想睇邊本圖書佢又識指(二選一)
係一本數字圖書,但好明顯波哥對內容興趣不大,對數字就更加無反應
但又好鍾意揭書,不這好快就失去耐性
出現大叫情況

PART TWO - 俾圖考五官其實教左波哥好耐
佢都只係識指NOSE
不過當日佢連呢個都唔指,仲想逃跑
老師出動貼紙引佢,情況好D
最後老師見波哥開始失控
唯有用自己五官同波哥溝通
又OK WOR,波哥肯指下,波媽又幫下手
仲可以同老師HIGH FIVE (之前佢唔SO老師......)
勉強過關後
老師想再睇另一本圖書
不過波哥已經失控大叫
老師幫我搵左個藉口,話佢眼瞓就完左INTERVIEW

前後大約15MINS就失得
BALL MAMA出到門口好傷心嫁
唔求波哥做得好好,因為波哥識幾多MAMA最清楚
但估唔到波哥會失控......
不過唔開心左一陣,望住波哥個笑容
BALL MAMA又溶化左啦!!

打定輸數加上JOYFUL話無咁快就消息
BALL MAMA就無理到
點知尋日BALL PAPA放工開信箱帶左個好消息俾我地
WAHAHAHA波哥有書讀啦!!!


其實最近因為波哥太扭,同之前諗住波哥應該無PN讀
BALL MAMA報左屋企附近JOYFUL ENGLISH CENTRE PG
趁早俾波哥自己上堂
我怕佢遲下痴慣左我唔肯自己上堂
上左3堂,波哥每一次去到門口都好開心
望都唔望我想立即衝入班房
每次都要捉實佢先得!!
除左第一次無喊(好奇怪的小朋友,竟然係第一次無喊)
之後每次中途都會喊少少
對BALL MAMA黎講已經好滿意
望住呢兩張相,BALL MAMA已經有點期間波哥返學LOOK~~


最後問題黎啦!!
如果上PN其實學費一年都唔平
BALL MAMA又無返工自己湊開波哥
所以仍然1516中
但好明顯睇到波哥返學會好開心
因為佢每次見到MISS都會甜笑同衝埋去
果然係無又擔心,有又煩惱呀!!

27 則留言:

  1. 波哥好叻呀,有書讀!
    佢個讀書look好精靈,可能引到好多女,嘻嘻嘻
    波媽可以休息下,計劃下波妹,嘻嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 引到好多女, 波媽咪好快要同其他女仔爭波哥? HAHAHA
      波妹唔打算計劃佳,不過可以休息下確實係我想~~

      刪除
  2. 恭喜晒波媽同波哥,yeah有書讀!
    其實做FTM自己教都ok,不過如果近屋企有N班讀,波媽可以多少少free time,波哥又可以開始下群體生活,都好架!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX CATHY MAMA~
      其實又唔算好近,都要坐小巴去~
      可以開始下群體生活,係我最想
      因為見波哥鍾意上下PG,N班亦可以訓練佢坐定定~~

      刪除
  3. 唔, 其實都好難答邊樣好D喎~
    唔計"錢"哩個因素, 我覺得上PN 好過PG, 因為PN 模式似K1, 時間又長D, 同埋多D同學, 學習群體生活會好D~
    BTW, Joyful 感覺上真係好似幾好, 起碼見到D老師都好nice~
    果個普通話老師, 莫非就係in 晉果個? haha~ 佢真係好好人~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔計"錢"哩個因素, 我覺得上PN 好過PG, 因為PN 模式似K1, 時間又長D, 同埋多D同學, 學習群體生活會好D~ <===agree!! PN好啲同學仔/老師都穩定啲. PG 可能成日唔同人

      刪除
    2. "錢"哩個因素對我都幾重要
      不過聽多左意見後,都應該會俾波哥返N

      MAY~普通話老師應該唔多,好有可能係同一個WOR~~

      刪除
  4. 我都係返JOYFUL PG WOR! 你返逢星期幾呢?!
    BTW, 個人覺得唔駛考慮冇讀PN直讀K係咪會有問題, 我可以答你 - 唔係!
    我朋友冇讀PN 報左5間沙田5間九龍塘K, 全部收哂 ^^
    唔好想太多, 真係覺得有需要讀就讀. 覺得自己湊都OK就自己湊呢!! 間唔中返吓PG也可以啊 ^^
    加油啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. APPLE MAMA~ 我地返星期四AM呀!!
      不過波哥本身比較懶散,早D返學可能對佢有好處
      所以仍在考慮中!!不過有OFFER點都安心D先!

      刪除
  5. 波哥叻叻,其實我覺得波媽媽都教得好好,希望你好快決定好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. THX Little K mama~~
      其實波哥比起同期小朋友慢嫁
      不過我見迫佢唔到,就慢慢黎,費事有反效果啦!!
      我地應該都會俾波哥讀多,佢太懶啦,返學可能對佢有幫助~

      刪除
  6. 波哥好叻仔呀! 學校收生既標準你估佢唔到. 聽過唔只一個話以為得既唔得, 以為唔得既反而得左既case...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係估佢唔到呀,以為100﹪ REJECT,點知得左!!
      可能個天見波哥懶到出汁,想我俾波哥讀N......HAHA

      刪除
  7. GDGD~波哥去上學,波媽可以輕鬆一點!!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX MANCHI,我可以輕鬆一點,波哥又可以開心一點~~YEAH!!

      刪除
  8. 波媽煩嘅嘢同我一模一樣,因為諗極都諗唔掂所以交畀個天決定,最終報咗兩間PN兩間都waiting,咁就即係燒腩仔今年直接報K算啦
    不過我係波媽會交咗留位費先,睇吓返學前呢幾個月波哥嘅發展去決定返唔返PN啦,始終宜家仲細幾個月嘅變化會好大,但最緊要都係波哥開心最重要

    回覆刪除
    回覆
    1. FTM嘅煩惱果然一模一樣~
      BALL PAPA想波哥返學嫁,所以點都會照俾留位費先
      不過暫時睇,波哥應該鍾意返學,因為日日有小朋友同佢玩~~

      刪除
  9. 波哥都開始返學啦,好似好開心咁~
    我都會比Raven b返N班, 不過仲未揀到~波哥返左學,波媽可以有多d空閒時間,又可以比佢預早習慣下K1生活都幾好丫~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,終於有學返
      希望我唔會比而家更忙啦!!

      刪除
  10. PN嘅學費真係唔平,不過如果唔返,又怕IN K1嘅時候會比下去,真係矛盾! 不過大前提當然係BALL哥,如果佢鍾意返學,早啲學習吓群體生活都幾好

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽~ 我咪就係怕比下去囉!!
      同埋有時湊足全日真係幾攰下,所以N班對我黎講都幾有用~~

      刪除
  11. 波哥著住套PG 圍裙好可愛呀~
    如果波哥上PG 開心, 我覺得返N都會適應到. 我諗到時BALL MAMA 可能會忙左, 但係就有日頭就會有少少私人時間~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得返學會比而家更忙
      不過有好處係波哥唔洗成日對住我
      有時對足24小時都真係好攰......HAHA

      刪除
  12. 叻仔波哥~!!! 其實呢, 返唔返pn, 真係好矛盾~ 我就算唔係自己湊, 都有1516~ 不過只要波哥開心~ 我覺得都可以一試~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,好矛盾~
      不過BALL PAPA決定俾波哥上PN,試下都好!!

      刪除
  13. 圓圓你好!我終於都寫番BLOG!搵學校唔洗太心急,慢慢黎!總會找到適合的幼稚園啊!不過而家N班位係比較緊張,如果真係搵唔倒上住PG先囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. HI MISS CARLEY~~好耐無見~
      你寫返BLOG,我又可以偷師啦!!
      Welcome Back!!

      刪除