2013年9月27日 星期五

Video - Cake Smash, I'm ONE


新環境第一篇
仍然係分享BALL GOR的點滴

之前都有提過
我地0係屋企同LITTLEBALL整左個1st Birthday Cake Smash

VIDEO已面世
可能有Bloggers已經0係FACEBOOK度睇過
(BALL MAMA最近實在太忙,無咩時間UPDATE BLOG POST)
效果當然係10個讚
唔講大家亦未必知道係自家制作
無論音樂、剪接、場境
我都覺得有水準嫁(唔知醜自誇中,HAHAHA)
當然,我覺得最有水準嘅
就係個小主角囉
表情一流(一流咁為食........)



1st Birthday Cake Smash
地點: H&C SWEET HOME
小主角: HORACE HO (BALL GOR)
VIDEO MAN: ANSON TAI
CAMERA MAN: BALL MAMA
道具: BALL MAMA
雜務及清潔:BALL PAPA




知道好朋友花左唔少時間又拍又剪
呢份生日禮物
我絕對覺得無價

為1歲大的LITTLEBALL留下一個美好回憶
大家先睇住片
呢兩日會整理好埋其他相片俾大家欣賞

26 則留言:

  1. 影得好好呀! ball gor 又好合作呀! 我以為是你親自操刀添!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有親自操刀,不過係相,唔係VIDEO~~
      好懷念YBLOG個表情符號呀!!

      刪除
    2. 呢度有教點樣加返啲 YBLOG個表情符號!
      http://koosan.blogspot.hk/2013/09/add-emoticons-to-blogger.html

      我試過, 真係得!!

      刪除
  2. 波媽勁勁勁勁勁~~~~~
    雜務及清潔:BALL PAPA <--波爸呢個位都唔易做..wakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. WAKAKAKA~ 我家男人真係唔易做嫁!!

      刪除
  3. 好似玩緊bb版既泥漿摔角呀! XD

    回覆刪除
  4. 我係facebook睇左,好正!波哥大過睇返一定超級開心姐

    回覆刪除
    回覆
    1. THX CINDY~
      波哥呢一年應該都充滿回憶啦!!

      刪除
  5. 真係好有水準;道具都好有心思....一切都值得回憶

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,BALL MAMA不斷為波哥增加回憶!HEHE~

      刪除
  6. 好正呀~呢份生日禮物真係無價

    回覆刪除
    回覆
    1. THX妹豬媽媽~
      BALL MAMA最鍾意送禮物俾BALL GOR,HEHE!!

      刪除
  7. 回覆
    1. 我整左相簿,等我UPLOAD幾張上黎先~

      刪除
  8. 忍唔住睇左幾次!!!ball bor 好可愛!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔個醜嘅BALL MAMA都覺得BALL GOR好可愛嫁!!WAKAKAKA

      刪除
  9. 超正呀~!!!! 波哥好cute呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHA!! 我自己都好滿意
      希望每年都可以送一份特別禮物俾佢!

      刪除
  10. 如果我你你一歲時都影 .. 唔知老公會唔會鬧爆我呢 .. 哈哈

    回覆刪除