2013年10月11日 星期五

Photobook - Cake Smash, I'm ONE

BALL MAMA原先都無打算整PHOTOBOOK
不過咁0岩有位姐姐送左張PHOTOBOOK COUPON俾我 
(姐姐,我唔知可唔可以出名呀!!)
我當然要物盡其用 ❤ 
不過由於COUPON有期限
我影完相去完旅行
返黎過埋BALL GOR生日先有半日時間去整
好急,因為我要0係限期前搞掂
(BALL MAMA永遠都係咁,唔到最後一刻唔做
已經俾人話過好多次,但就係改唔到......應該教壞左BALL GOR啦!![-(


雖然得半日,但BALL MAMA都有花盡思去完成
當然時間多D可以更加好
但其實整體我已經好滿意





➷ 3~2~1~開始啦!!  


➷ BALL GOR話要熱下身先!!
 


➷ 好多都做左誇頁,希望出黎效果OK~
揀呢張,係因為想突出BALL GOR 長長眼睫毛
好多人都話眼睫毛長代表懶,我信到十足,因為我同BALL GOR都係~~ KEKE~







食,對BALL GOR真係無難度~:-bd



HAPPY 1ST BIRTHDAY TO OUR LITTLE ONE!!<:-P




在家完成一次CAKE SMASH確實唔容影
搬搬抬抬不特止
準備及善後的工夫一蘿蘿
但能夠0係屋企進行
顯得特別有意思
H&C SWEET HOME
充滿住我地一家三口的快樂回憶~



27 則留言:

  1. 終於搵到你啦,好感動!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最近潛左水,而家先浮返出黎,HAHA!!

      刪除
    2. 睇得出....一定係波哥個生日搞到媽媽要潛水,哈哈哈
      anyway, welcome back :D

      刪除
  2. 整得好靚!! 仲要只用半日, 你是在 show off 嗎? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實得半日,所以只可以做好簡單LAYOUT,不足以SHOW OFF LA:P

      刪除
  3. 尋晚我俾大爺睇波哥個VIDEO, 佢係咁睇完又要睇, 睇左4次!!
    仲係咁話波哥係..鬚鬚BB..............鬚鬚BB..........WAKAKAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來大爺咁鍾意鬚鬚BB
      我地好快又可以見面啦!!:D

      刪除
  4. LETTER H FAMILY 又多一本滿載回憶既PHOTOBOOK啦~
    排版簡單得黎又靚, 一貫BALLMAMA STYLE~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 又一本滿載回憶既PHOTOBOOK
      到波哥大個可能會超多.......WAHAHAHA

      刪除
  5. 回覆
    1. 但我仲字得閒去研究搬屋呀!!~X(

      刪除
  6. 真係正到不得了呀~~!!!! 整得好靚呀本相簿~

    回覆刪除
    回覆
    1. THX SHARON~
      BALL MAMA剩係識PATPAT痕囉!!:D

      刪除
  7. 真係好專業,一定是一個好好的回憶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,相信第時BALL GOR自己睇返都會覺得好有趣!!:D

      刪除
  8. 波媽終於返黎啦~~~
    波哥o既艷照太正啦,不過最重要都係有波媽o既心思,整得好靚呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHA~ 係呀,終於都返黎啦!!
      波媽o既心思應該會沒完沒了,成日都PATPAT痕......

      刪除
  9. 好開心好正呀 ! ball mama超有心機~

    回覆刪除
    回覆
    1. THX CINDY!!
      相信BALL GOR越大,我應該會越少時間花心機0係呢方面呢!!

      刪除
  10. 終於搵返你啦﹗D相真係影得好鬼靚呀﹗
    我見你同波哥玩得咁開心,最終都忍唔住係屋企同燒腩仔玩咗次山寨版cake smash呀﹗預備同執嘢真係超甘﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA~ 係呀,我近期潛左水呀!!
      山寨版cake smash,我都想睇呀!!
      BTW執嘢真係超甘,我當日真係成日人散晒嫁~

      刪除
  11. 冇說話好講。。。好有心機呀。。。好靚呀

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. THX RAINY~
      你整甜品好叻嫁?? 我見到好靚呀 ❤

      刪除
  13. Hi want to ask where did u get the suit that littleball is wearing and the cake ... They are so cute ~

    回覆刪除
  14. 你好,我想問你介意話我知你用邊部PRINTER 印果啲旗嗎?
    因為平時我自己屋企果部印出黎無咁靚色。

    係用LASER PRINTER 嗎???
    可以用硬卡紙印嘢嗎??
    THANKS~

    回覆刪除