2013年11月20日 星期三

LITTLEBALL成長日誌 ﹣ 14個月

對上一篇成長日誌係11個月的時候
話咁快就到左14個月
BALL MAMA SKIP左中間兩個月
雖然好想寫,但已經有心無力

每日忙東忙西時間好唔見洗

今個月呢篇係堅決要補返俾波哥
BALL MAMA無藉口再偷懶

(雖然呢一刻眼瞓得要死......I-) )

0岩0岩睇返11個月的一篇
相中嘅波哥仲係好BB樣
(SORRY, BALL MAMA仍然未得閒坐定定搬BLOG......
要去YAHOO先睇到舊POST.......)
事隔幾個月,波哥已經大個左好多咁
除左樣貌的長大,佢亦0係不知不覺中學識更多

身高體重記錄
14m - 10.5kg / 77cm
(單憑自己0係屋企量度,如果聽日去健康院有唔同再更新!!)

14個月仍在學步中
係,波哥一如以往
0係呢方面都係有D落後
已經足14個月嘅佢,企得比之前穩陣左
亦開始肯自己用學步車周屋行
不過依然係搖搖下
有時企得行得好D,有時完全不在狀態兼會發脾氣
呢樣係令我最苦惱
眼見其他BB逐一學識行
但波哥進度則極度緩慢
唔擔心係假嘅 *聽日就已經要返健康院見姑娘
不過我確實分唔到佢係懶定係唔得
BALL MAMA今個月嘅心願係波哥快D學識行
(細細聲講大家知,每次我BLOG度講完之後,波哥就好快學識:P,佢應該都怕羞怕大家知道佢幾咁懶)

小肌肉發展
相比起大肌肉
波哥呢方面較好
上次去健康院時姑娘話佢拎野算叻
梗係啦,叫佢拎餅仲唔仆到去咩......
其次亦學識左小指令 e.g. BYE BYE, 拍手, 俾
但以上指令都好睇佢大少爺心情,鍾意就不停做,唔鍾意就當然當聽唔到
其實BALL MAMA要求唔高啦,已經收貨,費事再迫佢
當然可以做得更好,期待下個月吧!!

飲食進度
一直都無改變
只有食呢方面係完全唔洗粗心
每日2奶2飯1點心
奶食6-7安絕對唔算多
飯就相對多,食到足足1-1.5個碗仔飯量,餸另計
見佢咁俾面,BALL MAMA就更用心整
(我估BALL MAMA亦只有呢PART係稍為稱職!!煮婦呀,真係日煮夜煮嫁!!)

不過波哥都有唔合作嘅時候
可能唔太鍾意飲水
所以一直都唔肯用飲管杯
終於BALL MAMA忍唔住,買左個AVENT學習杯
打算代替個飲管杯之際
好啦,玩野大王出手
要佢用AVENT就鬼叫,調轉用飲管杯反而好少少......
我應該開心定傷心呢??

LITTLEBALL的食物清單
其實已經試左好多好多食物,真係寫唔晒
所以以後只會寫新增食物就算~

今個月比較特別係磨茹
由於波哥無咩敏感前科
我會比較放心試新食物!!

牙仔方面,已經出到第8隻
最近日日口水長流

學識用POTTY
而家每日定時放佢落POTTY都會有進帳
BALL PAPA嘅回應係 “懶人食瞓痾係最叻......"
POTTY呢PART我會想另外寫一篇
希望唔會得個講字啦!!

黎到14個月
仍然係開心嘅時間比較多
特別係,我發現波哥係一個愛笑的小朋友
笑點相當之低.....上一次PLAYGROUP得佢一條友不停傻笑KAKAKAKA
麻煩你KEEP住做一個快樂小朋友~

24 則留言:

  1. 我個仔都係 14 個月大, 要人拖著先行, 好少自己行, 係見過佢兩隻手拎住玩具又想行時先見過佢自己行. 其實個個 BB 的發展都唔一樣, 早啲遲啲都是相差幾個月的事, 遲早識㗎啦, 唔洗太擔心. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,波哥係人拖著都唔多行.....不過呢兩日就開始唔扶野都企到下~
      波哥只要係任何有關郁動嘅都會落後幾個月咁:-S
      一睇就知佢係懶,俾佢激死.....

      刪除
  2. 一有比較好自然會擔心,不過每個BB發展有快慢(肚B樣樣都慢,就18M都仲係BB話),亦都迫唔到,唯有順其自然啦。波哥已經好叻叻呢!
    肚B之前都唔多用學習杯飲水,但見大人拎杯飲又好有興趣,畀飲筒佢飲可以飲好多添,唔知依招波哥work唔work呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嫁,一有比較好自然會擔心
      有時身邊咁多BB,又好難唔比較
      唯有安慰自己,波哥食得瞓得已經叫好叻,HAHAHA!!
      唔WORK呀,波哥見我地飲野都唔係話好大興趣JAR
      其實佢啜到飲筒,但就會掛住玩同BU返出黎
      呢個小朋友其實一D都唔乖X(

      刪除
  3. 波哥一定會繼續做開心BB 啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢每日都無令我失望,不停笑笑笑!!

      刪除
  4. 波mama唔洗擔心, 波哥只係肥豬得滯, 所以唔想行, 等人抱o者~~~不為也, 非不能也~ 俾d 信心你同波哥啦~!!!
    一個快樂小bb~~~真係見到都開心~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. SHARON MAMA~ 你真係好了解波哥
      佢係o爹精,最鍾意人抱抱......
      btw,佢真係全世界最懶嘅BB,郁幾下就攰,要瞓!![-(

      刪除
  5. BALL GOR 健康開心, BALL MAMA 就已經好稱職啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家先知道,要稱職其實都好難下!!:P

      刪除
  6. 如果用飲管杯餵果汁俾佢飲, 會唔會快D學識用飲管?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經有用佢最愛嘅竹庶水,但都唔成功呀!!~X(

      刪除
  7. 波哥14個月都仲好BB樣, 真係好CUTE CUTE啊~~~
    K EE好掛住你, 唔該波媽媽一得閒就UPDATE多啲相啊...KAKAKAKA...些些~~~~XD
    ((不過我知你真係好忙~~~~))

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係啦,大爺媽~
      波哥最近個樣大左好多:((
      我估同頭髮多左有莫大關係,HAHAHAHA!
      我有聽話,UPDATE左D相嫁,係咪好乖呢!

      刪除
  8. BALL哥應該係太重身所以懶行啫,好快就會識行,你又要追住佢架喇!
    其實健康就最重要!!波哥一定會繼續做開心BB

    回覆刪除
    回覆
    1. GEB MAMI~
      我見其他重嘅小朋友都唔係咁
      我覺得係呢個小朋友太過懶惰啦
      不過我寧願相信佢係懶:P

      刪除
  9. 我鍾意波哥笑點低呢下呀!愛笑的baby可以蓋過佢做左的傻事奸事…

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢堅係笑點低,少少野就會不停笑
      我同PAPA尋晚仲話佢係怕老婆嘅BB:))

      刪除
  10. 快㗎啦﹗快㗎啦﹗好快你就要出街時四圍捉波哥看馬騮㗎啦﹗到時你肯定仲忙呀﹗
    我發現D BB要畀D難嘢佢試過,佢D基本嘢先會有進步,燒腩仔都係起初用飲管杯麻麻地,後來買咗avent杯佢飲唔到,咁佢飲返飲管杯時就進步咗好多啦﹗
    波哥係愛笑嘅BB,人見人愛呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 出街時四圍捉波哥看馬騮
      睇怕都有排啦:)) 呢個小朋友懶到出汁嫁
      其實波哥用到飲管杯嫁,不過就會BU返出黎玩
      我估要再練習下可能好D
      BALL MAMA都想佢笑多D,佢每次笑我都會好開心~~:))

      刪除
  11. 真係好可愛,好想錫錫佢,波哥加油,keep住做happy baby

    回覆刪除
    回覆
    1. THX AR!! 希望呢個HAPPY BABY肯加多兩下力郁多少少啦!!

      刪除
  12. 「上次去健康院時姑娘話佢拎野算叻
    梗係啦,叫佢拎餅仲唔仆到去咩......」
    波媽媽好搞笑呀你!!!
    不過波哥食到1-1.5碗飯真係好叻仔呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係十級為食嫁,你應該見識過,HAHA
      食佢真係唔洗人叫,會自動波
      都好,我起碼煩少樣~:D

      刪除