2013年12月6日 星期五

Intelligent Potty


經常潛水嘅BALL MAMA又返黎啦
最近確實係分身不暇
加上波哥越大,瞓少左郁多左
BALL MAMA嘅時間就更加唔夠用
最近波哥的確長大左唔少
進步左,鍾意企
每日不停咦咦哦哦
BALL MAMA真係甜在心
為左唔長期偷懶無更新
BALL MAMA會考慮下間中UPDATE 波哥近照
明明打算用BLOG記錄波哥點滴
點知波哥都成14個月大
BALL MAMA仍然未寫佢1歲生日會......

講返正提
第一次見 Intelligent Potty 係0係一田BB展
http://www.intelligentpotty.com/en/home





賣點有幾個
1. Personalised message & Easy recording
2. No 1 potty training system
3. Ergonomic Design


當時波哥得幾個月大
佢吸引我嘅地方係價錢
$5XX買個Potty
我純粹係八掛望下
當時興趣不大
因為個價$$實在嚇走左我

**咁貴,其實係多左個發聲功能
1)當小朋友VV時,佢會出現流水聲
2)小朋友去完起身就會發出你自己段錄音
(BALL PAPA錄左 “緯恒叻叻”俾波哥)
3)之後就會有音樂鼓勵佢地不這呢3個STEPS會有關連
如果小朋友無VV就會無之後錄音同音樂聲
有時波哥只係POO POO係無聲嫁
不過波哥而家學精左,次次都連VV=))=))=))



最後買左嘅原因係雀巢寄左張LEAFLET
個Intelligent Potty竟然有優惠價$280
好抵,所以無咩點諗就叫左BALL PAPA去搬返黎
都幾麻煩嫁,要Office Hour特登上佢度買
BALL PAPA唯有犧牲食飯時間去托塔:))

其實咁早買定,真係有D反悔
一來阻地方,二來根本未知道有幾好用
雖然,平左好多好多

到波哥一歲後
BALL MAMA終於都搬返個POTTY出黎
第一日試用 24.10.2013
失敗,齋坐無收獲

當然BALL MAMA都好明白到邊有咁易呀!!

第二日再接再勵25.10.2013
早上,成功有VV
波哥得到BALL PAPA一句 “緯恒叻叻”的讚賞
中午,再成功有POO POO
照片有點兒不雅,唔放上黎啦!!:P

之後嘅日子
波哥都交到貨
唔POO POO都有VV
到而家,天氣凍
我會放POTTY入TOILET (初初怕窄又怕濕)
順手開埋浴室寶過佢就唔怕冷親啦
佢有時去VV時聽到有水聲會好古惑笑一下
到起身時又有 “緯恒叻叻”同音樂♫♩♬就好開心咁
雖然$280買一個POTTY都有少少貴
但見波哥用得好好,好開心
咩都抵晒

初初買時吸引BALL MAMA原因

1. 樣靚色靚 (我揀左PASTEL BLUE)係,BALL MAMA我好膚淺
2. 佢嘅錄音同聲音功能

★★★但實際用後感,真係覺得唔錯★★★
(我$1都無收過,係真心覺得唔錯)

1. 仍然係樣靚色靚
2. 清潔方便 (有獨立兜可拎起沖洗)
3. 錄音同聲音流程,可以俾波哥一個習慣,一個期待
    (VV&POO POO) 水聲➠➠➠(起身) 緯恒叻叻➠➠➠ (完成)音樂♫♩
   特別鳴謝BALL PAPA示範=D>=D>=D>                  
4. 適合人體坐姿設計,BALL MAMA未坐過 但見波哥好似大爺咁就覺得舒服啦!!
 

係嫁~ MAMA係幾無聊
關於波哥嘅所有野我都想分享
如果一日真係有48HRS就更好~
我可以分享更多更多!!

18 則留言:

  1. 波BB已經變左波哥啦!
    佢真係大個左好多, 每次見到肥波, 佢都多左好多FEEDBACK
    上次抱住同佢玩, 係咁BUBUBU口水, 仲要噴哂去EE度 :)
    POTTY好令令, "緯恒叻叻" 依個錄音好正~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 過左1歲之後真係大得好快呀!!
      越黎越古惑
      隻衰豬原來BUBUBU口水去EE度
      等我打佢PATPAT先!!!:-O

      刪除
  2. 死屎禾啦~ BALL PAPA 個"緯恒叻叻"超正!!!
    BALL MAMA 真係要多D分享呀~ 等你呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHA~ 真係超正嫁,成日聽到PAPA把聲:))

      刪除
  3. $280唔貴啊, 大爺個塊combi就咁一塊廁板放廁所都要百幾蚊
    你呢個仲要有聲, 色又靚, 又坐得舒服bor...!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開頭覺得佢個發聲功能把鬼
      一度覺得$280好貴,HAHAHA
      但呢期用落先覺得正!!
      原來仲要唔貴:D

      刪除
  4. 嘩, 波媽媽~ 如果我早d 見到你o既分享就好呀!!! 而家小寶又唔肯用potty lu....
    波哥真係叻豬呢~
    波媽媽 , 多d update分享好野啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係個個BB都唔同
      因為波哥用兩日就已經上手
      未必關個POTTY事!! 再試下呀!!
      我會再BIT多D時間去寫BLOG嫁啦~~:P

      刪除
  5. 睇完ball papa示範條片,同聽到佢講緯恒叻叻呢吓,我真係笑到肚痛﹗畀十個讚ball papa吖唔該﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAH~~ BALL PAPA專登用一把好 “跳脫” 嘅聲音錄俾波哥嫁!!=))

      刪除
  6. 我已經買咗POTTY喇>..< 無音樂....

    回覆刪除
  7. Haha 錄音同音樂都有~ 好勁呀!

    回覆刪除
  8. 點解波哥去poo poo個樣都咁可愛架呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢去POO POO好搞笑嫁
      會自言自語,又玩又笑
      之後突然就唔出聲,發功中~~~=))

      刪除
  9. 聽波哥個名聽得多,但好似係第一次到访呢!你好!
    個potty物有所值呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. HELLO~ 一仔媽媽
      其實都係,因為仲有排用~:D

      刪除