2013年10月31日 星期四

兩小無猜遊樂園

之前5月時買左Disneyland Annual Pass
打算趁Halloween去一次
咁0岩戰友約左食lunch
不如就......入Disneyland食啦

不過如意算盤打錯左
入到去發現無咩Halloween Decoration,得幾個南瓜頭


但兩個小朋友當日好SWEET好好笑
食飽飽準備去玩
一出去,恩言妹妹唔肯坐車
要推住波哥哥行下咁話

    恩言妹妹:波哥哥~ 你係咪好攰呀??不如我推你啦!! 

 
    ♂ 波哥哥:你真係知我心意!!(內心奸笑中,HAHAHA!!)

    呀!!! 俾狗仔隊發現左TIM!!


鏡頭一轉
波哥終於落左車
BALL MAMA又迫佢自己企下
兩個小朋友又走埋一齊
今次係玩相機~~


      ♂ 波哥哥:恩言妹妹,你過黎呀!!

      ♀ 恩言妹妹波哥哥,你搞咩呀??

      ♂ 波哥哥:MAMA部相機呀!我成篤嫁,好好玩~~

      ♀ 恩言妹妹會唔會俾人鬧嫁???

     ♂ 波哥哥:唔會,你試下先啦!!
     ♀ 恩言妹妹 (篤篤篤)HEHE~~好好玩~~

      ♂ 波哥哥:下面仲有好多制嫁!!

     BALL MAMA: 波哥,你篤緊咩???﹣.﹣
     ♂ 波哥哥:HEHEHE~ 俾人發現左TIM (扮傻中......)





我地之後去左玩 Slinky Dog Spin

0係下面睇以為好慢
點知......
一個嚇到呆左,一個就喊:-O
我地都真係太勇,都係大個D先好玩

BTW,波哥好鍾意個骨頭
點都唔肯俾返人,狂喊
(波生,你真係當舊骨頭係你自己D玩具呀??)
唯有玩完之後搶走佢


去Disneyland
離不開同公仔影相
遠處望到Chip 'n' Dale
一如以往
波哥都係好鍾意同公仔影相
今次仲跳埋舞 


波哥真係好開心
細心嘅BALL PAPA睇返相,留意到佢地腳步一致~

影完大合照之後
戰友被急CALL返工
我同波哥當然再玩多陣
食飽飽先走人

之後買埋張相同公仔就走左
入去3次
第一次買相
因為波哥表現太好
BALL MAMA好想留念
就俾個機會自己敗家:P

   

     




38 則留言:

  1. 波哥坐係車等恩言推個樣真係好爽咁喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就爽得過~ 懶鬼!!
      仲邊坐邊偷笑,HAHA,越大越古惑咁~

      刪除
  2. 佢地兩個好襯呀! 好兩少無猜feel

    回覆刪除
  3. 波哥同little C真係好襯呀^^
    波哥好叻喎唔驚驚,同公仔影果幅相好cute呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA~ 唔知佢地大個睇返會係點??
      波哥KEEP住都唔驚公仔,仲要好鍾意
      每次都主動同公仔玩,好搞笑嫁!!:x

      刪除
  4. 張相買得好呀~ 波哥企得好正!
    我成日覺得晉豬見到D公仔一定會喊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,超鍾意個POSE,同公仔好MATCH
      其實買左之後都有後悔,覺得百幾蚊好貴:P
      不過見大家話OK,又抵返
      你一於帶晉豬去一轉啦,可能唔喊呢~

      刪除
  5. 張相買係正確啦~~
    影得波哥好靚仔呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意Chip 'n' Dale攬住佢個樣
      真係好好FEEL
      難得波可肯自己企:D

      刪除
  6. 我上次入去買左兩張~~ WAKKAKKAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHA~ 估唔到你比我更敗得!!:-bd

      刪除
  7. 波哥有美相伴特別風騷既~~~~
    個彈弓狗我都以為好慢架, 點知同大爺坐左上去, 比想象中快好多...=.=!!大爺玩完又係呆左....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係WOR! 上次你見佢明明好扭計,呢日突然又風騷!!
      大爺同波可果然係朋友,大家都呆左
      大爺呆左個樣一定好好笑!! 佢平時唔停嫁MA

      刪除
  8. 佢哋兩個好襯呀! 波哥真幸福, 咁細個就有女朋友仔了~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHA~ 咁波哥第時一定要好好報答我
      幫佢搵定女朋友仔~~

      刪除
  9. 回覆
    1. 現場睇仲CUTE
      唔知再大D多D交流會點呢???

      刪除
  10. 回覆
    1. HAHA~ 係,天真嘅小朋友係最可愛~:x

      刪除
  11. 回覆
    1. 係,佢成日玩我部相機
      不過得估係因為有好多制俾佢篤篤篤:D

      刪除
  12. 我地之後去左玩 Slinky Dog Spin <==你地好勇呀。。我都唔敢1同1小檬玩呀。。
    ball 哥好叻呀。。唔怕啲大公仔,小檬生人唔生膽。。。咩都話驚。。比佢極C
    佢地大個睇返實好好笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,太過勇,0係下面睇以為好慢.......
      波哥第一次去就咬米奇個NOSE,笑死我
      小檬大大下可能就唔怕嫁啦!!

      刪除
  13. 波哥好可愛呀,又咁合作同公仔影相,大個睇返一定好開心喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢真係好鍾意D大公仔
      所以我努力幫佢儲緊相:D

      刪除
  14. 恩言同波哥真係好襯,倆小無猜好sweet呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇住佢地大,真係唔同D
      希望佢地KEEP到呢份友誼~~

      刪除
  15. 你地2個真係好sweet呀~~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大個俾佢地自己睇返先得
      不過波可可能話我做咩成日影佢個懶樣俾人睇,HAHAHAH

      刪除
  16. 2個小朋友好SWEET呀~~~very like Chip n Dale 合照
    擺哂POSE, 腳仔都好一致!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意Chip n Dale 合照,越睇越正!!

      刪除
  17. 波哥好有福氣呀, 有個靚妹妹對佢咁好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!! 波媽媽要開始教定佢對女朋友仔好D先得,唔好再做大食懶~~:P

      刪除
  18. 張相真係好得意, 唔買對唔住自己!

    回覆刪除
    回覆
    1. 買嘅時候覺得好貴嫁,估唔到係一面倒支持:D

      刪除
  19. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  20. 哈哈哈,睇返先記得我哋走去玩彈弓狗,真係好鬼勇~

    回覆刪除