2014年2月16日 星期日

大情人 VS 小情人

2.14.2014

婚後生完波哥後
情人節嘅意義唔同曬
BALL MAMA擁有大小情人一家三口屋企過已經好滿足
加上天氣凍
就更加想留0係屋企食
咁只有兩個選擇
唔係外賣就自己煮
但在BALL MAMA身上
答案只有做一個做“煮飯婆”

不過呢幾日實在太凍
無咩BALL PAPA都唔想我帶波哥外出
所以買餸重責交左俾BALL PAPA
早一日買定
唔洗迫我又可以早D開始煮同準備
除左我地自己嘅大餐外
我嘅小情人波哥一樣有份

對於我小情人黎講
食大於一切
所以BALL MAMA呢日都花左少少心思0係佢晚餐上
呢個好滋味嘅樣換黎BALL MAMA大滿足


至於我同BALL PAPA
當然有我地最愛STEAK~


加埋呢個南瓜忌廉湯
食飽飽先突然諗到如果係酥皮湯就更好啦
留返下一次先~~
呢個湯我下晝就已經準備好
夜晚加熱就可以慳返唔少時間啦!!

平時都係BALL MAMA揸機多
少有全家幅出現
難得的一晚~~

早早食飽飽我地趕下場
受不住別人引誘下
BALL MAMA決定黎一次大挑戰
一家三口齊齊去睇戲 
(我好似好耐好耐無去過戲院啦!!)
原先諗住睇10點幾
波哥應該瞓得,我地可以慢慢嘆
為怕嘈醒波哥,BALL MAMA仲準備左護耳裝備
點知,呢個小朋友太興奮啦!! 
睇足全程無瞓到
雖然話佢無扭亦唔怕黑
但應該短時間內唔會再去啦
始終唔想佢對住螢幕咁耐
係BALL MAMA太天真以為佢會瞓......
不過簡簡單單的一晚
已經令我好滿足~~
HAPPY VALENTINE‘s DAY





12 則留言:

  1. 睇咩戲睇到波哥連覺都唔訓?
    同兩個情人過真係sweet 爆呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇GOLDEN CHICKENSSS
      諗住入去笑下
      點知波哥又話要睇......

      刪除
  2. 之前見波媽煮波哥餐已經覺得正連,原來整二人浪漫餐都咁吸引!
    波哥咁high唔瞓覺,套戲一定好好睇啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係波哥平時食嘅野黎,不過呢日就多D配撘~

      刪除
  3. wooo~~波媽整啲野一流!!連波哥都有情人餐, 波哥同波papa都好幸褔啊...............

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHA~ 其實波哥長期都有情人餐食,係BALL PAPA無JAR~:P

      刪除
  4. sweet mama! 波哥都有情人節餐, 好勁呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢長期都有情人餐,因為我日日都要煮俾佢食~
      HAHAHA~

      刪除
  5. 波哥真係乖~ 肯同baba mama 坐係度睇戲唔扭計~ 乖仔~ 下次俾ee 錫啖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係嫁,叫佢做第二D野就勁扭計
      我最近都好好好頭痛呢!!

      刪除