2014年2月26日 星期三

LITTLEBALL成長日誌 ﹣ 17個月

BALL MAMA決心堅持要寫波哥成長日誌
當然,雖然又係遲左幾日
因為BALL MAMA忙住追星呀!!
HAHAHAHA~~~



身高體重記錄
17m - 10.95kg / 81cm 
體重KEEP住,但高左,即係slim左啦!!



17個月大踏步
呢個月波哥唔同左好多
最最最令BALL MAMA開心係佢已經識行識走~
趕係DEADLINE前(18個月)學識行行行不過一識行之後,佢完全停唔到
每日0係屋企行黎行去,行黎行去
行到BALL MAMA頭都暈
想佢坐定定絕對係難事

因為識行左所以會不停跟住我
我的自己時間比以前少左好多好多.......

另外, 唔知係咪識行時間仲短
開始坐唔定
特別係上playgroup時
呢樣野令我非常之苦惱
經常會大叫,然後要四圍走動
大叫對我黎講絕對困擾
每個月BALL MAMA都有唔同煩惱~


說話及指令
今個月比上個月更差
好多時咩都唔願講
剩係識 “咩呀,咩呀”有時講到我口臭都唔SO我......
睇黎下個月返健康院又唔合格
(呢個小朋友睇黎堅持要唔合格到底)


至於指令
稍稍有所進步
終於唔再假俾
多數叫佢俾野MAMA都成功
不過就唔鍾意俾PAPA
片中的波哥算係好闊佬

但日日對住BALL MAMA嘅波哥
人地問佢邊個係MAMA,佢係唔識回應
極度有性格嘅佢好多時越叫佢做,就越唔做!!

最愛BYE BYE,拍手同OH NO~
近期鍾意CLEAN UP不過只限佢心情好時,佢先做
佢大少爺唔願意時,我完全無從入手
自問唔算太縱容佢
不過BALL MAMA確實耐性不足......


情緒方面

多左失控情況
唔鍾意時會大叫狂喊(近呢個月先開始係咁~)
BALL MAMA稍為注意呢方面
多左做事後安撫工作
不過呢樣野真係唔易做
特別係佢變得痴身
開始認人扭抱(之前唔認,咩人都得,對比其他小朋友算遲?)
有時得我地兩個
我去洗手間時就企門口喊
而家仍然會任抱
不過就無以前咁乖咁定
TROUBLE TWO提前出現??
因為波哥開始大有情緒,但表達唔到??
當然佢嘅脾氣亦遺傳左BALL MAMA
確實,近呢個月BALL MAMA為波哥感到唔到壓力

飲食進度
9成時間會0係屋企自己煮佢食
全部都係BALL MAMA主理
依然以不調味為主
但開始出街時間長左
唔多唔少會俾街外野佢食到,當然以清淡為主~

望住餐牌已經無比興奮小朋友~
少少總會有~ 當為5月旅行作準備,HAHA!!

不過今個月有所唔同係
BALL MAMA俾多左波哥自己嘗試進食
效果理想
簡單嘅都可以自己用叉和匙進食

我多數會整D肉丸仔俾佢自己用叉
由初初對位唔正,而家基本上無問題啦
只係用叉拮野食時仲有待練習

至於用匙食飯仔同通粉就多數食1/3
另外2/3開始悶,想要BALL MAMA餵~~


為慶祝波哥17M~
公公請佢食人間美食
我地之前都試過俾少少佢試
不過佢唔鍾意,唔肯張開口
不過今次佢食得好滋味,一啖又一啖
 (SORRY,BALL MAMA都幾抗拒呢種味,個樣超衰......)
下個月波哥18M/歲半
對BALL MAMA黎講,又係另一個階段呢~~



15 則留言:

  1. 平時見波哥啲相,表現都係淡定有錢淨,估唔到佢識行之後會變得坐唔定@@
    波哥見到餐牌咁開心個樣好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,近呢一個月完全坐唔定
      鍾意0係屋但四圍行行行,無時停,同之前完全唔同,HAHA~

      佢太為食啦,見到食物同餐牌都會好開心同發狂嫁!!

      刪除
  2. 17個月算識好多嘢喎, 識自己食嘢好叻叻
    我嗰個連揸奶樽都懶.......唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢本身好為食
      所以食0個邊面發展得比較好:))
      例如揸奶樽,揸匙咁~
      不過其他就麻麻啦

      刪除
  3. 返PG坐唔定, 多數都係專注力不足所致.
    平時係咪有"玩"開電話IPAD呢? 如是, 即戒為妙呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有諗過
      不過問好多人都話0岩0岩學識行,坐唔定都正常
      我唔係成日俾佢"玩"電話IPAD
      簡中先會播歌仔

      刪除
  4. 我發覺佢哋越大就越多情緒失控嘅情況,可能真係未識表達掛,呢D位真係好考驗媽媽嘅耐性呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙謙都有甘o既情緒,真係好難搞,次次都挑戰自己eq

      刪除
    2. 情緒失控真係好頭痕
      最近發現同佢放電有幫助
      加上未識表達,希望遲下好D

      耐力大測試,真係唔講得笑
      好多時我都想失控......

      刪除
  5. 應該無咁快 terrible two 卦, 不過佢地唔識表達又慘d 既, 大家都比 d 耐性啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見書話TERRIBLE TWO 多數係18m-36m
      不過暫時睇應該係未識表達多,希望遲少少好D
      最近放電後效果理想~~~

      刪除
  6. 回覆
    1. 係,湊B時間真係好易過
      但我又唔捨我喔!!

      刪除
  7. 波哥進步咗好多喎。。叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔算好多,不過MAMA我要求唔高
      乖乖地唔發脾四我已經好滿足~~~

      刪除