2014年5月15日 星期四

三個蛋散之旅 ﹣ 回歸啦!!

太多人有個疑問
點解一時係三個蛋散之旅??
一時又變成三個蛋蛋之旅??

原因好簡單
因為我地天才小朋友豬脾
學習能力太強啦
基本上我地講完,佢會入左腦
不停重覆 “蛋散” “蛋散” “蛋散”
嚇到我同豬脾媽立即改口,係 “蛋” “蛋蛋” “蛋蛋”
寫BLOG可以用返“蛋散” “蛋散” “蛋散”
因為“蛋散們” 未識字,唔使怕,HAHAHA!!

今次旅程天氣其實唔好
不過我地同波哥都好開心
始終真真正正一家三口第一次出發
同埋同行有小朋友一齊玩
幾個FAMILY又可以互相照應
0係最後兩晚,我見到波哥瞓左都偷笑
眼見過左幾日後,佢地交流多左

波哥一幕幕親親小綿羊
波哥同豬脾0係台灣的士上傻叫加外星話溝通,突然好FD底
豬脾嘅愛上BALL MA之旅 (我都唔知自己原來重有market, 呵呵!)
波哥衝去抱住晉晉之後一齊跌低左
同豬脾媽深宵買串燒走鬼事件

一幕一幕更加加深左我對呢次旅程感受

沒有完美行程,但總有快樂的回憶^^


BALL MAMA太擔心我又懶懶地無寫到遊記
特別將少少重點記低
起碼將來會記得點點旅程細節~~

努力執相中,敬請期待~




30 則留言:

  1. 聽見都想睇D相呀!!幾個family去旅行又真係幾盞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,原來一齊去旅行係另一種感覺~~

      刪除
  2. WOO~ 哩張好有feel~ 等睇相呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. WAKAKAKA~ 執到嘔,要買多張咭,下次影JPG + RAW先得!!

      刪除
  3. 雖然天氣唔多好, 不過最緊要一家三口天輪樂, 平平安安~~
    等你D靚相呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣唔多好,影相會有另一種感覺^^

      刪除
  4. 呢張好正啊, 期待其他靚相啊.........!!!

    回覆刪除
  5. 您好! 圓圓想問你波哥用架橙紅色 ''士的車'' 係咪Yoyo 法國呢個牌子? BabyZeN Thank sooo much!!

    回覆刪除
  6. WAH~~ 好正O者, 等睇你D相~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好正,我講緊豬脾同你個D,HAHAHAHA!!

      刪除
  7. 張相好有feel呀..好期待睇下3個蛋散之旅既靚相 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋散之旅黎緊嫁啦!! 快快手呢幾日搞掂先~

      刪除
  8. 圓圓,請問BABYZEN YOYO好用嘛?:)

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. HAHA~ 波媽媽太懶啦,仲未搞掂.......

      刪除
  10. 好想睇相丫!!!三家人一齊去實好好開心................羨慕中~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係踢, 一齊去嘅開心係唔同D,覺得多D回憶TIM~

      刪除
  11. 回覆
    1. 呢期同波哥一樣,舊電神神地......

      刪除
  12. 等緊你呀.... 快D啦.... >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA, 我會努力D,呢兩日寫左佢~

      刪除