2014年5月30日 星期五

三個蛋散之旅 ﹣ DAY 1

終於抽到時間開始寫呢個遊記
三個小朋友早0係媽媽個肚入面時已經相識
平時已經成日見成日一齊玩
趁未滿兩歲之前齊齊衝出香港
三個蛋散之旅正式展開
6 MAY 2014   |   RAINY DAY   |   HK to TAICHUNG


雖然係坐中午12點幾機
但呢一日媽媽又一早叫醒我
我仲未瞓醒嫁
好眼瞓呀
死都唔要落地呀!!哼!!
-_-"Zzz

好快就有車
同PAPA一齊補下眠先

咁快到嘅???
呢度好熟口面WOR
上次黎過啦!!
媽媽~~其實我地今日打算去邊???


豬脾: 波哥~你仲未瞓醒呀??我地今日去台灣呀!!
晉晉:兄弟,飛機都到左啦!!你究竟係咪去嫁???
波哥:呀......原來同你地兩個蛋散一齊去~~
豬脾 & 晉晉:%$##&**%$


BYE BYE 啦咁多位!!
今次可以同埋爸爸去,好野~

晉晉:好悶呀!呢班阿太影個牌都影成個鐘
波哥:我慣嫁啦,DADDY成日話媽媽病得好嚴重,你地明啦!!
豬脾:HAPPY FACE~~阿媽頭先叫我醒定D交功課嫁~
晉晉 & 波哥:兄弟,辛苦曬!!

上機啦!!
媽媽怕我扭計準備左好多法寶俾我
其實我只要有得食一定會乖乖地
佢地真係過份擔心
 囝~~ 你今日好多野講,飲返D橙汁補下啦!
波哥: 正呀!!

都未食夠就要落機啦!!
~~~Hello Littleball from Tai Chung~~~


放低行李後
第一站當然去醫肚


反正要等位
我地爭取下時間玩車車啦
波哥:有無迷得咁緊要......

單純地只想醫肚
卻出奇地發現食物味道唔錯
 
特別係牛肉麵
可能因為飛機餐唔夠飽
寧舍好味
 

食飽飽後去買野補給
點知......
豬脾竟然想同我搶媽媽
我當然本住瘦田無人耕宗旨
耕開我又爭先
霸住媽媽要佢抱
(靜靜雞話俾大家知,其實我平時要爸爸抱多嫁
不過我又小氣
唔想俾豬脾霸住媽媽)

OOPS!!


搞掂曬之後我地又向下一個目的地進發



<<宮原眼科>>

http://www.miyahara.com.tw
台中市中區中山路20號

等我波哥帶路啦!!

台中的人氣景點,位於台中火車站前
前身係眼科的建築
最大特點係保留歷史建築
不過我地夜晚先去
從外觀上睇唔到太大特別之處
不過入面設計確實幾特別
睇唔出係一間手信店咁囉

 購物狂媽媽死都要抬兩盒野走......
~~波媽心聲~~
明明著左親子裝
但呢日竟然無咩影到相
得呢幾張出自BALL PAPA手嘅iPHONE相
傷心死的啦!!


媽媽話佢地最出名係冰淇淋同珍珠奶茶
所以我地就每家人一杯冰淇淋
講到食我最叻

SORRY
連媽媽係邊位我都唔知啦
HAHAHA~
好忙

 餵下個米飯班主先
唔係下次無得食就慘啦
雖然我食得好落力
但大家評價就麻麻地
到此一遊應該都可以嘅

大家食完冰淇淋實在好失落
要急急腳去夜市
近近地揀左忠孝夜市
不過我去程已經暈左
益左爸爸媽媽可以輕鬆咁食食食

睇下佢地瞞住我食左咩先


媽媽話呢個麵線最好味
佢平時唔食嫁
但今次都一食再食
菜圃夠曬辣好野味
今次行程發現左波媽、豬脾爸同晉爸除左係為食三人組外
原來大家都係嘗辣之人
(大家終於知道我咁為食係似邊個啦!!)
 

DAY 1 MISSION COMPLETED

可以返房瞓


後記
DAY 1 通常無咩特別
所以當日BALL MAMA無咩點影相
大多數都係iPHONE......
而家睇返都有少少後悔
下次唔可以偷懶先得
寫左好多日先寫完DAY 1
BALL MAMA確實唔係寫遊記材料:(

看似簡單嘅三個蛋散之旅
其實時間好唔見使
早似朝早0係機場
我地預左成兩個鐘
以為大把時間
點知食下早餐換下片
已經要趕去影GROUP PHOTO留念

食野時間亦都要預鬆動D
因為好多時3個小朋友未必同時食
往往要一餐會用上1.5 - 2hrs
不過就益左BALL MAMA & BALL PAPA
因為波哥要自己食
我地就樂得清閒
狂掃野入口
BALL MAMA亦因為咁增磅唔少

DAY 1 靚相欠奉
唯有出住DAY 2 預告

下回預告:波哥農場餵羊咩咩呀!!

 







12 則留言:

  1. 波媽又有旅行去,又有得食同玩,波哥又咁乖,去多幾次啦!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想去多幾次呀,趁波哥未返學,不過波爸唔理我,HAHA~

      刪除
  2. 加油! 我寫到第4日啦~ 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得我爛尾機會好大,HAHAHA!!

      刪除
  3. D caption 寫得好正呀~ 好似有d連續劇feel~ haha
    加油呀波mama, 快d同我地分享多d~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 波媽我太懶啦,仲未開始我嘅DAY 2......

      刪除
  4. 好正啊!!!快啲再寫DAY2啦..............
    波媽你地件親子裝好正啊...

    回覆刪除
    回覆
    1. BALL MAMA最鍾意親子裝,大爺要唔要?? KAKAKA

      刪除
  5. 親子裝係台灣影唔成,返到香港大影特影啦﹗

    回覆刪除
  6. 好開心呀⋯三個小朋友去旅行好得意呀!不過講真寫遊記好攞命,以前後生有時間,嫁左無咩心再寫~ 真係拖得就拖~ 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,寫遊記真係好攞命,考慮下只放相~

      刪除