2014年10月14日 星期二

Horace's PN School Life (2nd - 6th Day)

而家BALL MAMA嘅生活就係每日湊返學放學
由於波哥係上PM CLASS
時間相對地無咁好用
好多時都係得1﹣2hrs 自由時間
中間又鬼咁多家務要做
一直好想記低波哥返學細節
一拖又一個星期
再唔寫我相信我會唔記得左
小人仔喺過去兩年入面
好少會長時間離開MAMA
正式返學後
媽媽有一種失落感覺


2nd Day of School
隔左一個weekend, 今日會係點呢??
BALL MAMA都會預早少少去等佢喺門口望下
呢個小朋友就88掛掛咁
不時叫人開門俾佢
開頭一臉期待


之但係一轉個頭
老師開門準備俾小朋友入去
因為仲未適應已經估到會爆喊
不停叫MAMA MAMA
um…….可能波哥一直都有上PG
BALL MAMA覺得好好笑
加油呀!!!

第二日仍然係適應期
個半鐘就完
轉頭就放學
當BALL MAMA喺門外等緊時
見到呢個小朋友心急想衝出黎
當然俾人捉返入去
出到黎波哥眼仔濕濕咁
問佢有無喊又話無
仲同老師BYEBYE

老師評價:
繼續喊
不過茶點一樣繼續食
(當然啦,茶點係佢一切)
放學時見到媽媽有眼濕濕
衝埋黎攬住我個下,真係甜到漏


3rd Day of School
波哥暫時覺得最開心環節
應該係坐小巴時間
指住車外嘴巴不停叫巴士巴士

返學時仍然未習慣同媽媽分開, 喊~
陰公,好似好可憐咁

但老師話入課室無耐已經收聲

放學時就變返一個開心小朋友
不停笑不停唱
開心到喺小巴上不停唱 ABC
(真係得ABC三個音, ABC ABC)
應該今日上堂唱過黎
最後一日適應期 (2.5hrs)
聽日開始挑戰FULL DAY 3hrs




4th Day of School
今日開始返足3個鐘
入課室時仍然有喊
不過好快就收聲
至於放學呢???
好叻仔咁拖住老師隻手行出黎搵我
一見到媽媽就笑
WELL~ 我注定敗喺波哥手上~HAHA

老師話佢中間瞓左20mins
放學時鬼打咁精神
要去公園玩返轉先😎

唔止波哥,其實波媽都努力在適應中,好攰......

老師評價:
波哥開始適應
每日返黎都開心到爆

學校有閱讀計劃
每星期借閱一本故事書
波哥話今個星期係:豬呀!!!
 



5th Day of School
今日第五日,精神爽利
一去到即攬住老師唔放
仲識得同媽媽講 bye bye
交收順利,叻
比預期更快適應到

放學時急不及待將個書包送返俾媽媽
第一時間問媽媽拎包食
但明明老師話佢每日都食唔少茶點
睇怕都係呢個小朋友太大食
老師評價:
已經順利適應到返學模式
亦都好享受同同學一齊玩
唯一係中間仍然會瞓著左
老師直頭係話佢一開始係FULL OF ENERGY
但就突然間無電暈左
UM…...波哥一向作風呢!


6th Day of School
因為波哥返學前一直都係下晝時間午睡
午睡撞正返學時間
呢日BALL MAMA就試下早D俾佢瞓左先
11:30-12:30pm 瞓左一個鐘
不過就有D趕
要半個鐘內食飯換衫出門口
好彩最後都MISSION COMPLETED
準時到達學校
精精神神咁入課室


今日無瞓著下成功上足3個鐘
睇黎波哥已經開始適應快樂校園生活
雖然來來回回好辛苦
但放學時間係媽媽每曰最期待時刻
好期待波哥笑住衝出後抱住我
根住用佢半BB話半小朋友話同我分享佢每日開心事
^^

2nd to 6th Day
~~END~~







26 則留言:

  1. 好叻呀波哥!! 只有2歲已經咁快適應!! 叻仔!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,比我預期快��
      我又可以輕鬆下~~

      刪除
  2. 波哥真係好叻仔, 咁快適應到~~

    回覆刪除
  3. 適應得好快好好呀!加油呀波哥!

    回覆刪除
  4. 波哥好叻呀,咁快適應到!而且佢咁嘈都訓到真係好攪笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 波哥其實一向都好懶瞓
      坐坐下又瞓得
      食食下又瞓得:p

      刪除
  5. EE都睇到好感動~波哥大個仔啦~!!我都比你個笑容LUM爆左~!!!!!
    返學真係好開心呀~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakakaka 終於大個仔
      不過波媽我又好唔捨得^^

      刪除
  6. 波哥好叻呀, 咁快就適時到!!
    好攪笑, 上上下堂無晒電, 一我幻想到個情景就覺得應該會好好笑, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢細個已經係咁,hahaha
      不過我調節左佢D時間後已經無再閃電式瞓著:p

      刪除
  7. 波哥返學無難度啦~ 老師冧佢佢又冧老師~ wakakakkakaka

    回覆刪除
  8. 波哥好叻呀,適應得極快!

    回覆刪除
  9. K EE好變態, 望住波哥喊個樣好好笑啊..KAKAKA...最搞笑上上下堂無電即瞓...
    波哥咁快適應左, 好叻仔啊!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Oh~ 媽媽我望住佢喊都有笑呀,wakakaka~~~
      呢期我幫佢曰曰差足電先返學

      刪除
  10. 「一開始係FULL OF ENERGY
    但就突然間無電暈左」
    哈哈,波哥果然係波哥...不過適應得咁快真係好叻仔呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,波哥一貫作風
      瞓覺第一,hahaha~~

      刪除
  11. 波哥好快適應到好叻仔呀!!

    回覆刪除
  12. 適應得好快呀! 叻仔呀波哥~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔止波哥
      波媽我都適應完,Wakakaka

      刪除