2014年10月19日 星期日

LITTLE CHEF HORACE

一直都想俾波哥試下整野食
咁為食
將來絕對要自己動手先得
無理由要BALL MAMA我下下服侍
其實BALL MAMA細細個就已經好鐘意去廚房搞搞震

另一方面
聽唔少CASE係好多小朋友太幸福
連基本煮食CONCEPT都無
波家屋企無工人姐姐
(呀!唔係,BALLMAMA就係嗰位工人)
盡量希望波哥咩都可以幫下手

一於踢走茶來張口,飯來張手!!
做個Little Chef~~


初登場
先試一個簡單版
吞拿魚飛碟三文治

應酬下阿媽先~~


中間不忘偷食~ 
NO NO NO~~~中間不忘試味~

唔夠味,加D 芝士先~


當然~ 開機呢個重任絕對唔洗波哥動手
完成!!!伴碟當然交返俾BALLMAMA~~


いたたきます〜〜〜

美味しい〜〜〜

忘我地啪粟米中~~
仲不忘益街坊來一招跌膊

試整完 飛碟
BALL MAMA又要諗下下一次LITTLE CHEF個食譜先
つづく

7 則留言:

  1. 好得意呀ball哥.
    btw, 我都係比apple自己沖麥皮比自己食. 簡單的, 都盡量比佢自己做. haha,.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,簡單的,都盡量比佢自己做~~
      其實佢地都好大滿足感~

      刪除
  2. 波哥你要練大隻D呀~ 如果唔係第時唔夠力用波媽媽啲LC 呀~ HAHA~

    回覆刪除
    回覆
    1. 波媽媽啲LC係珍藏,我唔會俾波哥掂嫁.......

      刪除
  3. 叻仔~ 幫輕媽媽手, 媽媽就可以得閒d生個弟弟/ 妹妹俾你喇~ kekeeee

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒d生個弟弟/ 妹妹俾你喇.....
      睇怕要再遲D先得,HAHAHA!!!

      刪除
  4. 識煮嘢食嘅男仔特別受歡迎㗎﹗我宜家都向住呢個目標去培訓燒腩仔呀﹗kakaka...

    回覆刪除