2014年11月29日 星期六

面試大作戰後感

波家嘅面試大作戰上星期已經完成曬
可以暫時鬆一口氣
以下係ball mama少少個人感想
波媽份人無咩上進心,所以都係happy為主∼∼∼
面試中最開心可以係幫波哥著靚靚



而BALL PAPA呢??
一定係最享受同波哥玩樂時間
HAHA

至於波哥~一於好少理
滑梯先係佢目標

面對人生第一次挑戰,ball mama 對波哥已經好滿意
講真,咁細個人仔就要俾人分高低
作為細B已經相信輸蝕
適逢trouble 2時期
經常發作失控
所以波哥能夠表現自己,我已經好心足
當然呢個小人仔又點會咁合作
Ball mama每次見佢搞不合作運動時都會安慰自己
波哥揀緊學校啫!淚奔......

今次ball mama為波哥揀嘅學校
100%學券
ballmama只係認為
如果私校嘅話
不如留返喺joyful
反正波哥學到嘢又讀得非常開心
所以今次只係報有學劵學校

90% Happy School
 快樂學習仍然係ball mama & ball papa希望波哥未來三年嘅方向
種菜養魚嘅校園生活應該非常適合波哥!
一於keep住波哥笑臉
呢個年紀,紀律同品格比學術更為重要!!
某程度上ball mama希望波哥k2先正式執筆
作為細B,太早執筆絕對唔係好事
小肌肉發展未足以應付,好可能會令到手仔變形
得不償失

其中一間唔太算得上係HAPPY SCHOOL
BALL MAMA揀嘅原因係因為位多
收360個,想搏個機會
但事實證明
波哥一D都唔鍾意
佢用行動表現左
唔合作得離譜
雖然未收信
但結果都估到

最後我地都in 左10間8間
可能好多人都覺得太多
係 …...
初初我都覺得太多,但細B無辦法
但經歷過後,都有佢好處同唔好處
視乎小朋友本身性格狀態

《面試少》
優:小朋友可以集中火力,唔會因面試太多影響狀態
劣:見得少,未warm up已經完曬/可能撞時間有部份去唔到就更買少見少

面試多
優:有機會越戰越勇
(我地會於每次失敗中學習點樣令波哥狀態好D,當然其他媽媽嘅分享教路亦同樣重要)
可以體會唔同interview形式,從而更了解學校
因為唔去interview同簡介會
只靠網上資訊,往往都會有偏差
(波哥有幸地遇到一間細心設計過嘅interview, 呢個經驗令BALLMAMA覺得非常值得)


劣:見到開始抗拒
攰, 大人都會攰,何況小朋友
(後期波哥都出現呢個問題)


波哥暫時獲得兩個am offer

雖然唔係咩出名學校,亦未係心水之選
但其中一間有戶外環境之餘,老師亦比較友善
當日一去到,兩父子已經忍唔住去小魚池

比起好多幼稚園,相信佢算大
(經歷過咁多interview 之後發現,有愛心又友善嘅老師絕對唔係必然)
波哥當日亦表現得好鍾意∼
入到等待區有唔少玩具
波哥當然被引到
到叫名時都唔肯行
老師就話俾少少時間佢先
之後再叫名
我地亦成功引到波哥入課室
老師一開始就問波哥係咪好鍾意出面D玩具
所以唔捨得入黎
波哥答:係呀(爸爸媽媽滴汗中......)
面試問題:叫咩名/邊個同佢黎
波哥都一一作答
我地就鬆左一口氣
之後就玩動物手抓版
呢個對波哥黎講算容易
中間當然又問下我地點解揀呢間學校
再之後老師就拎左本生果圖書
有APPLE 同橙
波哥有時答中文有時答英文
最後老師送小禮物
叫波哥講多謝都做到
仲可以自己推凳
爸爸媽媽嘅都推埋
BYEBYE後
波哥要玩多陣先肯走

選擇呢個環節絕對考起我地
好怕揀錯∼ 同時亦都開始貪心∼
對於波哥讀緊嘅JOYFUL唔係好捨得
12月對波家黎講係放榜的日子
既期待又擔心
仲未完成所有interview小朋友們
繼續努力呀!!


8 則留言:

  1. 呢個年紀,紀律同品格比學術更為重要 >>> 好同意,我都係咁認為,同埋希望小朋友有個快樂童年呢!
    波哥咁快有2個am offer,好叻仔呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我都希望波哥有個快樂童年
      最少未來3年可以開開心心~~
      波哥兩個offer都係普通學校,相信爭嘅人相對唔多~~

      刪除
  2. 我都係支持揀happy school嘅媽媽,等小朋友玩多三年㗎﹗
    波哥好叻呀﹗有兩個am offer,燒腩仔暫時只係得兩個pm offer咋,希望之後會有其他好消息啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,無論小朋友定媽媽都可以玩多三年~~
      燒腩仔加油!! 之後一家 會有其他好消息
      波哥兩個offer都係普通學校,其中一間仲要幾偏僻,先叫容易D拎到AM OFFER

      刪除
  3. 種菜養魚真係好啱波哥!!!一定勁開心~~~~~

    回覆刪除
  4. 波哥絕對係HAPPY SCHOOL中堅份子啦! 繼續黎繼續黎,煩死波媽揀邊好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 繼續黎繼續黎~~ 我都想呀!! HAHAHAHA

      刪除