2014年12月8日 星期一

親子勞作 ﹣ CHRISTMAS STOCKING

波哥學校都幾多呢類型親子勞作
今期聖誕
學校就舉辦左個 
CHRISTMAS STOCKING 
DESIGN COMPETITION

要BALLMAMA獨自整一個唔難
難就難在親子
BALLMAMA堅持盡量俾佢參與多D
如果唔係就失去左個意思

唔想純為交功課
左諗諗右諗諗
如果要波哥參與
一定係用紙做最好
因為佢可以貼貼貼油油油
問過老師只要同CHRISTMAS STOCKING有關就OK
一於趁星期日一家三口齊齊開工

~~HAHA~~
波家嘅親子時間

開工之前
例排由BALLMAMA構思同做好準備
我多數會搵屋企現成野去做
懶得出去買材料
今次我就自己PRINT定左D christmas stockings

波哥一見到就當然即搞搞震啦!!


基本嘅剪紙工作由BALLMAMA BALLPAPA代勞
之後當然要教波哥做一次啦

STEP 1: 將D棉花痴上隻襪度

平時上堂有整開勞作嘅波哥
一教就上手
邊做邊講唧唧唧
睇佢隻手仔真係有版有眼嫁!!

好少見波哥咁認真
BALLMAMA都忍唔住話佢叻~

話咁快就一個人痴好曬9隻襪仔

STEP 2:
BALLMAMA準備左字母貼上隻襪到
加返少少色彩先
咁好玩嘅環節
當然交俾波哥啦

 盒KIDS PAINT係今年書展時買
終於可以大派用場
波哥係一見到顏色就無比興奮

話咁快就搞掂
波哥當然唔肯放心
BALLMAMA就應承佢下次再玩過

完成嘅字母粒
要等佢一陣乾左先


STEP 3:

家長環節
學校叫我地盡量用環保物料
我地就一於拎D鞋盒紙皮做底
難度有D高
唯有我地負責



STEP 4: 
我地要痴條繩上去
於是就叫波哥幫手貼下雙面膠紙同MEET走張紙


STEP 5:
黎到最後一個步驟啦
剪剪貼貼一輪後字母已經乾曬
波哥又可以埋位
將字母貼上襪到
我地放好位就叫佢幫手拍拍拍
睇相都見到佢出盡力啦

GOOD JOB 
搞左一大輪
終於完成曬
大家睇下波哥幾開心幾肉緊
~~~MERRY X‘MAS~~~


好多時都聽到家長講學校有好多好多勞作
今次我又有少少體驗
原來大家一齊完成係好開心嫁
特別係波哥
對於自己可以參與
落手落腳
表現得非常ENJOY

而媽媽呢??
喺短短勞作時間
我發現到波哥原來不知不覺中進步
睇佢唧膠水貼野嘅手勢
知道佢平時喺學校有自己郁手

另外
波哥對油顏色反應同熱愛
令BALLMAMA決心要俾多D機會佢嘗試
雖然善後工作唔容易

我估以上種種亦係學校鼓勵親子勞作原因
除左製成品,你可以得到更多








24 則留言:

  1. 你個勞作認真過我好多~ WAKAKAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗緊有無可能幾條kings坐埋唔係玩車,而係做勞作~~hahaha~~~

      刪除
  2. 波哥有波媽既優良手藝 - 手工手~~~~哈哈哈~!!!佢用膠水個個手勢呢~~~勁~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有D出奇佢個手勢咁好~ wakakaka 我有接班人啦!

      刪除
  3. 哇哈哈~ 我做既完全相反~ 只怪MAMA 我冇咁多親子時間~ 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你下次捉埋晉爸齊齊整ma
      (Oops, 晉爸實話我靠害)

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實唔勁
      我有種小學生做勞作感覺~haha

      刪除
  5. 好靚啊!波哥一定有遺傳你啲優良基因

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA,最修連唔優良基因都遺傳埋!!!

      刪除
  6. 好靚呀! 以後有波哥幫手~ 波媽媽可以再整多D手作了~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,要趁佢仲細要整多D,因為越大應該越忙~~

      刪除
  7. 嘩, 波哥整得有板有眼喎, 搽膠水手勢好好~~~
    波媽你後繼有人啦~~~~~
    ((我好擔心下年要同大爺整勞作啦))

    回覆刪除
    回覆
    1. 搽膠水手勢堅正~~
      唔使太擔心,我地可以約埋齊齊做
      場面應該會好混亂,HAHAHA!!!

      刪除
  8. 波哥遺傳左波媽優良因子~~~咁條garland有無得收返擺屋企架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 但同時波媽有好多唔優良因子~
      我估要完左CHRISTMAS先會俾返我地!

      刪除
  9. 整得好靚呀﹗波哥搽膠水嘅手勢都好好﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好似好鍾意做手作咁~
      成日會話俾我整俾我整~~

      刪除
  10. 波哥搽膠水真係好有板有眼,完全睇得出學校度做唔少兼教得好呀﹗

    波媽既親子勞作太勁,唔該繼續分享~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估佢學校做唔少,因為成日會派D作品返黎
      親子勞作太花時間,我唔想成日做,HAHAHA!!!

      刪除