2014年12月23日 星期二

Christmas Party @ Joyful

病左一大輪嘅波家
終於都趁聖誕節前好返
上星期五
喺波哥學校CHRISTMAS PARTY
但凡大節日
學校都會邀請家長齊齊出席
上次係HALLOWEEN PARTY
12月就有CHRISTMAS PARTY
難得機會
BALL MAMA都一定會去

準時3:15pm去到
今次CHRISTMAS PARTY
老師安排左衫嘅顏色
GIRLS in white
BOYS in black
但黑色,一度都令波媽好頭痛同傷心
因為唔夠聖誕
不過HORACE in black都幾靚仔
頭COOL係老師送

每個家長同小朋友都非常期待

一入到課室波哥已經乖乖咁坐定定
原以為今次波哥見到MAMA唔會再喊啦
點知
 當老師安排小朋友出去唱聖誕歌時
全班有一半人開始爆喊......
(但波哥每晚返屋企練習唱叮叮叮時明明就好開心嫁!!)
一見到我就不停開始媽媽媽
又叫我抱
我唯有搵其他人遮住自己

波哥開始嗲精上身
尋求老師安慰

一路喊一路喊嘅波哥
直到聖誕老人出現派禮物
先開始平伏到

笑返曬
BALLMAMA先鬆一口氣
我都唔明點解喺學校見到媽媽
例排都喊
老師同其他家長義工都話佢平時唔係咁
好ENJOY嫁!!!

BYEBYE
聖誕老人

之後老師同小朋友玩遊戲
每個小朋友輪住將紅鼻子貼上隻鹿到


玩完一輪
就到開餐時間
呢個時候
波哥已完全醒神
走出去自己拎野食

平時無咩機會食香賜嘅波哥
第一個TARGET就係佢
食得好滋味

PARTY真正意義
就係食盡平時無機會食嘅食物
HAHAHA

波哥最愛包包
隻手完全唔肯放開盒橙汁

每個小朋友都密密食


食飽飽繼續同老師玩
波哥認得自己嘅手作仔
不停話係HORACE嫁~

收到班上同學仔嘅CHRISTMAS CARD後
BALLMAMA亦都要回禮
自制有同學名嘅咭仔
原先想焗薑餅人
但最後都因為太忙趕唔急切

MERRY CHRISTMAS
~~~HOHOHO~~~









10 則留言:

  1. 波媽真有心機!波哥in black仍然可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ar!!! 不過我應該好快有心無力,佢越大我越無自己私人時間......

      刪除
  2. 波哥超可愛,佢好嗲呀,我勁鐘意佢,波媽,merry xmas r:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係超嗲嫁,有時我以為自己生左個囡,HAHA~~

      刪除
  3. 波哥著黑色, 有型得黎又可愛呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 講到型,大爺真係NO 1嫁!! wakakaka

      刪除
  4. 你過哂膠架WOR, 好有心思呀!!! 我個張呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 心思已送上,HAHA
      足足一個月先回留言......

      刪除
  5. 好有心思呀!!! 波哥食野個樣好ENJOY~ 好攪笑~ MERRY CHRISTMAS ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係只有食先最醒神囉!! >0<"
      HAHAHA

      刪除