2015年1月27日 星期二

LITTLEBALL成長日誌 ﹣ 28M(20.1.2015)

再一次相隔兩個月先寫成長日誌
雖然每個月都提自己要寫
但要抽時間唔容易
今日都係因為波哥成朝不停打噴嚏同流鼻鼻
波哥請假小休
波媽亦樂得清閒少少

湊小朋友時間過得特別快
特別到左而家呢個年紀
每日都有新鮮事新發現
BALLMAMA同波哥交流就越黎越多
當然
識講野後要求亦相對多左
唔再好似以前咁任我擺佈啦
雖然係咁
但BALLMAMA好鍾意而家波哥
因為佢會成日同BB聲同我傾計
每日都有驚喜

BALLMAMA最愛金句
 “媽媽唔好走呀!!” 
(七情上面)
即刻心都甜埋


愛揸筆
每次見到筆都會眼睛一閃
最大好處係鍾意做功課
不過我同其他媽媽煩惱唔同
人地係要諗方法叫佢揸筆
我係要諗方法叫佢俾返本功課簿同筆俾我
佢每次都同功課簿難捨難離
都真係幾好笑
媽媽最大心願,當然係希望佢KEEP住鍾意做功課
我都真係太天真
HAHAHA
:P


身高體重記錄
28m - 12.4kg / 83.5cm
仍然係進展緩慢
不過天氣凍嘅關係
我反而俾多左一餐奶波哥做TEA
一日兩餐奶後
明顯面豬仔有肉左

飲食方面
經常性地揀飲擇食
好多野以前好鍾意食
突然變得抗拒
最好例子:菜芯
以前爭住食,而家一啖都唔食
亦好快話飽
經常性地只食到50%
偏好包同麵食

 LUNCH多數會特別煮俾佢
以簡單為主
最最最緊要有生果
波哥熱愛

晚餐就跟我地食多
波哥口中PIZZA
其實係泡菜餅


本月最愛食物:STRAWBERRY
喜愛程度爆燈
一話有STARWBERRY就會衝過黎
多多都同你食曬


說話方面
進度非常理想
已經可以根據自己所想用句子表達出黎

最經常會問
“MEDEDO”
開始嘅時候我地都完全唔知佢講咩
“MEDEDO”“MEDEDO”“MEDEDO”
幾次之後
我都終於估到
“MEDEDO” = “咩黎嫁?”
真係笑死
當然而家已經無左“MEDEDO”啦!!

除左咩黎嫁之外
成日一聽到聲就八婆上身
“咩聲呀??”
(幻想下一個小朋友勁八婆樣講“咩聲呀??”)

每日坐小巴返學放學途中最多口水
又叫司機叔叔快D開車 (我地係總站上)
一開車就HOORAY同BYEBYE BUS
連司機叔叔直行轉彎都要理
又話要坐媽媽大脾
因為隔離係其他人坐
HAHAHA
仲認得邊個站落車
所以車程永遠唔會悶
司機同EE們都成日笑佢好多口水

另外
今個月波哥學識唱歌仔啦
之前有教D簡單嘅
不過一直都唔太唱
所以我地都無迫佢
但最近就好好唱口
一開口就識唱幾首
      

好明顯係老師魔力
(由此可見,波哥校園生活係充滿歡樂)
日唱夜唱下
波哥想唔識都難
雖然未算係唱得好叻
但對無咩要求BALLMAMA黎講
我已經好開心

亦因為波哥唱到又enjoy
我地終於可以拖住手仔
邊行邊唱歌
今期BALLMAMA最愛唱
"FIVE LITTLE MONKEYS JUMPING ON THE BED"
學校老師都好鍾意呢首
MAMA我一於配合下


識講:
人物:爸爸, 媽媽, 爺爺, 公公, 婆婆, 姨姨, 舅父, 老師
哥哥, 姐姐, 弟弟, 妹妹,伯伯, 虎, 叔叔, 表姐, 巧虎, 包包船(麵包超人)
動詞:抱抱, 俾, 拉, 擺, 跌左, 畫畫, 刷牙, 牙膏, 洗面, 食野, 飽啦!
食物: 蘿蔔, 奶奶, 飯, 提子, 蕉, 包包, 水, 果汁, 士多啤梨, 麵, 雞蛋, 
交通工具: 車車, 火車, 巴士, 船, 小巴, 的士, 貨車, 消防車, 
動物:猫猫, 鴨, 豬, 虎, 魚, 烏烏 (烏龜), 獅子, 大象, 牛, 狗, 
老鼠, 白兔, 恐龍, 小雞, 海獅
打招呼:謝謝, 早晨, 晚安, 你好, 
情緒/感受:嬲, 驚驚, 飽飽, 靚靚, 美味, 喊, 打, 笑, 對唔住
名: 自己名, 媽媽名, 爸爸名, IVAN, MS H & MISS S, ASHLEY, LEAH


其他: 鼻, 樹, 花, 帽, 鞋, 褲, 星星月亮太陽
知道, 好呀, 無 (連動作), 係, 愛, 唔呀, 顏色筆, 波波, 排隊, 呢度呀!!
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (廣東話版)
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 爸爸, 媽媽 (國語版)

BOY, DADDY, MAMI, YEAH, BABY, MUM MUM
PEPPA & GEORGE


BYE BYE, HELLO, HI,
WOOF WOOF, YES, NO, HAPPY, UP & DOWN
BUS, SCHOOL BUS, BOAT
MOUTH, NOSE, EYE, EAR, HEAD, BUBBLE
APPLE, BANANA, PINEAPPLE, PIZZA
MONKEY, ELEPHANT, BEAR, DINOSAUR
one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten
A, B, C, E, F, G, I , J, K, L, M, N, O, P
Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z

顏色方面:黑色-->紫色-->粉紅色-->黃色-->紅色-->綠色-->啡色-->橙色

( PURPLE / YELLOW / BLUE / GREEN)

未能盡錄
下個月應該已經無法紀錄


社交方面
今個月唔同曬
之前防衛意識極強
最近減弱左
見到人好肯打招呼
又會做吹水佬
例如:話俾人知好鍾意食包包 / 同人講自己去睇醫生

特別愛同哥哥姐姐玩
每次見到同學仔姐姐會笑得好甜
話要拖住姐姐行
有次仲突然錫左姐姐一啖
嚇得我,好彩人地媽媽無鬧爆我地JAR
平日放學後小朋友TEA PARTY



其他發展

《洗手》
自己拉腳踏識洗手捽手再抺手
今個月捽手做得好左

新學識開水龍頭

波家個水龍頭設計係易開難關
所以波哥只識開


《刷牙》
刷牙方面
比之前抗拒
成日話唔要刷牙
當然都會俾BALLMAMA的去刷
為左令佢肯自己刷
今個月開始俾佢自己唧牙膏
好少少
最少佢為左可以自己唧
會合作D
不過都經常地懶鬼上身
叫媽媽幫佢刷
我當然時運高
聽唔到

另一個令波哥肯去刷牙原因
就係呢本繪本
波哥好鍾意
最近新寵要晚晚睇
內容講鳄鱼好怕見牙醫,但又非去不可


《POOPOO》
進度不理想
唯有等天氣再熱D再進行
目標係K1開學前搞掂

13 則留言:

  1. 小朋友識得同自己對話真係好sweet好開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但同時駁咀日子不遠矣~~ HAHA

      刪除
  2. 一眨眼,波哥大個咗好多呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係大得好快好快,我地要珍惜同佢地快樂時光!!
      我怕佢好快唔要的啦!!!嗚嗚......>.<

      刪除
  3. 回覆
    1. 返學後真係改變好大,仲會偶然俾驚喜我~~

      刪除
  4. 波哥揸筆好叻叻呀!新年可以睇班細路雞啄唔斷先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地新年可以大跑特跑啦!!!

      刪除
  5. 返學真係好有好處呀! 叻仔波~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最大好處係MAMA我可以坐享其成!! KAKAKAKA

      刪除
  6. 波哥好叻呀﹗好多好多進步,係我太少見波哥,完全有amazing感覺﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我日日對住,都一樣有amazing感覺﹗

      刪除
  7. 尋日係沙田遇到你地一家3口, 感覺就好似遇到熟朋友一樣~(我單方面)
    可惜都係無勇氣同你地打招呼就走左:P

    回覆刪除