2015年1月24日 星期六

第一次家長義工體驗 X chocolate fondue @JOYFUL

其實波哥開學前我地填過張回條
基本上我係無打算參與家長義工
因為每日來來回 回接送 + 無限家務
令我好珍惜呢2小時

不過波哥班上只有一位媽媽有填寫做家長義工
所以每次呢位媽媽都要單獨上陣
唔想次次都係佢一個
所以BALLMAMA都答應幫下手
齊齊參與
就做就左今次
家長義工體驗 X chocolate fondue

準時2:30pm到達
學校本身安排左我幫手串下食物
點知......
去到已經串好曬 
(根本係超簡單工作嘛,絕對係為左我地呢D家長夾硬諗出黎)
老師十萬個唔好意思
快快手安排小朋友去洗手開始
其實波媽我一D都唔介意
真係辛苦左老師
小朋友聽住MISS H唱
FOLLOW FOLLOW FOLLOW ME~~
FOLLOW FOLLOW FOLLOW ME~~



呢個時間波哥仲未發現媽媽呀!!
洗完手仔
大家就要排排企準備進攻美食
老師亦係呢個時候介紹我啦
I‘M HORACE MAMI
但估唔到
波哥唔係第一個衝黎搵我
而係佢嘅朋友仔 LITTLE L &  LITTLE A
(因為平時我地放學後成日吹水嫁,HAHAHA)

好彩波哥發現媽媽後都好開心咁走出黎攬攬我
之後老師叫LINE UP
佢就乖乖返埋位
無話喊住搵媽媽,叻叻!!

經過HALLOWEEN & CHRISTMAS兩次
波哥一見到我就爆喊
今次我都有D壓力
好彩好彩

終於開始啦
小朋友一個一個輪住去排隊試CHOCOLATE FONDUE
我初初唔敢影相
不過老師話唔怕
我就梗係唔客氣啦!

波媽呢??
被安排照顧小朋友
幫佢地抺下咀, 同佢地傾下計
hehe~ 
仲愛心爆棚地拖住佢地齊齊去玩CHOCOLATE FONDUE

到波哥啦!!
有學校姨姨幫手照顧
佢地好FD嫁
 呢個小朋友個樣奸到.....
明顯對住串生果講
你走唔出我五指山啦
我要一啖吞左你
WAHAHAHAHA


每個小朋友都沈醉住喺自己杯朱古力度

其實呢轉已經係波哥第二輪
貼心嘅老師見我第一輪無行埋去影相
專登捉波哥去玩多次

有個小朋友實在係玩上癮
之後已經完全唔需要協助下
可以自己黎

見佢咁開心 
搞到波媽都想喺屋企同佢玩多次


《設計對白》
女同學仔: HORACE你好似食左好多啦!

波哥:ONE TWO THREE FOUR
都唔係好多,4次JAR MA

女同學仔:食多我成倍....... *&#$%!*#@

食完指導返小朋友執拾抺咀就完成
可以返課室
等下一班小朋友去享受CHOCOLATE FONDUE
臨走時,好多小朋友同我BYEBYE呀!!
波媽突然覺得好滿足^0^

P.S. 學校安排左每班一個指定時間去玩
咁就唔怕人多混亂啦!!
~GOOD~


經過短短20mins
我完全明白
呢個家長義工活動只係想滿足家長
等我地可以睇到小朋友平時上堂情況
其實我地實際上無咩作用
HAHAHA
但其實都好開心
可能呢日得我一個家長
小朋友都表現得同平時上堂一樣
唔會好似上次CHRISTMAS咁齊齊爆喊
期待第二次家長義工體驗

今次體驗開心指數: ***** 爆燈










8 則留言:

  1. 呢D 機會真係唔係人人有, 要好好珍惜呀!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 同學仔媽媽(第二胎)都話正~
      佢話無見過學校揀CHOCOLATE FONDUE!!

      刪除
  3. 其實真係好好玩呀~ 可惜我真係好驚晉見到我會喊, 所以下個term 我冇報名啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,好好玩呀!!
      好彩波哥今次正正常常
      可能平時多家長,其他同學又喊,佢跟埋齊齊喊!!
      hehe~ 我2nd Term報左名:P

      刪除
  4. 你係屋企攪多次CHOCOLATE FONDUE既話, 記得要邀請埋我喎, WAKAKAKAKA!!!

    回覆刪除