2015年3月25日 星期三

家長義工再體驗﹣ JOYFUL FRUIT WEEK

對於波哥而家讀緊嘅學校
Ballmama 一直都感覺好好
仲越黎越唔捨得tim

學校基本上每個月都有唔少活動
3月仲特別多
SPORTS FUN DAY
EASTER CELEBRATION
同 上星期JOYFUL FRUIT WEEK
每日試唔同生果
(MON)Banana with Cereal and Milk
(TUE)Mixed Fruit Tart
(WED)Grapes with Cheese & Crackers
(THUR)Sliced Apple with Vanilla Yoghurt
(FRI)PN – K2 Jelly & Fresh Fruit
見到餐單,媽媽我自己都想食
可惜波哥病左兩日
miss左星期一、二食唔到

而家長義工
我就被安排左去星期五
其實老師有打黎俾我揀,口快快揀左FRUIT WEEK
Ballmama負責咩?
形式同上次差唔多
同小朋友玩下
同佢地一齊夾下生果咁
由於已試過一次
今次同小朋友玩得好開心
當日Ballmama覺得自己突然好受歡迎
同學仔們都跟波哥叫我MAMA
當然,如果生咁多個我應該笑唔出
wahahahaha
我仲幾乎全程俾個女同學仔拖住
我都話我恨囡嫁啦!!

波哥望住咁多款生果
都有D唔個點入手
老師就幫下佢啦

波哥話咁快就出手
BANANA~ APPLE~ GRAPE~


話說波哥成日電佢位普通話老師
老師敵不過電眼
餵佢食兩啖啦

因為而家班入面人數比較多
部份小朋友應該啱啱兩歲
老師都比忙
所以Ballmama都無偷懶
主要照顧其他小朋友多
忙住帶小朋友去拎生果
間中先返去望下波哥
“食” 呢樣野
唔使睇佢都會自己搞掂
當日見波哥密密食之餘
仲好乖咁飲左好多水

食完第一轉之後
波哥已經唔使人理
同同學仔一齊出去自己動手
實行密密食
西瓜成為波哥是日最愛

到咁上下
MISS H就逐位小朋友派貼紙
如果當日小朋友有食生果
就可以貼一張
返屋企可以繼續呢個活動


波哥食完生果後
就乖乖收拾餐具放好
完成嘅小朋友就可以出去睇故事書同玩~
而Ballmama嘅工作就完結啦
BYE BYE SWEETIES

12 則留言:

  1. 生過波妹la,波妈。little ball長大
    了。但仍然可爱及超loveeating, glendy

    回覆刪除
    回覆
    1. 對我呢個FTM黎講
      生多個要好大勇氣嫁~~~

      刪除
  2. 好開心呀可以做義工媽媽...
    我都好想做奈何我係....WORKING MAMA =.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 義工媽媽都真係幾開心
      APPLE MAMA搵機會問下老師有無WEEKEND義工媽媽~~
      我都有聽過嫁!

      刪除
  3. 恨囡 就生個Ball 妹啦!! 加油呀

    回覆刪除
  4. 我完全無諗過做義工家長,你好有心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都無打算做嫁
      不過我地班少家長做,我就一於試下~

      刪除
  5. 既然恨就去生啦﹗湊個好字嘛﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 湊個好字~ 話咁易咩~
      FTM要好有勇氣先得......
      我成日諗,如果多一個,我應該無時間再上網......HAHA

      刪除
  6. 波媽,你做mama天份好高,做得咁好,生多個啦:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係有天份啦,都係邊做邊學
      其實我無咩耐性......總覺得好多野都教得波哥唔好
      生多個,需要多D勇氣,雖然我都想~~ HAHA

      刪除