2015年4月10日 星期五

D.I.Y. Craft-dough

Ballmama一直都想同波哥玩泥膠
之但係成日怕為食波哥會放入口
 所以好爭紮地一直無買
EASTER HOLIDAY期間
有日同波哥入左間玩具屋
波哥見到一樽樽泥膠
拎住唔肯放手
Ballmama 唯有健康D自制俾波哥玩
成份全部可食用
就唔使太擔心啦!

D.I.Y. Craft-dough

white flour – 1 cup

warm water – 1 cup

salt – 2 tbsp

cream of tartar – 2 tbsp

cooking oil – 2 tbsp


將以上材料MIX埋
再煮到泥膠狀就OK(如下圖)


之後Ballmama就加入食用色素
只需要主色: 紅、黃、藍

話咁快就整好
前後只需15mins
(由於即興試整,所以無用cream of tartar,用左可以放耐D)

第一次玩泥膠
波哥表現興奮
無本身市面買咁多用具
Ballmama隨手俾左膠刀仔同曲奇模佢玩

搓下搓下,都叫做似模似樣

第二日
Ballmama就同波哥一齊將3色變6色
黃X藍,紅X藍,紅X黃
咁就有6色啦!!!






整同玩都唔難
最最最麻煩應該係最後清潔
因為會有好多泥膠碎喺地下
不過呢個簡單玩意
絕對值得推介呀!!

12 則留言:

  1. 我就係因為要 clean up 呢個原因唔比 hannah 玩啦,哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 總要有第一次~~ HAHA
      我都係玩完再吸乾淨佢!!玩啦玩啦!!

      刪除
  2. 我之前都整咗,好易就整到,但clean up真係好似你咁講,有D麻煩,所以玩完一次之後就遲遲都未有再整啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係好易整!!
      我俾波哥玩過之後,佢就日日都話要玩.......
      我都係玩完再吸乾淨

      刪除
  3. 我有盒現成既都未開黎玩添~ 

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次約波哥一齊玩啦!! HEHE~~

      刪除
  4. 原來咁易整呀, 有時間都要試下先~~

    回覆刪除
  5. 好玩呀!!
    無諗過咁易.....
    CREAM OF TARTAR係咩黎架呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超易~~
      塔塔粉 (可以去CITYSUPER / 烘焙店買)

      刪除