2015年4月22日 星期三

Little Chef Horace - I'm Cheese Ball

波哥有日Ballmama遺傳
某程度上都鍾意陪著我搞搞陣
或者…可能…其實…
只係因為佢悶

之前趁住假期
Ballmama買左盒芝士波波粉
(因為要同波哥一齊整,揀左零難度預拌粉)
揀芝士波波另一原因係
波哥好鍾意食
整完可以自己食返最愛食物
相信佢會更開心:)

一聽到可以一齊整
呢個小朋友就自動波埋位啦!!

利落地倒曬D預拌粉落去



加埋牛奶雞蛋,攪攪攪
似模似樣哦!!

之後就等Ballmama出手
搓搓搓

搓好後就切好一份份俾波哥


等佢幫我初成一個個波
(之前同佢玩完泥膠,佢大概知道點做)

話咁快就順利完成

~~~出爐LU~~~

面對住香噴噴芝士波波
波哥就笑到見牙唔見眼

左一個右一個

見到波哥咁享受
相信Ballmama同波哥親子入廚樂會陸續有黎嫁!!

12 則留言:

  1. 哈哈...波哥整芝士波,佢哋宜家呢個年紀,有得搞搞震又有得食一定搶住幫手,EE睇相都feel到佢嘅開心同滿足呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,搞搞震嘅野佢地第一個搶住做呢!!!

      刪除
  2. 又有得玩又有得食~~~正正正!!
    波哥, K EE都好想食啵~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. WAHAHAHA~ 下次叫大爺爸拎俾你仲方便哦!!! KAKA

      刪除
  3. 好可愛,我而家先教佢玩泥膠,等佢學有所成就玩下先,波哥好得意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩完泥膠就可以整其他野啦!!! 黎緊暑假不愁無節目^^
      日日都可以有小搞作~~~

      刪除
  4. 吾係話波哥,我都想整埋同食埋一份呀,波媽幾時教我?嘻嘻嘻.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個好簡單嫁
      預拌粉加奶加蛋就可以
      第一次唔敢俾太難嘅波哥去試!!

      刪除
  5. 完全唔係港孩~ 係自己整俾自己食~ 叻仔~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕佢太依賴我呀!!
      所以咩都迫佢自己做~

      刪除
  6. 波媽~ 我要帶晉黎上親子班~ 哈哈~

    回覆刪除