2015年5月13日 星期三

Mother's Day 2015 @ Disneyland

已經有好一段時間無去過DISNELAND啦
波哥半歲時我地有買過Annual Pass
完左當然無再續啦!

今次因為波哥姑媽有優惠
加上泊車又唔使$
我地就齊齊入左樂園過母親節



未出發先興奮嘅波哥
 夏天到左
我成日心思思想買副太陽眼鏡俾波哥~
我終於成功敗左
WAHAHAHA
波哥又幾鍾意喎!

 媽媽成日影佢
最近佢成日話要影返我轉頭
呢日如佢所願
同媽媽我一日一部相機

廉價版親子裝

帶住3個小朋友,又落住毛毛細雨
戰鬥力比較弱
第一站去左SMAILL WORLD

出返黎天晴啦!!
經過有雪糕賣
波哥當然叫話想食ice cream
好彩姑媽早有準備
有零食版ice-cream

母親節喎
Ballmama都有份食


~為食BUDDY兩老表~
全程掛住食



食飽飽向小表姐另一最愛  “咖啡杯” 出發
兩個小朋友不停轉轉轉,癲左完全失控
Ballmama我都有D暈暈地
(呢日小表姐全程癲住舅母我,特別開心!)

 所有小女孩入到樂園都清一色
公主裙
小表姐都唔例外
呢個肥DODO公主又幾可愛!
其實我都想波哥可以KEEP到咁肥DODO嫁

之前帶波哥去
因為仲細,好多野都未啱玩
佢亦無咁享受
不過今次唔同啦
大個仔識得玩
開心到癲左
玩完一次唔夠,要玩夠兩次
第二次Ballmama決定拍片


之後去玩木馬一樣咁開心
興奮到呢
終於可以自己坐
GOGOGO

間場休息一陣去開餐
難得母親節
豪俾佢地,入餐廳食兒童餐
其實根本所有節日都係兒童節黎
呃人嫁
HAHAHA



 食飽飽我地去左TOY STORY LAND玩彈弓狗
玩之前,一臉期待
最後波哥係好好好驚
呆左喊曬口咁

 問佢仲玩唔玩
答案係......玩
不過Ballmama當然唔信啦!!

玩完我地自己就趁機影下相



 鍾意玩積木嘅波哥
一見到呢個大積木就衝墊去
波哥: 抱我上去啦!!

 波哥: 咁高嘅......會唔會跌嫁??

波哥: 小兒科,嚇我唔到嘅!!

ONE TWO THREE
SMILE!!


印象中每次去樂園都會同PLUTO影相
原因好簡單
單純係因為得呢個唔使等
5mins快影


波哥走時仲掛住PLUTO
話好鍾意佢
事實呢日PLUTO同佢玩得好開心
Ballpapa 話排我地後面個位想打我地嫁啦
阻住曬

臨走當然唔放過買野
今次目標係BUZZ LIGHTYEAR
不過俾Ballmama收起左
生日見啦
wakakakaka!!

做左兩年半FTM
最近突然喺度諗
其實為左咩??
失去自由
失去打扮時間
變身24小時家傭
仲要永遠做惡嗰個
我都一度迷失過
其實真係好簡單
只為左陪住你成長
望住你笑望住你喊
陪你坐車陪你傾計
謝謝你帶俾我歡樂




20 則留言:

  1. 講得好好呀, 做FTM見證住小朋友每一刻o既進步同成長! 波媽媽你係一個成功ftm~ happy mothers day~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX SHARON~~
      其實我唔太成功啦!波哥鍾意PAPA多D
      不過我相信,如果我唔係FTM,波哥可能唔要我TIM~ HAHAHA

      刪除
  2. 做ftm, 值得的. 加油呀ball mama!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX APPLE MAMA~~
      我都相信係值得嫁,只係有時會鑽牛角尖~:P

      刪除
  3. 波媽你一直都做得好好,加油呀,ftm係最偉大既職業黎架^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!小芊芊mama~~
      我會繼續努力!

      刪除
  4. 雖然辛苦, 但FTM呢份工作係值得的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,成日可以陪住波哥我已經好滿足~~

      刪除
  5. 波哥玩得好開心呀﹗睇見佢開心,你做FTM嘅辛苦就已經值回票價啦﹗
    BTW,我估迷失係每個FTM嘅必經階段,我到宜家都仲會問自己呢個決定到底有無錯㗎,一齊加油呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,FTM真係會迷失,因為太長時間對住
      唯有一有機會就俾自己抖抖氣
      不過我相信我地嘅決定係無錯嫁!!!一齊加油!

      刪除
  6. ftm最係全世界最辛苦既工作。我好鐘意你最尾既四句 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而好佩服你兩公婆
      你地花喺小朋友身上時間絕對唔比我少!!
      大家一齊加油!

      刪除
  7. FTM 係好好好偉大的,BALL MAMA 你好叻呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實所有媽媽都好偉大的~
      你有3個,更加唔講得少~~

      刪除
  8. 波媽你做ftm做得好稱職, 我曾經懷疑過你係咪比我多左12小時, 你做咩都咁好咁出色~
    波哥副超好型呀, 專for 小朋友???
    仲有, 表姐仔超靚女, 當然波哥點都係我心中其中一個小男神啦, hahah~
    仲有仲有(好鬼長氣架我..)你唔扮靚都成個家姐咁....其實...你唔駛扮都靚啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我無多你12小時
      只係有D位,我盡量偷下懶咁~~
      波哥副超我喺M﹠S買嫁,專for 小朋友,價錢都唔貴!
      女仔都好多款,你可以去望下~~
      表姐仔唔止靚女,仲好sweet,佢好鍾意舅母我,WAKAKAKAKA
      我要扮啦,已經係一個肥C9,再唔打扮下,我怕我接受唔到自己......
      波哥一定跟姐姐走......

      刪除
  9. 波媽唔洗迷失, FTM 係世上最尚高既職業, 同埋唔係人人都做到, 做到既, 仲要好難先做到好似你咁好~
    加油!
    BTW, 啲相係咪新玩具出品?? 如果係, 真係有大機咁靚喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好多位都做得唔好
      所以我先迷失,咁樣係咪最適合波哥,對波哥最好......

      係呀,新玩具出品
      影出黎都OK
      不過同CANON用法好唔同,我有D唔習慣
      早知跟你買CANON啦!
      BTW,我好鍾意WIFI功能~~

      刪除
  10. 好開心呀~ 遲到的母親節快樂呀~ 知你係台灣開心緊~哈哈 好掛住波哥仔呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx Cindy~~ 好快可以見到波哥啦~~~

      刪除