2015年5月25日 星期一

我們的戒片記 ﹣ PART I

天氣開始熱
眼見唔少朋友都開始幫小朋友戒片
波媽亦的起心肝於兩星期前正式開始
“我們” 的戒片記
因為Ballmama真係同佢一齊努力
一齊解決戒片期間各種煩惱


第一步係拎返個POTTY出黎
之前為左慳位放梯仔俾波哥洗手
收埋左個POTTY轉用麵包超人廁板
可能因為安全感問題
波哥變得唔主動去POOPOO
思前想後
決定叫POTTY重出江湖
我地用呢款Intelligent Potty



第二步準備去VEEVEE尿兜仔
要波哥用尿兜仔唔難
因為返學後佢已經識用
買左用左一段時間
呢個可以就咁拎起倒
淘實幾十蚊貨仔
都幾靚下
唔特別好Rilakkuma
揀呢款純粹為左襯返洗手間顏色
而家就只係訓練佢可以主動自己去




第三步準備戒片褲同底褲仔
其實Ballmama上年已經買左幾條戒片褲
一心想試下同波哥戒片
由於波哥好抗拒
一叫佢去VEEVEE就爆喊
基於未READY原因
我地試左兩日就放棄
今年再努力
由於天氣熱
戒片褲我無揀好厚,怕好焗
(越多層數越厚)
慳家Ballmama覺得之後可以當褲仔喺屋企著返
因為我地夏天好FREE
多數俾背心同褲仔佢喺屋企著
另外買左少少底褲仔
戒片MODE啟動後
除左夜晚瞓覺外
我地喺屋企已經無再包片片啦


~~戒片過程~~
由於波哥返學係下午1:30-4:30pm
Ballmama覺得最難係唔可以長時間同佢喺屋企練習
往往係朝早幾個鐘,放學幾個鐘咁
但為左9月開學前KO戒片呢PART
都唯有頂硬上

用返POTTY後
波哥去POOPOO去得自在左
除左第一日有痾落片片到
頭幾日我地食完午餐就會去坐POTTY
之後已經會主動叫去POOPOO
每日都有著落,有時仲一日去兩次
仲會好興奮話我知佢痾左好多好多
好好笑~~
成績好好
POOPOO 呢PART我暫時當成功左
除非之後突然唔肯去

至於VEEVEE
雖然波哥一直都識用尿兜仔
但就一直都唔會主動話要去
戒片MODE開始後
喺屋企除左夜晚瞓覺外
我地都100% 時間用戒片褲
初初頭幾日未習慣會懶出黎
我地都由佢,但就會隔1個鐘度問下佢
總覺得懶完流出黎俾佢知道係一個過程
佢由第一次唔知發生咩事
到有一次佢發現懶VEEVEE會整濕
會整污糟SOFA而企落地後
其實前後真係懶出黎都係幾次
Ballmama認為次數可接受
亦同時見到佢有進步
經過兩星期一齊努力
雖然仍然未能主動話去VEEVEE
(我地都有教佢如果想去就同我地講  “我要VEEVEE呀”)
不過由剛開始唔太願意去
(一聽到VEEVEE就話唔要仲扭喊)
到而家我地問佢,佢都會話好呀!
去BEARBEAR熊到VEEVEE呀!!
仲會自己著返褲仔
成績比我預期好
始終急唔黎


反而夜晚條片片就完全無濕
我每朝早見佢一起身就第一時間同佢去左先
試多幾日後
我就直頭午睡都唔用片
我應該會再等下先真正戒夜片
只係而家見佢唔濕就等佢養成呢個習慣啦!!

基本上而家只有出街返學先會用到片片
突然覺得慳左唔少
接住落黎等波哥可以主動講到“我要VEEVEE呀”
就會同學校講試下唔著片返學先
期望6月可以開始

我們的戒片記 ﹣ PART II
待續



15 則留言:

  1. 波哥叻仔!
    我認同戒左片真係唔覺唔覺慳好多架: D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,慳左一大筆~~ 早知早D開始,HAHAHA!

      刪除
  2. 回覆
    1. 未到戲肉呀!!
      出街先係真正挑戰~

      刪除
  3. 回覆
    1. 比起同期小朋友波哥算慢啦!!
      不過佢唔抗拒,戒得舒服我又輕鬆好多~~

      刪除
  4. 時候到就EASY JOB! 波哥加油呀! AUNTIE HEHE為你打氣~

    回覆刪除
    回覆
    1. THX AUNTIE HEHE~~~
      目標係今個暑假完成!!

      刪除
  5. 只要小朋友ready就好容易戒。

    我都覺得用少尿片慳唔少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係~ READY就易好多
      大人小朋水都戒得輕鬆~~

      刪除
  6. 波哥好叻仔呀,好快就會識講㗎啦,EE對你有信心

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日時靈時唔靈~~
      開始會講,不過係急到瀨先講,HAHAHA
      慢慢黎我相信都OK!!

      刪除
  7. 我實行左一個月, 小寶都係叫時先痾, 都唔肯叫自己去VEEVEE , 好頭痕呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都差唔多一個月啦!!
      波哥由第三個星期就開始會叫VEEVEE
      因為無得返學,長時間喺屋企
      我係好決絕地唔提佢VEEVEE
      頭幾日抺到我傻,不過幾日後就有成果
      開始可以自己叫VEEVEE,不過有時忍唔到
      慢慢地,我地而家已經可以落街完全唔用片
      不過出街出遠D太擔心,所以照用,但無濕
      會自己叫去廁所,不過我就心驚膽跳囉!!
      你一於試下恨D~~~

      刪除
    2. 姐姐唔想抺, 有時我會捉到佢俾片小寶著, 好鬼衰.....
      好, 等我又試下叫姐姐狠D先得!!! 謝謝你~
      姐姐唔合作, 就狠埋佢, WAKAKAKA

      刪除