2013年10月29日 星期二

波哥準備進入冬眠時期......


誇張的波哥
一踏入秋天不論何時何地......都可以隨時瞓著I-)
唔係講笑,誇張程度100
連我見慣見熟都覺得AMAZING!!!


連續幾日,呢個小朋友都有理無理瞓左先
(嗚嗚.......已經唔再係BB啦......:(( )


第一次
自己玩玩下玩具
Zzz.....Zzzz......睡魔來襲
隻蕉都未拎到,已經失手啦!!
趴左0係電視櫃度瞓著左
呢張相不期然令大家聯想到
波哥第佢返學時經常出現嘅畫面......趴0係檯度瞓
(阿囝阿囝,咁樣會俾老師投訴嫁!!:-O)



第二次
之後呢日,應該係落完公園
返屋企食左蕉蕉
HAHA,尋日拎唔到,今日要食返~~
自己就0係地下爬黎爬去玩玩具
BALL MAMA只係入左廚房一陣
波哥又俾周公公急CALL去玩
出到黎......已經見佢熟睡中......X_X

波生呀波生,你有無攰得咁誇張呀
難為MAMA仲未有得瞓



第三次
BALL MAMA已經接受左波哥準備冬眠的事實
都估到佢今日一定再瞓
但人仔細細的波哥果然識嘆
尋日就咁瞓有D涼涼地
今日都係唔好啦!!

經一事長一智嘅波哥
今日醒左
拎埋個cushion去檯底瞓
BALL MAMA從來未瞓過檯底
真係話唔到俾大家聽係咪真係咁舒服咁好瞓
但睇返阿波生的瞓姿
應該都OK嫁!!:-bd



雖然話瞓得係好事
不過聽人講,可能係血氣行得唔好WOR
但波哥一出世就係咁......血氣唔好......
對一個1歲小朋友黎講可以點改善呢
我又唔覺得佢瞓得好多,只係容易入睡0者???

波哥休息時間
夜晚10:30PM 到 朝早8:00AM
朝早可能瞓個零鐘先食LUNCH
旁晚又會再瞓1-2小時
苦惱!!





40 則留言:

  1. 吾好咩訓到咁多?咁你都多D時間休息呀!
    佢一次咁樣訓訓到幾耐??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有得休息梗係好啦,不過都想佢郁多D,唔好一日到黑瞓
      佢一時時嫁,早兩日涼D,佢可以瞓到朝早成11點 (朝早飲完奶即瞓)
      之後出街坐車,來回每轉都成個幾鐘......

      刪除
  2. 好幸福呀, bb 肯訓, 媽媽會得閒好多, 仲要你個仔係自己自然入睡, 羨慕死我
    我個衰仔一定要暗訓, 自出娘胎都未試過自己訓, 無論我點唔理佢, 由佢喊, 唸住佢喊到攰會訓, 佢竟然可以喊2個鐘都唔訓囉
    波哥面色咁紅潤, 應該唔會血氣唔好丫, 最重要係佢長肉嘛 *LIKE*

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都鍾意佢瞓多D,因為我多D自己時間用
      但係好矛盾地,怕佢一日瞓到黑,太懶唔願郁
      事實上佢真係好懶下......到我迫佢郁下行下,就爆喊
      超有性格的小朋友:|

      唔知係味我多心,我覺得佢面色唔好嫁,不過好長肉就真嘅
      果然係長憂九十九~~

      刪除
  3. 佢訓得好CUTE 呀~~~
    訓得係血氣唔好咩??呢層真係唔知呀~
    會唔會做一D 運動血氣會好D 呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知呀,因為佢太誇張啦
      所以有朋友話血氣唔好先會一日到黑想瞓
      BALL MAMA我就係呢類人
      只係無諗過一歲BB會血氣唔好

      有呀,最近同佢出多D街
      等佢郁多D血氣好D
      不過仍然愛睡:P

      刪除
  4. 我除左欣賞波哥既睡姿, 仲好欣賞波哥個brody~~XD好肉厚啊~~好想MET MET MET MET....你啊~~~KAKAKA

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次不如直接咬下
      好爽嫁,我成日咬佢:)) :)) :))
      可憐嘅波哥~~

      刪除
  5. 波哥真係好攪笑,BB瞓得應該係好事,加上天氣涼涼地,可能真係好瞓,不用苦惱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,天氣一定有關係
      不過我都盡量陪佢去郁動多D~ 點都係好事!!

      刪除
  6. EE見到波哥都好眼瞓, 想一齊瞓呀~~ PLSSSSS

    回覆刪除
    回覆
    1. 一講,我又想瞓啦!!
      最近又瞓少左......:(

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,佢絕對係十級誇張TIM AR!!

      刪除
  8. 我諗波哥係容易入睡姐, 而且佢作息時間都好好呀, 其實羨慕C 我地好多MAMA 嫁~
    我最愛BB 食得瞓得~ HEHE!

    回覆刪除
    回覆
    1. TAREMAMA,佢有時會瞓好多嫁
      呢頭醒,一食飽又瞓,做佢都幾爽下
      而家唔理佢,照由佢瞓,不過就再落多D公園,郁動下~

      刪除
  9. 容易入睡同訓得多兩回事嘛~波哥係擁有令所有媽媽都羨慕的能力,應該be proud of it =]

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實波哥兩樣都係
      不過我都有得益,如果唔係邊有時間做自己野!!

      刪除
  10. 波哥真係勁正,邊個都阻唔到佢瞓覺嘅決心XD
    其實得都好呀,肚B之前都好瞓得架,大大下都淨係瞓一次晏覺咋,我都不知幾想佢瞓多啲咁就有私人時間 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係阻佢唔到,試過想搖醒佢,不過完全無反應[-(
      係,佢瞓得多其實真係多好多時間用
      但波哥有時真係瞓得太多啦.....試過全日清醒都唔知有無幾個鐘......

      刪除
  11. 好好呀,成日自己入睡,你都多d時間休息啦。不知幾多人羨慕,包括我。
    不過佢邊到都訓到,真係好搞笑!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,自然入睡真係好好多,煩少樣
      但佢自然嘅密度好高下呢 :)) :)) :))

      刪除
  12. 回覆
    1. 係,瞓覺係佢最大嘅人生樂趣~~

      刪除
  13. haha, 波哥你真係好攪笑呀!!! 睇其他blogger 媽媽o既blog, 波哥係次次有function都會訓著覺, 其實都真係幾羨慕ga~ 唔洗o愛就自己訓o既bb, 係所有媽媽o既大愛~~~
    其實波mama你唔洗擔心wor, 佢由細到大都係咁, 應該係天生, 唔會話關唔關血氣事ma....同埋佢訓覺時間都唔算係好長o者...就好似有d大人咁, 容易入睡, 有d 要look一輪先入睡~所以真係唔洗太擔心呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,SHARON EE~
      佢真係10次GATHERING 10次都要瞓嫁!!
      自然入睡確實令我舒服好多好多
      不過佢有時會瞓得好誇張,呢頭起身,0個頭又瞓
      仲成日有個黑眼圈@-)@-)@-)

      刪除
  14. 波哥真係好勁~ 我諗佢係易入睡果D人, 係福氣呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 查媽,你唔係未見識過
      瞓少陣都唔得~X( 懶到爆呀
      呢D福氣留返俾BALL MAMA我好過啦!!

      刪除
  15. 拎埋個cushion去檯底瞓-->真係笑咗﹗
    其實都唔算瞓得好多吖﹗我覺得佢肯瞓就由佢瞓多D啦﹗只係波哥瞓得比較突然D同搞笑D姐﹗無事嘅,唔使擔心喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我都係由佢瞓
      不過一清醒時,我就會迫佢郁多D~
      佢真係好突然嫁,坐又瞓到,玩玩下又突然瞓著
      BALL MAMA我真係見過太多太多:)):)):))

      刪除
  16. 細路仔大大吓就會越瞓越少, 遲d應該會自自然然改善的~
    有得瞓, 瞓多d都好呀, 幫助腦部發育~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都知瞓多d好
      只係有時佢太誇張令到我有D擔心
      最近有佢去密D公園,睇下郁多D會唔會好D~

      刪除
  17. 真係笑C我喇。。。唔好擔心咁多。。。下次見健康院啲姑娘醫生問吓
    我覺得可能佢肥,所以先懶,唔想郁
    不過到佢好似小檬咁冇時停,你又煩另一樣野,因為你根本唔可以走開。。一走開佢已經擒高擒低

    回覆刪除
    回覆
    1. GEN MAMA~
      佢真係日日都會突然瞓著
      但咁瞓法依然有眼袋......
      係呀,好多人話佢太肥,懶係正常WOR,大大下會好D:P
      BTW,好耐無見小檬啦!!

      刪除
  18. 好好笑,忍唔住睇多幾次波哥個可愛樣~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢排少左呢個突然入睡狀態啦!!HAHA

      刪除
  19. 瞓多啲好呀! 瞓我都想我個仔有咁好瞓呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但最近開始瞓少左
      可能習慣左秋冬天氣!!

      刪除
  20. 波哥個瞓樣好可愛呀!可以自然入睡真係令人羡慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以自然入睡真係令我輕鬆好多!!
      不過最近佢都瞓少左!

      刪除