2014年3月4日 星期二

HAPPY DAY @ SAI KUNG (1.3.2014)

面對住最近愛發脾氣嘅波哥
BALL MAMA唯有每日都帶佢去放電
(之前基本上唔太需要放電,因為波哥舊電經常性唔夠用......)
每日唔係帶佢去公園玩一輪,就係同佢出街街
除左放電,亦都可以分散下佢注意力
唔洗成日0係屋企發脾氣>.<
情況叫做好少少啦!!

上星期六就入左西貢行下
BALL MAMA其實幾鍾意入去
因為我地沙田入去都近近地
又可以食又可以行下俾波哥玩下

食飽飽差足電先出門口嘅波哥果然醒神D~
手上隻RODY係初出世時買的
估唔到而家仲0岩戴呢!!


17個月大,仍然係一臉傻氣
不過BALL MAMA喜歡呢一點點傻氣嫁
每日都唔想佢大得太快
怕佢會離我越黎越遠
我估大新份MAMA都會有呢種想法

今次一心帶埋波哥部戰車出去
因為而家嘅佢鍾意行得黎又行唔得耐
坐單車仔佢就最樂意
唔使郁但又可以玩
連個樣都得戚左~ HEHEHE~~ 


某程度上波哥咁為食應該係遺傳左BALL MAMA
因為BALL MAMA都係一個鍾意行到邊食到邊嘅人
跟住我,波哥通常都會發狂要食野
不過魷魚絲係BALL MAMA嘅
佢完全無份食~~ 
但好明顯呢個小朋友拎住已經一副滿足樣

波哥: UM......開邊包先好呢?????

 波哥: 咦,開唔到嘅??
波哥: MAMA,其實你有無打算俾我食??
本身想買少少海鮮返去煮
不過BALL PAPA完全唔想郁
唯有放棄,偷懶煮少次~


行左一陣就到左我地主要目的地
<<<公園>>>
因為屋企附近公園都無BB版鞦韆
所以一見到BALL MAMA就好開心啦
之前有試過其他鞦韆,不過波哥坐唔到
所以完全唔ENJOY~

不過今次唔同啦
呢位小朋友原來超鍾意鞦韆
仲要係越高越開心

 
 

望住波哥個開心樣
BALL MAMA決定再搵下邊度有鞦韆
咁就可以閒時同波哥去開心下

波哥去公園另一最愛
絕對係“SIR”滑梯次+做八掛仔
眼睛一直望住其他人


大家留意下
波哥見到側邊姐姐有野食
之後全程望住人地
更一度走埋去問人地拎
姐姐當然無係理過波哥啦,WAHAHAHAHA~~
可憐波哥仲不停流口水
 

其實同時間
BALL PAPA去左排隊買野俾BALL MAMA醫肚

呢間FISH & CHIPS好好味
波哥口角滴口水一直無離開過
見到我地食,仲不停大叫

全個公園都聽到
其實BALL MAMA最近放鬆左
少少地幾啖薯條都照俾波哥食

呢個小朋友當然開心到傻左啦!!
仲有剩魚肉TIM
可憐超肚餓廿四孝父母一人食左一啖魚JAR......
UM.....仲有D魚皮同炸漿咁囉!!
不過呢間野其實幾好食
決定下次要再ENCORE~~

唔夠飽當然要再去醫肚
BALL PAPA + BALL GOR食PIZZA

BALL MAMA食CAKE + COFFEE
好簡單但好開心的一日
亦好耐無幫過波哥影咁多相
一次過滿足曬3個人~~
下次一於約埋波哥班朋友仔齊齊去先得~~

15 則留言:

  1. 我老公早兩個星期一都係為咗D魷魚絲同fish & chips而拉咗我哋入西貢呀﹗間fish & chips真係好好味,所以我哋耐不耐就要encore,仲專登問埋人哋幾時放假添﹗西貢真係幾啱一家大細入去行㗎,輕輕鬆鬆食吓嘢睇吓海鮮好舒服,重點係有韆鞦玩啱晒小朋友放電﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你地都成日入去
      有機會可以約埋豬脾一齊入去玩WOR!!
      BTW 艾菲你平日同燒腩仔去邊度多呀??
      因為我想同波哥出多D去,費事佢一日到黑0係屋企痴實我呢!!

      刪除
    2. 我平日係屋企忙住做家務,燒腩仔又仲要瞓晏覺,多數都係帶佢去樓下公園玩吓咋,真係有時間先帶佢去遠少少去吓遊戲室同圖書館玩,要去大公園就要等埋佢爸爸放假一齊去先得

      刪除
  2. 圓洲角公園都有呢些SWING ar!! 近近地你可以去玩 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你話我知呀!
      我地今日行過去,真係好近,以後平日都可以去玩SWING~~^^

      刪除
  3. 回覆
    1. UM~~ 其實我到而家都覺得佢好BB樣~HAHA!!

      刪除
  4. HAHAHA, 波哥望住啲姐姐個羡慕樣真係好正!!!!
    我都好想去啊, 但我地無車入去真係唔方便...........><

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢只要見到野食,就會表現出呢個羡慕樣:))
      搵次我地約埋豬脾入去,你跟車咪得囉!YEAH!!

      刪除
  5. 波哥望住啲嘢食個為食樣好好笑! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係真係好為食嫁!一見到野食會發狂~~
      仲要成日都唔知飽,好可怕>.<

      刪除
  6. 好開心好可愛,部單車真係好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而家仲多左好多顏色~
      快D考慮買部~

      刪除