2014年3月24日 星期一

LITTLEBALL成長日誌 ﹣ 18個月 (我歲半大啦!!)

20.3.2014

歲半的LITTLEBALL對BALL MAMA黎講係一個值得紀念的里程碑
所以BALL MAMA都有特別同波哥慶祝
其實當日好忙
朝早要上PG~
BALL MAMA就趁波哥上堂時準備左豐盛午餐俾波哥
★★★火車便當★★★


個餐盤係上年去日本旅行時買
一直都無用過~~歲半大日子就拎出黎同波哥慶祝
樣樣食物少少,少少,其實都幾花時間
準備好曬就去接波哥放學

HAHA~~
♂男仔衫相對比♀女仔少款但BALL MAMA都好努力幫佢扮靚靚
務求令佢KEEP住個可愛樣TUM自己


返到屋企就開餐啦!!!
果然,為食係佢天性
平時PG完會好眼瞓,食一半就瞓著咁
今日~~ 食得好滋味好肉緊下







BALL MAMA心都甜埋
應該偶然得閒會整俾佢食下!!
食飽飽我地仲要趕下場
今日約左去健康院
今次出奇地PASS,4歲先再返去



身高體重記錄
18m - 11.5kg / 82cm
今個月重左唔少~ 可能係食得太多啦,HAHA~


今次去健康院好快手
等左一陣就可以入去見姑娘
今次個姑娘好好人
波哥0岩0岩瞓醒
主要同BALL MAMA傾下波哥情況
亦解釋左佢地個指標俾BALL MAMA知

說話方面
今個月波哥有明顯進步 (其實BALL MAMA要求真係好低......)
識講多左,亦主動講多左
識講:
爸爸, 媽媽, 抱抱(呢個一日講幾十次......), 俾, MUM MUM, 波波, 婆婆, 姨姨, BYE BYE
不過波哥太有性格,未必成日叫佢就講, 抱抱除外
但姑娘覺得OK,男仔係慢少少,所以呢PART PASS!!
因為識得簡單表達需要,例如叫人抱都俾野佢
扭計相對地比上個月少左
不過當佢表達唔到
缺乏耐性嘅佢脾氣亦相當之大......確實令人苦惱
希望大多少少會有改善


認知方面
姑娘問到眼,耳,口,鼻等等識幾多個
其實波哥最叻係鼻鼻,口係間中先表達到
不過姑娘再問波哥識唔識手腳
波哥知邊隻係手仔~
即係認到鼻同手,有2個
但我再講,波哥最叻認自己大肚腩,一講就拍
所以加埋大肚腩有3個,3個已經PASS講到呢度,姑娘好有耐性講解
每個小朋友發展快慢唔同
今次評估主要睇佢呢方面能力,有能力做到無大問題,只會係快慢分別
好開心遇到一個好姑娘,令我放心唔少


指令方面
經常性四圍同人HI-BYE
有時開心起上黎會停唔到,迫人陪佢不停BYE BYE

識得幫手拎野俾PAPA MAMA
其實係我地專登叫佢拎黎拎去
佢又好似好開心咁~~

除左廚房
波哥最愛尾隨我入洗手間
但而家我地會叫佢企門口等
多數都成功
不過佢只係企到一陣
要我地再提佢~~算乖嫁啦!!


進食方面
BALL MAMA出街時多左俾街外野佢食下
開始放手啦!!
叉和匙的應用越黎越好
雖然未完全自己食到一餐
但用匙可以食到半餐
用叉可以食到成碗水果

黎緊下個月會試下用杯代替飲管杯
因為見波哥會鍾意用我地個杯飲水
又即管試試!!

近呢兩個月
牙齒由8隻一下子跳到16隻急增一倍
脾氣亦變得可怕......
經常性扭到BALL MAMA頭都大埋



鍾意影相BALL MAMA本身想趁波哥歲半影輯相
可惜波哥扭計扭眼瞓得太嚴重
最後影得唔多
實在太傷BALL MAMA心啦!!
歲半嘅波哥化身PANDA HORACE


熊貓造型將會持續!!

23 則留言:

  1. 波媽你好勁呀, 點解你整親啲嘢都咁靚嘅??????????????????
    慚愧ing

    回覆刪除
  2. 好叻叻呀波哥!! 進步得好快!! 叻仔呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來佢地嘅進度會時快時慢,波哥近期好似好左~~
      不過扭抱情況持續......

      刪除
  3. full time mum都有時間整咁多靚野,勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. FTM要成日偷時間去整野
      最鍾意波哥午睡時間!!

      刪除
  4. 好叻呀。。波哥! 繼續加油˜
    你真係好有心C,仲有咁多時間,拍拍拍!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無嫁,要成日偷時間~ 所以唔敢生第二個住......

      刪除
  5. 你整的食物咁靚,我係波哥都LIKE啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 波媽呢期想扮下日系媽媽,原來唔易做~ HAHA!!

      刪除
  6. 你整D嘢食真係好靚好有心機呀﹗如果我係波哥就好啦﹗
    原來識三樣都pass,咁我都放心D,希望我下個月都順利pass健康院呢關啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 波媽最愛整色整水,不過波哥可能覺得陪佢玩仲好~~
      係,3樣就PASS,燒腩仔一樣無問題
      波哥今日識第四樣~頭啦!!

      刪除
  7. 你真係好心機呀,波哥食得好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係~~ 愛整色整水波媽 VS 貪吃鬼波哥
      應該係PERFECT MATCH!!

      刪除
  8. 波哥,歲半快樂呀 ^^
    d 食物好靚呀,波mama 好有心機呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. THX EE~~ 波哥越大應該會越多食物出場呢!!

      刪除
  9. 波媽媽, 你真係好有心機~ 唔怪得波哥咁食得~ 我地大人見到都想食啦~~~
    波哥, 加油呀~ 愈來愈叻仔~~

    回覆刪除
    回覆
    1. THX SHARON EE~~
      其實可能係因為波哥為食,所以波媽先可以煮得開心~~

      刪除
  10. 波媽整啲野食又靚又好味,波哥幾眼瞓都會食埋佢先啦~
    歲半發展好好呀,波媽唔洗擔心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能平時餐單太平淡,個日見到一時興奮到唔想瞓,HAHA~
      暫時好似又好少少,不過脾氣差我真係搞唔掂......

      刪除
  11. 食物盡顯BALL MAMA心思
    PANDA飯團好吸引, 外賣一件唔該 HAHA
    右上PANDA係咩東東? 有少少似PANCAKE之類

    回覆刪除
    回覆
    1. PANDA飯團我自己見到都好LIKE~
      右上PANDA係碎蛋三文治黎,係咪想食呢???

      刪除
  12. 次次黎波哥都俾波媽整既野吸引XDDD
    Panda造型真係好可愛呀~仲大字咁訓係度~哈哈

    回覆刪除