2014年3月27日 星期四

貪吃鬼的小進步 18M+

一向波哥0係食呢方面都表現出色
基本上無出現過無胃口厭食等問題
就連最近一次過出成6-8隻牙都無有怕
照樣大啖大啖食,大口大口吞
上篇提過
叉和匙的應用越黎越好
為左等佢易D “筆” 起野食
BALL MAMA會揀D大粒少少粉麵俾佢
飯仔對而家嘅佢太散,有D難掌握
食係食到,不過慢同唔多




今日BALL MAMA整左貝殼粉俾波哥
加左薯蓉,青豆蓉,南瓜粒同肉碎去煮
杰身少少,果然易掌握一D
差唔多可以自己食曬咁滯
但仍然食到呢度跌一粒,個度又一粒

俾BALL MAMA扣左少少分,90分啦!!
果然大大下,進度會突然快左~
趁波哥瞓左,今晚特意記低呢個小進步^^




20 則留言:

  1. 波哥真係中意食,我好中意D小朋友食野,我個女食到我嘔血!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個小朋友都唔同
      波哥係好鍾意食,不過相對地脾氣差,我都有我嘅煩惱.......

      刪除
  2. 波哥食得好好呀,同埋保持一貫作風:淡定有錢淨,食得好溫文呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA~ CATHY MAMA~
      其實波哥係好心急嫁,一D都唔淡定,食遲少少就開始發癲大叫>.<

      刪除
  3. 中意食野o既小朋友真係好~ keep it up 波哥~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 波哥0係食方面真係幾好,如果其他方面可以進步下,波媽媽就開心死啦!!

      刪除
  4. 回覆
    1. 除左密密食,波哥應該無第二樣野叻啦,HAHA!!

      刪除
  5. 波哥好叻仔呀, 唔知點解我睇佢條片睇到好肉緊, 揸晒拳頭咁呀, hahahahahhaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嫁,你好了解佢呀!!
      佢一講到食就好肉緊,如果拎走佢D野食,佢會同你死過,HAHAHAHA

      刪除
  6. 波媽整野食又豐富又靚,波哥實會好捧場既:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實可能係波哥食得開心,所以BALL MAMA我先更加想用心煮~~

      刪除
  7. 哀豬食得好肉緊呢~~波哥要學下TABLE MANNER, 你個食相真係好好笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢D食相真係一流......地差呀!!!
      成日好似我無得俾佢食咁......

      刪除
  8. 波媽媽,點解你買乜都咁靚,你條波點口水堅,係邊到買?得閒出下波哥哥d用品,睇到我流晒口水!
    早餐同下午茶,波哥哥通常食什麼架?諗到頭痛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我0係日本買嫁!!
      早餐同下午茶,我會輪住俾麵包,生果餅乾佢食!!
      其實唔會頭痛呀,有咩俾咩,好簡單~~

      刪除
  9. 波哥食得好肉緊呀﹗波媽成日整好嘢佢食,呢個小進步你嘅功勞都唔少呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 為左呢個小進步,成日都要煮唔同野俾佢食
      先引到佢食多D~~

      刪除
  10. 波媽煮得咁好味!一定食哂啦!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 食曬最主要原因應該係波哥好為食,HAHA~~
      不過見佢食得開心, 我都密密煮得開心:P

      刪除