2014年6月6日 星期五

20m - Beach Boy Horace


2 Jun 2014  |  Sunny Day  |  Beach Boy

上年波哥仲細
所以無帶佢去到沙灘玩沙
只係去澳洲探波舅父時去過
當時波哥已經好enjoy
今年趁住端午節帶左波哥去玩
揀朝早出發
因為之後仲有下場

目的地: 清水灣二灘

其實0個日係極多人
我地好好彩,排左一輪之後
一入去就有位

望住個沙桶都仲呆呆地嘅波哥
拍好車就落沙灘
因為天氣太熱
我無預備午餐俾波哥
反而係帶備生果,果汁仲有M記熱香餅
實行佢食我地又食

BALL MAMA最愛嘅波點

坐低已經暈早地嘅波哥
即刻俾生果佢消暑先
呢個小朋友個樣好似就中暑咁

BALL MAMA唯有帶佢出去浸下水
其實早一日我地有去泳池玩水
波哥仲非常開心
以為去沙灘效果一樣
點知......

呢個小朋友完全唔領情
死都唔落唔落水
仲上演樹熊上身
呢兩張相真係笑死我
:):):)
波哥: MAMA MAMA你千祈唔好放手呀!!

波哥:我以後會乖嫁啦,你唔好掉我落水呀!!
(大家以蠟筆小新TONE去演繹上面兩張相就0岩啦~~)

落唔成水
唯有去玩沙
HAHA
帶備左BALL MAMA最愛ANPANMAN
係,我相信係我愛多過波哥愛
:P

有玩具0係手
即係咩都得

好忙碌嘅小朋友


見我地用個模

即刻有樣學樣

呢個時期小朋友模仿能力非常強
玩得似模似樣咁~




去沙灘都掛住親子LOOK嘅BALL MAMA

玩到咁上下
就同波哥開下餐先
一見有得食
波哥就上曬電咁



有戀子傾向嘅BALL MAMA
覺得下面呢幾張嘅波哥超可愛
好有夏日汗水FEEL
P.S. 有無D似寶礦力廣告呢??
KAKAKAKA




望天空呢張,係BALL MAMA的是日最愛


唔會輕易死心嘅BALL MAMA
再帶波可去浸水
順便散散熱

古惑波哥攬到BALL PAPA實一實




之後終於踏出第一步


試過之後
呢個小朋友根本就覺得超爽
成個人坐左落去TIM

 




我地玩左大約2個鐘就閃人
不過波哥已經變左做黑波啦
見波哥其實好ENJOY玩沙同玩水
今個夏天會盡量帶多佢去幾次
因為屋企實在太熱
無理由成日涼冷氣MA


早一日我地有去泳池
波哥簡直唔捨得走

1 Jun 2014 | Sunny Day | 2014下水禮





19 則留言:

  1. 落水波好sexy, 我的最愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁趁SUMMER,帶埋豬脾同我地去一次啦!!!

      刪除
  2. 個寶礦力廣告look真係好得, i like!!!
    不過波媽送波哥張相去試下啦,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地會唔會以為我傻嫁?? HAHA
      btw, 我真係好鍾意張廣告照 :)

      刪除
  3. 個親子look同廣告硬照都超讚呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. BALL MAMA其實好鍾意親子LOOK~~ :)
      覺得好SWEET~

      刪除
  4. 點解ball ma影啲相可以咁靚架!真係好可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係波哥易捕捉
      因為佢太懶,郁動唔大先影到,HAHAHA

      刪除
  5. 波媽影襯啲相都咁鬼靚, 仲有主角鬼咁可愛...好似賣緊汁汁廣告咁~~~
    遲下有人搵波哥做代言人架啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 賣緊汁汁廣告,波哥應該會發狂,HAHAHA~~
      你幾時帶埋大爺一齊同我地去沙灘呀???

      刪除
    2. 你地下次去叫埋大爺啊............我赴湯蹈火都會帶大爺去架..XP

      刪除
  6. 我發現我都患上「戀波候群症」,波哥實在太CUTE了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為得阿媽我會有「戀波候群症」:P
      估唔到.....hahaha

      刪除
  7. 平時好少留言, 見到呢輯寶礦力水特廣告照真係忍唔住, 波哥真係好cute~~

    回覆刪除
    回覆
    1. THX YAN~~我會影多D廣告照嫁啦:P

      刪除
  8. 寶礦力水特廣告照好正呀~

    回覆刪除
  9. 波哥好有潛質拍清爽飲品廣告呀~~~HAHAH~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實俾水佢效果都一樣~~ HAHAHA

      刪除