2014年7月16日 星期三

21m - 入學面試相

潛左水成大半個月
BALL MAMA終於浦頭
全因為波哥張入學面試相
之前BALL MAMA一直苦惱緊去邊度影張入學面試相
MISS話呢張相都好緊要
特別係波哥呢D表現麻麻嘅小朋友
MISS叫我sell 波哥可愛樣
HAHA

自己影又未夠班
之後望到晉晉張靚相
多謝晉媽幫手安排
波哥先獲得呢張
“媽媽心目中最完美面試相”



微笑住帶少少含蓄嘅波哥
喺波媽心目中
波哥真係巧可愛、巧靚仔,巧得意
請大家繼續容許BALL MAMA發花癲啦
相信波哥大個D再加上正式入學後
BALL MAMA對波哥嘅形容詞只會剩返
唔乖 好曳 百厭
唉唉唉
:(

其實仲有另外仲幾張
 

不過當大家一望呢張4格相
即時集中左落右下個張相度啦

影完相之後
BALL MAMA拎返波哥上年張相出黎
嘩!!!
呢個無頭髮嘅伯伯邊位呀??

短短一年時間
波哥已經長大左好多好多
媽媽要繼續珍惜屬於我地兩個嘅親子時光
發完花癲
BALL MAMA又變返個師奶仔
繼續去湊波先
^^



22 則留言:

  1. 波哥真係越大越可愛、靚仔、得意, 我係老師見到呢張相實收佢 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果老師咁簡單就收佢,BALL MAMA就發達LU~~

      刪除
  2. 哇~ 波哥真係靚仔到呢~ 我係miss. 見到波哥張相唔駛in即收呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛in即收,係就好~~
      因為IN完收嘅機會將大減:P

      刪除
  3. “媽媽心目中最完美面試相”影得好好呀!! 老師見到會唔會據為己有架? 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果老師要,我送一打俾佢又點話,前提係收左波哥!!KAKA

      刪除
  4. 影得咁靚,用來誘惑老師?嘻嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 誘惑老師???:) 唔敢,HAHAHA!!

      刪除
  5. 波哥張相真係好好好好好好好好得呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. BALL MAMA都覺得好好好得,如果波哥本身都好好好得就好啦~

      刪除
  6. 嘩,好靚呀!真係好好好好好好靚呀!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 晉媽個朋友影嫁,不過佢話左之後0個D影唔到啦!!

      刪除
  8. 回覆
    1. THX AR!! 不過我都係懷念BB樣嘅佢~~

      刪除
  9. 真係好俊俏又斯文!
    last 張相,真係好大分別,haha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,LAST張相係光頭無牙伯伯黎~

      刪除