2014年6月26日 星期四

LITTLEBALL成長日誌 ﹣ 21個月


身高體重記錄
21m - 11.2kg / 83cm


又到每月一篇成長日誌時間
時間過得太快
快到我唔太期待波哥兩歲嘅來臨
BALL MAMA 非常懷念BB版波哥
身邊朋友見到佢都話佢大個左好多
對於BALL MAMA黎講
確實又係轉變極多嘅一個月
今個月成日向BALL MAMA “SAY NO”
成日一唔鍾意就 “唔呀” “唔好”
多多意見
仲不時用外星話鬧我地
真係過得唔容易

另一方面
波哥對於玩具真係興趣不大
佢係寧願搞屋企其他野
左摸摸右摸換
所以呢個月盡量都諗下新玩意
可以同波哥一齊玩

對於顏色畫畫似乎好熱愛下
有日就同波哥一齊用手仔作畫
開頭有少少抗拒
不過試多兩下就無問題啦
仲自己郁手去拍拍拍


暫時只係買左3隻色

等遲D波哥識曬呢3隻色先再加



 
 
 

第一次係BALL MAMA捉住波哥隻手仔去印


之後第二日到波哥自己落手
 

一個簡單又開心嘅親子遊戲
下次會試下其他MAMA推介嘅益力多樽印畫先


21M
大個仔左
自我意識又高左
好多時一唔合佢心水就黎料
會喊會炆憎
BALL MAMA唯有軟硬兼施
一時同佢講下道理
佢又識聽,有時好易就冷靜落黎
一時講極都唔聽
我就會變惡鬧佢
欺善怕惡嘅波哥見我一鬧
又會乖一乖
仲即刻做D野引我笑
呢個小朋友呢~~
我當然唔上當啦!

當然偶然有失控情況
我一於行開等佢冷靜下
今個月總算未到嚴重程度
但BALL MAMA已經準備好迎戰
等待波哥TROUBLE TWO來臨......


進食方面
今個月波哥餐單非常豐富
基本上成日都唔同
又黎BALL MAMA的愛心餐單
三色椒蒸蛋 + 三文魚薯餅


菠菜卷蛋 + 漢堡扒薯蓉




為左令波哥KEEP住好食慾
(天氣太熱係爭D......)
BALL MAMA 日日都諗下新花款
為求令波哥可以食得開心D
呢日就焗左波哥大愛的香草蜜糖雞肉

連食塊面包都要整古做怪
請原諒BALL MAMA本色
成日話忙
其實係成日身痕

21個月大
99%自己進食
因為波哥根本唔肯俾我地掂佢餐具
如果我地夾硬想餵佢
佢係會發脾氣
擰轉面唔俾我地餵
唯一可以令佢接受嘅
係用筷子幫下佢
呢樣佢就唔會反抗

仍然需要清理現場
不過見佢食得唔錯
BALL MAMA就由得佢
反正習慣左要抺抺洗洗

說話方面
錄音機情況持續
亦多左開口講
當然表達仍然有限
所以好多時會因為表達唔到而發脾氣
BALL MAMA就盡力引導下佢
叫做好少少

對答多左
最經常會問係
好唔好? 好
要唔要? 愛
知唔知道? 知道
好唔好味? 美味

有時有紋有路
唔係下下答好
會有唔好擰頭出現

但如果問佢知唔知道
只會一味知道
但行為上其實係唔知道
例如: XXX危險,唔可以亂搞,知唔知道?
知道
(不過繼續亂搞......)

識講:
爸爸, 媽媽, 抱抱, 俾, MUM MUM, 
爺爺, 公公, 婆婆, 姨姨, 哥哥, 姐姐, 伯伯, 父(舅父)
美味(好味), 鼻, 包包, 奶奶, 飽飽, 靚靚, 謝謝,
筆筆, 車車, 畫畫, 波波,
BYE BYE, BOY, DADDY, MAMI, YEAH, BABY, 
BEAR BEAR, WOW WOW, A, B, C
跌左, 知道, 好, 無 (連動作), 係, 愛, 唔呀


社交方面
極為主動同人打招呼
每日經過大堂見到看更伯伯同嬸嬸
都會落足力揮手BYE BYE
有時揮到唔捨得走要拉走佢


由原先落公園鍾意睇多過鍾意玩
到今個月
一落到去自動波行去滑梯位置
有時經過都要走去玩下
簡直係愛到難捨難離
亦多左同在場其他小朋友一齊玩下
遇上同年紀小朋友
又會自己傻笑
引埋人一齊笑
到最後連波媽都忍唔住
覺得小朋友真係好簡單好可愛

另外波哥一直都有上JOYFUL PG
開始認得朋友仔
離遠已經想衝埋去一齊玩
不過波哥亦因為太有性格
唔想做就唔做
仲要搞其他野
試過俾老師反映我知

其他發展
偶然做下小幫手
呢日幫忙洗衫
呢個小朋友好熱心
因為可以入廚房
平時無咩機會囉!!

另一方面
波哥最近坐唔定嘅情況嚴重左
呢幾日開始日日都佢玩坐櫈仔
希望會有D改善
本來一直以黎對波哥都係採取自由教育
放任佢想做自己嘅事
不過最近都有考慮到條線係咪太鬆??
一於下個月再睇睇進度



28 則留言:

  1. 波哥真係叻到震,特別係食野,波媽煮野咁好味難怪波哥吾會吾食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實波哥真係得食野叻,其實我覺得麻麻地
      不過媽媽會繼續同佢一齊努力嫁!!

      刪除
  2. 波哥食嘢張相個樣好鬼馬~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日都會有個古惑樣嫁!!
      好似好多鬼主意個D呢~~

      刪除
  3. 唔同哂,自己食咪叻,anki現在都開始唔比我餵,自己食就肯食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係,不過佢有時太有性格,我會想暈低嫁!!
      但好嘅係我舒服左之餘,佢亦明顯話到俾我知佢幾時飽~

      刪除
  4. 波哥好叻啊! 咁細個就自己食晒99%既mummum.
    波哥已經識自己玩滑板車?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係得食呢方面特別叻,我叫做煩少樣~
      滑板車唔係佢嫁,0係公園見到其他小朋友玩
      佢太過好奇,走去借左黎玩,第一次就自己企上去,之後推住周街走~~

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個小幫手成日罷工嫁,HAHA!!

      刪除
  6. 波哥屋企咁多玩具, 無興趣玩擺係度唔好既, 得我帶大爺黎玩晒波哥啲玩具先..嘿嘿嘿~~~
    波哥真係好叻仔啊, 自己食飯~~~同大爺相反啊, 大爺對食零興趣, 佢只會將個碗不停攪啊攪啊..餵俾其他人食, 自己唔食~~~
    波哥感覺係大個仔左, 但個樣仲好BB...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕,叫波哥俾玩具大爺玩,大爺就分野俾波哥食,PERFECT MATCH AR!!
      佢唔止個樣好BB,行為都係......超0爹:P

      刪除
  7. 波哥雖然係大個左, 不過佢笑容永遠都會殺C人... 個種魅力無法擋~~
    見證住佢地大個, 我都好開心又感恩~ 你湊得波哥好好添呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakaka 佢咪就係成日用佢笑容同咀唇黎對付我囉!!
      越大越古惑,知我嬲就會咀過黎.......
      係~ 進住佢地一路一路大,真係好滿足:)
      唔知佢地第時會唔會約埋做波友呢??

      刪除
  8. 99%自己食,真係好叻叻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,不過就獨獨只有食呢樣野無叻,無第二樣啦......

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,人人都話佢似爸爸
      但我點睇都覺得唔似嘅,點解呢????

      刪除
  10. 鍾意波哥食野張相,好醒目。

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA,餓得佢太耐,終於有得食咪得戚囉!!:P

      刪除
  11. 波哥越大越似爸爸呀﹗我覺得佢都係善良底,脾氣臭極都唔會太惡搞,遲D識講嘢可能會好D

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係咁似??? 百份之九十九嘅人都話佢似爸爸
      除非個日我自己帶佢出街,都有人話佢似我嘅(陌生人)
      係善良底,不過脾氣真係爭D,無耐性呀,呢樣野令我好頭痕......
      不過最近又覺得佢慢慢有進步緊~
      艾菲媽媽,一齊加油啦!!

      刪除
  12. 波哥自己食都唔係咁污遭,叻仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實慢慢佢地會越食越好
      如果食通粉,有時唔使點做善後工作TIM~

      刪除
  13. 尋日親身見證到波哥飲食自主! 食得咁叻真係好抵讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 木木媽,你亦都親身見證到波哥剩係識食同瞓囉!!

      刪除
  14. 波哥食野無得頂!唔該教下融融。。。佢個狡猾的笑容,我見證過太多,高手!
    hahahahahahahahahahaha

    回覆刪除
  15. 好叻呀, 99%係自己食!! APPLE 出街先至做到99%自己食. 喺屋企...都係比公公婆婆寵壞左...佢地餵. 唉...

    回覆刪除