2014年8月5日 星期二

HORACE's PN SCHOOL LIFE - 準備篇(1)


話咁快黎到8月
距離波哥PN開學日子仲有兩個月
BALL MAMA亦開始為波哥張羅各樣物資
出BLOG時先整上面個LOGO
如果早D整
可能波哥會轉用呢個可愛圓臉公仔做主題
有D後悔tim......
唯有出年再用


貫切BALL MAMA一向作風
務求可以DIY嘅都出自BALL MAMA之手
呢款 Clothing label
BALL MAMA諗左好耐先出手整
貪心嘅BALL MAMA整左兩隻色

用黎聯落波哥衫仔、手巾仔等用品上
繼續MUSTACHE HORACE上身
因為大家都覺得呢個先係波哥style

 

PN 先得兩歲人仔
會調亂鞋仔絕對係平常事
所以BALL MAMA貼心地連鞋貼都有
方便老師執返俾波哥

Left & Right


至於其他書簿雜物一律用以下呢兩款stickers

點睇
BALL MAMA都係一個貪心鬼
咩都想整咩都想要
準備篇陸續有黎
希望我開學前會寫曬啦
:P


31 則留言:

  1. 好勁呀你!我都完全無準備過....懶媽媽

    回覆刪除
  2. 好靚呀~~不如分享下點整, e.g. clothing lable :P

    回覆刪除
    回覆
    1. THX AR!!
      我搵SOFTWARE DESIGN完再搵VENDOR整嫁~~

      刪除
    2. 好欣賞你的作品,想想俾仔仔,可否分享VENDOR 的資料。謝謝

      刪除
  3. 真係好靚! 仲好有心機

    回覆刪除
    回覆
    1. THX!!
      呢個環節從來都係BALLMAMA最愛^^

      刪除
  4. 回覆
    1. THX!!
      呢個環節從來都係BALLMAMA最愛^^

      刪除
  5. 回覆
    1. THX!!
      呢個環節從來都係BALLMAMA最愛^^

      刪除
  6. 靚到呢........真係好羨慕波哥呢~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. BALLMAMA無野叻
      只可以0係呢方面落手滿足波哥同自己~~

      刪除
  7. 回覆
    1. THX!!
      呢個環節從來都係BALLMAMA最愛^^

      刪除
  8. 你真係好好心機呀,好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX AR~
      BALLMAMA一直都係最愛小搞作嫁!!

      刪除
  9. 實在好羨慕你有咁多時間整,仲咁有心C

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間係掘出黎
      我要放棄好多野先得:P

      刪除
  10. 波媽真係好好心機,睇到我嘩嘩聲..........我都想要份~^^~

    回覆刪除
    回覆
    1. WAKAKAKA~~ 但波媽我仲陸續有黎WOR~

      刪除
  11. 你真係超好心機﹗搞到我都想變做波哥﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾菲有燒腩仔,唔會捨得做波哥啦!!:)

      刪除