2014年8月31日 星期日

是日初六,兩歲快樂!!

忙到透唔到氣
BALL MAMA仍然無忽略波哥第二個農曆生日
為我最愛的 “為食波“ 準備左

紅雞蛋
(上年都有整,BALL MAMA堅持會每年整)

仲買定波哥最愛的包包 ﹣壽包

對於我家為食波
BALL MAMA呢份禮物絕對無敵
去相~~~

包有包好味
YUMMY!!!
媽媽~做咩一早就咁豐盛嘅?
原來我生日,咁我唔客氣啦!!
正呀!!


食完包包
跟住當然係食紅雞蛋
開放頭波哥對住紅色嘅蛋


有D抗拒
慢慢,佢發現食得嫁^_^
 無教過,但識自己 “啍” 蛋殼
 BALL PAPA之後再幫下手,食得
 完全停唔到
個樣為食到呢!!

今日全日都簡單地渡過
因為BALL MAMA實在太攰太攰啦!!
但完全滿足左我地個為食波
全日食唔停
朝早食包食蛋
中午又飲茶
夜晚再同公公婆婆食海鮮慶祝
滿足到瀉嘅波哥
今晚特別早訓
BALL MAMA難得地可以出BLOG

我的小寶貝
~~兩歲快樂~~



3 則留言:

  1. 話咁快就兩歲啦﹗波哥要繼續咁食得,快高長大,越來越錫媽媽﹗

    回覆刪除
  2. 祝波哥聰明伶俐, 肥肥白白~

    回覆刪除
  3. Mrs HOHO你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除