2014年8月20日 星期三

Panda Horace @ eighteen months

Panda Horace 今日23個月大
媽媽先有時間POST 5個月前嘅相
對比起5個月前
小人仔少左份BB感覺
唯一無變係依然愛喊愛笑
原以為愛哭鬼掛住喊
成輯相應該失敗多
點知出黎感覺又OK
寫實一D未嘗係唔係好事
~~期待2歲的來臨~~
至於今個月嘅成長日誌
過兩日再UPDATE LA
愛偷懶的BALLMAMA其實根本就同波哥一樣
:P

P.S. 特別嗚謝好友再一次為我們出力


名副其實一個愛哭鬼!!
 
 
 

被MAMA呃左一個親親了
 
  

等埋位的小朋友
 


扭計中



  我們的三人行


 

密密食
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





 

  





20 則留言:

  1. 話咁快就兩歲啦,好快D BB樣會走晒,變做一個男孩子啦,EE好唔捨得BB波哥呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使好快,一對比半年前,都已經無咩剩.......MAMA我都好唔捨得呀:(

      刪除
  2. 好靚呀d相,呢度係咪大埔海濱公園呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,大埔海濱,野餐環境一流~~

      刪除
  3. OMG,我比你D飯團吸引左,吾怪得波哥咁食得,你D飯盒咁靚..... 時間過得真係快,話咁快就兩歲了! 我都好懷念佢地BB既日子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我太縱容波哥
      佢開始揀野食,我決定要乖先有好味飯團佢食!!
      時間真係過得好快,好似生左波哥無耐,就話兩歲~
      可能太開心,日子都過得特別快~

      刪除
  4. 波媽我都想食飯團呀⋯ 哈哈
    波哥有你呢個媽咪真係超級幸福呀

    回覆刪除
    回覆
    1. CINDY你手藝咁好,你得閒又整下去野餐食~

      刪除
  5. d 相好靚呀, 你地點影3人照架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 輯相係朋友影嫁~~ 所以難得有合照:P

      刪除
  6. d相靚靚~我好想食d panda飯糰^o^~

    回覆刪除
  7. D相真係影得好好呀! 波媽媽你真係好勁~

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHA,你搞錯啦,相係朋友影嫁!!
      不過確實影得唔錯,我自己都好鍾意~~

      刪除
  8. 啲相影得好好! 食物賣相亦一流!! 波媽你做乜都係力求完美的, 好勁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 波媽都係貪靚累事.......HAHA
      輯相我都好鍾意^^

      刪除
  9. 有幸一同見證波哥成長, 我都好鍾意依個BB樣呀~ EE唔捨得~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 依個BB樣,已經無左,嗚嗚嗚......

      刪除
  10. 之前你又話影得唔好,但我覺得超靚,好溫馨呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開頭都以為唔得嫁,因為朋友話麻麻:P
      直到我收相,HAHAHA,比我想像中好好多
      簡單開心感覺已經好夠~~

      刪除