2015年6月15日 星期一

快閃台北行

上星期Ballmama一時睇唔開
掉低Ballpapa帶住波哥出走
台北3日咁多多
諗住平時自己湊開
有朋友睇住頭尾3日都應該頂得住
結果當然係攰到嘔攰到爆炸
最最最痛苦係
成功戒片後波哥
喺台北幾日不停過要POOPOO
但又去唔到心情麻麻
(可能認廁所)
最後喺第二晚終於成功去到好多好多
Ballmama先可以耳根清靜一下
波哥亦即時開心返曬

↓ 出發前心情仍然爆靚嘅波哥!

 

↓ 呢一刻,Ballmama仲未知係惡夢開始,HAHA
↓ 雖然唔係第一次搭飛機
但可能大個仔啦
今次終於知道係去旅行
臨起飛滑行時話好驚驚
過左離心力嗰下後就話好好玩
我與同行姐姐都笑左......
最後暈埋


↓  第一次見咁豐盛嘅兒童餐
↓ 食飽飽後仲可以嘆埋最心愛朱古力

↓ 話咁快落機
大個仔可以自己拖住行

↓ 有朋友到先
仲可以接機~~

↓ 3日其實真係幾短下
Ballmama 之前都未試過
但大家一心諗住出走開心下
同朋友行下食下玩下
又唔錯

↓ 為波哥特別安排木柵動物園
一個好適合小朋友去嘅地方
 
↓ 一見熊貓館就衝埋去嘅波哥
其實呢.....我地都係第一次去睇熊貓
因為Ballmama仲未帶過波哥去海洋公園嫁!!

 
 
 
 
 

↓ 認真受教小朋友 


↓ 6月台北嘅天氣真係好熱好熱
我地都要行下抖下


 

 ↓ 不忘呃飲呃食嘅波哥

↓ 波哥大個啦
我地開始俾佢選擇
佢揀左另一最愛
長頸鹿
 ↓ 自己揀嘅睇得特別開心嫁
 ↓ 手舞足蹈
↓  母兼父職辛酸


↓ 睇完長頸鹿轉頭又落雨
唔係毛毛細雨
係黑雨......想走都走唔切

↓ 遮都頂唔住,要即時買雨衣
波哥當然就早有準備

 
↓ 天氣唔好
我地亦唯有提早離場
今次只可以睇到
樹熊❤熊貓❤山羊❤駱駝❤斑馬頸鹿轉
睇唔到波哥另一心水大象
唯有下次再去啦!!


↓ 行程唔多,除左動物園外
我地主要都係食食食買買買
 

↓ 喺台灣唔使排隊嘅咖啡弄
唔錯
但如果要我排長龍我應該唔會食

↓  Ballmama最愛嘅夜市生蠔哥
每次都要去食下先安樂
↓ 又平又抵食
發覺台灣貝殼類海產特別鮮味
今次都食唔少
ENCORE再ENCORE


 
↓ 波媽另一最愛白苦瓜汁
開頭波哥嫌苦
但之後又一啖接一啖



揀左最後一日
星期一朝早先去上引

 波哥可能知道無份食
個表情呢......

 因為怕人多要等
呢日又大早
立食未開住
我地就買左D食住先

 生蠔真係好好好好食呀!!! 推介

 邊可能刻薄波哥
佢當然都有PEPPA 果汁一盒

 仲有專人服侍 
簡直五星級享受

後記:
出走完3日之後
波媽認為下次去邊度都真係要捉埋Ballpapa
等自己舒服下

至於波哥
佢確實係一名女人湯丸
時而霖死幾位姐姐
(姐姐前姐姐後,得閒又攬實你錫啖你)
時而激死幾位姐姐
(扭計扭抱不停,可能真係攰又加上成日去唔到POOPOO)
為左要人抱佢真係出盡發寶嫁!!
初初成日話自己肚痛
呢樣我都仲信佢
最後竟然話自己抖唔到氣
激死Ballmama之餘當然又被我話啦
點可以亂講大話
但抖唔到氣呢句我地都R爆頭
唔知佢喺邊度學返黎
但可能3日不停有姐姐陪佢玩陪傾計
波哥返HK後
講野都好似叻左表達好左
不過唔知係咪因為接近3歲
情緒亦變得非常之唔穩定......

另外呢次3日旅程中
Ballmama雖然有同佢著片片
但佢全程都係自己話去VEEVEE
一見到廁所就捉媽媽去
所以一條片都無濕過
返HK後可以放心唔用片片去街
而家仲會話自己唔要片片要著褲仔

最後當然辛苦左同行朋友們
為左同我地去旅行
真係出盡力陪玩陪抱陪傾計之餘
仲要幫我地搬埋行李
當大家都話我收穫不多時
我都覺得唔好意思呢!
應承大家下次會揀個去嘆嘅行程!!

17 則留言:

  1. 帶小朋友去旅行真係好開心.... 但..我就仲未夠膽挑戰自己的耐性呀.... 再睇睇,再睇睇啦.... XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次可以揀D舒服簡單行程試下先~~

      刪除
  2. 你真係好堅呀,一個人帶住波哥出走,我仲未有咁嘅勇氣呀﹗
    生蠔哥D生蠔漲卜卜好吸引呀﹗我下星期過到去一定要幫襯吓先得﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係堅啦,係太太太傻,搵自己黎辛苦......
      生蠔哥喺饒河街夜市,我食過好多次,基本上蠔蝦蜆全部都正嫁!!
      你幾時去呀???

      刪除
    2. 星期四出發,去四日就返啦﹗

      刪除
  3. 你真係好堅,我無呢個膽量。

    回覆刪除
  4. 見到都覺得累呀,不過起碼有幾個姐姐一齊去,你都可以去個廁所,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 廁所我未時都去到,HAHA
      不過有幾個姐姐一齊去,可以分散下注意力,有人陪玩~~~

      刪除
  5. 波爸的存在幾咁重要,我都好鍾意波爸陪埋我豬脾玩,佢一湊二無問題!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知一湊3得唔得呢~ hee hee~

      刪除
    2. 一湊三呢樣野......你地下次自己問波爸,HAHAHA!!!

      刪除
    3. 波爸的存在幾咁重要﹣﹣>>所有我一直都好愛好愛佢, wakakakaka

      刪除
  6. 咁多人一齊去。。。其實你都可以唞吓。。好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以唞吓......但我全個旅程都唔覺自己有抖過,嗚嗚嗚......

      刪除
  7. 波爸應該想你同波哥走多幾轉~ wakakaka~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢根本個心就偷笑緊......我下次點都捉埋佢去!!!

      刪除