2015年6月22日 星期一

Happy Father's Day to Ballpapa

一年一度父親節
Ballmama總會幫波 哥答謝一下Ballpapa嘅辛勞
基本上照顧波哥嘅工作Ballpapa都會做
放工返黎沖涼陪玩伴讀樣樣有佢份
熟識我地嘅朋友都知道
波哥同PAPA感情好深厚
超過左我呢個MAMA tim
睇相都唔難發現呢!!
Ballmama好鍾意今日呢張相呀


早兩日Ballmama已經同波哥一齊畫咭仔送俾PAPA
當然Ballmama做主力啦
波哥現階段只可以幫手油下顏色

鍾意手作同油顏色嘅波哥一聽到可以整咭
即刻埋位


 仲好專心tim
開頭打算連字母都叫佢油
不過發現太細緻啦
留返出年先


油完心心就到我地波哥熱愛LOGO
MUSTACHE



↓ 我地一直收埋左
直到今日
打算叫波哥幫手整甜品
要波哥都整到
絕對要以簡單為主
↓ 整咩???
有朱古力、棉花糖、餅......
✭ s'mores 



↓ 話咁快就焗好~~

↓ 與此同時
波哥就送咭俾PAPA 

無刻意教波哥
但波哥竟然同PAPA講 
"送俾你嫁,父親節快樂"
相信係老師教佢
 ↓ 呢刻PAPA絕對霖爆

↓ 送完禮,又係波哥開餐時間
  但其實呢個甜品都幾甜下
我地當然都食唔曬
不過配合今日SWEET爆主題啦!!

Happy Father's Day to Ballpapa
麻煩你未來一年繼續分擔波哥嘅一切
你同波哥要KEEP住呢份父子情呀^0^




13 則留言:

  1. 睇相都feel到Ballpapa同波哥真係好sweet呀﹗

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係~~漏啊~~
      我呢個阿媽無地位嫁......HAHAHA

      刪除
  3. sweet sweet ...ball papa應該好開心

    回覆刪除
  4. 波哥果樣好sweet,唔駛食甜品都sweet爆。

    回覆刪除
  5. 波哥好叻仔呀, 油顏色唔出界, 好SWEET呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 出界嫁~~~ 不過呢張咭媽媽有幫手JAR‵~~

      刪除
  6. Sweet 到爆,爸爸個下一定lum c 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對住波哥,PAPA好難唔SWEET嫁~~~
      特別係波哥愛痴住PAPA

      刪除
  7. Sweet 到爆,爸爸個下一定lum c 呀!

    回覆刪除