2015年7月18日 星期六

BOOK FAIR 2015

近幾年書展已經成為波家暑假的節目
今年波哥又大左
Ballmama一於膽粗粗帶住波哥去
同行有波哥大表姐
可以幫手睇住下波哥

為左唔想拎餐死
Ballmama今年仍然有拉個喼仔去
自從上之去完台灣之後
波哥就愛上左拖喼
佢肯乖乖自己行,Ballmama就舒服好多


慳家地,早D入場,盛惠$10

呢個小朋友好入戲
好專注咁拎住張地圖狂睇
完全唔肯放心呢!!

安排左大表姐自己睇書後
Ballmama同波哥就向目標進發
其實去完台灣無幾耐
本身唔算太多書想買
一心想俾波哥體驗下

去到不停指住呢個野猫軍團POSTER
話係小雞(波哥好愛小雞系列)
原先唔打算再買嘅Ballmama就敗多本小雞過佢今年聖誕睇啦

帶得波哥黎
當然俾佢自己揀
以為波哥會鍾意呢本愛哭公主
(同佢近期新寵生氣王子同系列)
不過呢本波哥睇完話OUT
應該係故事唔吸引

最近愛上數數字同ABC嘅波哥
點名要呢本 "數字在哪裡"

睇睇下我地撞到燒腩媽
波哥仲可以聽燒腩媽講故事呀!!
好投入~~

波哥完全俾本故事書迷住左

短短時間
佢地兩個就FD左
初初波哥一見到燒腩媽就逃走嫁
最後當然係送多個飛吻俾燒腩媽先走啦!!
下次我地再一齊去玩呀!

臨走前呃到野飲
HAHA
不過波哥麻麻地呢個

帶住波哥其實無想像中咁好行啦
時間唔係好見洗
不過就可以因應波哥喜好入貨,HAHA

大表姐行完買完後
可以幫手睇住波哥
Ballmama就放心繼續SHOPPING LA

最愛仲買左個PEPPA CLOCK俾波哥
~~滿載而歸~~

收獲比想法中豐富
無咩買英文書
因為淘已經可以有好多選擇

波哥咁熱愛畫畫畫塗塗塗
當然唔少得入D筆啦
上年入左WASHABLE PAINT
反應好好
今年就試埋其他
應該可以玩返一般日子
今日無論波哥定媽媽都一樣滿足~







18 則留言:

  1. 我好想好想好想買中文書呀!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你下次返黎都入下貨啦!!
      特別係台灣繪本~~~好吸引~

      刪除
  2. 收獲真係好豐富,我同到波哥玩都好開心呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 波哥先係最開心~~HAHA
      有得玩、有故事聽、仲有野食!!!
      波媽下次要約燒腩仔去玩~~

      刪除
  3. 我本身都想買文具, 不過入到去唔記得左, 請問crayala係邊度買嫁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上年買完,今年第一時間去望下~~
      crayala喺3/F 兒童館賣文具個邊嘅角落呀!!

      刪除
    2. 唔該晒! 我行左兩個鐘咋, 所以好多地方都冇行~

      刪除
    3. 佢個位唔刻意搵好難見到嫁
      因為我上年有買,所以今年特別去搵佢~~

      刪除
  4. 波媽一拖二勁~
    口袋洋裝係咪波哥自己揀呀? 呢本木木都好愛,次次睇完都搵下自己件衫有無口袋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大個位唔洗我理~~仲可以幫手tim~
      呢種一拖二勁好OK!!

      口袋洋裝係波哥自己揀嫁,因為佢好鍾意大頭妹系列嫁!!
      不過我暫時收起左,最近太多新書~~

      刪除
  5. 我都有帶馬拉糕去,不過一路行其實唔太知要買咩書,打算出年再帶佢去自己揀,所以一路行一路諗住「下年應該會破產XD」,不過Crayola真係好抵買

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地自己揀係最好,包鍾意!!
      買書買到破產都係好事,起碼會睇,HAHA~
      Crayola 勝在好多都係washable~~ 可以任佢地玩!!
      我入左好多唔同嘅筆,波哥已經玩緊^^

      刪除
  6. 好勁呀, 我都係自己放工去, 唔敢同小寶一齊, 同佢一齊, 應該完全買唔到野, HAHA~
    大表姐真係好, 幫手照顧呢個小表弟!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己去都好嫁,可以慢慢睇慢慢揀!!
      我好彩有大表姐幫下手
      佢湊波哥簡直無得彈,波哥又好跟佢~

      刪除
  7. 我的收穫不多,只買了少少,期待明年跟他一起去,顏料真的好抵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一齊揀有一齊揀嘅開心~
      不過就好難可以慢慢睇慢慢揀!
      顏料好抵之餘,washable真係用得好放心!
      可以俾佢地自己盡情畫!

      刪除
  8. 小雞系列我都好鍾意, 真係好可愛呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,每一本波哥都好鍾意
      百看不厭~~~

      刪除