2015年7月24日 星期五

MR. POTATO HEAD CAFE

雖然已經放左假一段日子
但波家今個暑假有小PROJECT
一直都未有帶波哥去
趁豬脾媽復工前
一於相約齊齊去
MR. POTATO HEAD CAFE


↓ 日漸長大
家下要叫兩個蛋散齊齊望鏡頭合照係件好難嘅事
(其實我地仲有另一蛋散成員嫁,KAKAKA)

↓ 永遠只得一個望鏡頭.......
Ballmama投降了
 

 兩個小朋友喺門口跑跑跳跳完一大輪
我地先可以入去坐低
(我地早去,基本上係完全唔洗等位嫁)

↓ 同其他主題餐廳一樣
四周都充滿住薯蛋頭先生嘅身影~
牆上掛滿FOAMBOARD




↓ MENU上所有食物都係薯蛋頭先生造型
WAHAHAHA
我地就係為佢而黎嫁啦!!

↓ 扮點餐嘅波哥
每次去餐廳都搶住要MENU



↓ 臨出門前
Print左幾張薯蛋頭諗住俾兩個蛋散畫畫畫
可惜豬脾唔用揸筆

↓ 貪玩嘅波哥呢??
一心掛住同豬脾玩
求其畫下敷衍我就算
浪費左媽媽嘅心思

 ↓ 話咁快飲品送到~


↓ 豬脾呢張完全做到個效果
~~讚~~

↓ 期待已久嘅薯蛋頭先生大餐
我地兩個揀嘅食物係一樣哦


浮誇嘅波哥

預左早食LUNCH
呢日朝早波哥只係食左簡單午餐
一見到個薯蛋頭先生大餐
已經搶住要食

MAMI~~ 我真係好肚餓呀!!


 豬脾嘅食相真係斯文好多囉!!!

↓ 大家睇下豬脾笑得幾滿足

↓ 食飽飽之後
我地又向一下站甜品進發啦!!
~~大滿足~~

我地兩個媽媽發現
要滿足佢地好簡單
兩個走埋一齊跑跑跳跳已經好滿足
加埋 “食” 嘅活動
已經100分



8 則留言:

  1. 環境不錯, 唔知食物得唔得呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物不過不失~~ 主要食公仔樣,HAHA
      不過平時食佢個咖哩飯都唔平,所以都值得一去!!

      刪除
  2. 兩位小朋友一齊玩,食都開心啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係~ 佢地有得玩,食咩都無所謂,HAHA!!

      刪除
  3. 好得意呀!兩個小朋友一齊去玩,點都開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得一齊去玩,就算咩都無
      跑跑跳跳佢地都可以好開心~~

      刪除
  4. 小朋友有伴最開心,玩咩去邊都無所謂

    回覆刪除