2015年7月3日 星期五

THANK YOU & GOOD BYE (@JOYFUL)

話咁快
波哥嘅PN學年已經完結
下年再見唔到佢最愛
MISS H / MISS S / MISS V


波哥可能仲細
同佢講完好似未知咩事咁
(但同班女同學就表現得好唔捨得,女仔果然唔同D)
仲好開心咁同老師BYEBYE
其實講到尾,都係媽媽同老師們最唔捨得
佢地真係睇住波哥大
由咩都唔識嘅一舊蕃薯
到今日學識唔少自理同知識
老師們絕對花左唔少心血
Ballmama亦有無限感激

↡當日嘅小蕃薯

為左答謝老師將佢由小蕃薯教到變大蕃薯
Ballmama準備左小小心意叫波哥拎返去俾老師們

↡事前已經同波哥溝通過
一聽到俾老師就死都要自己拎住
真係由屋企拎到去學校嫁


↡Wakakaka
原先係叫佢拎入去課室先俾3個老師
不過有位小朋友情難自控
即刻俾左佢最愛MISS H



↡媽媽,我得左啦
(其實之後老師俾返佢拎入課室再俾另外兩位老師)
我分左顏色有埋相,波哥一定無搞錯

據我所知
老師係會安排小朋友遂位講BYE BYE
因為我地7月唔再上關係
係提早同其他同學仔/老師講再見~~

其實另一位普通話老師對波哥都影響唔少
佢係軟硬兼施令波哥學識左唔少自理能力
(由於FTM親自接送關係,平時老師都會同我地講進度)
↡唉,Ballmama發現自己寫少左好多波哥學校活動
SPORTS DAY / PICNIC都無記低......
另一方面,波哥由初初零普通話
到上星期學校LED ACTIVITIES DAY
可以用簡單普通話同老師互動
Ballmama要求好低
覺得波哥真係享受緊佢嘅校園生活
咁樣已經好足夠
為快樂的PN校園生活畫上完美句號!!
THANK YOU & GOOD BYE

12 則留言:

  1. 噢,真係睇到都感覺到唔捨得啊~~~
    btw, 原來波哥個書包咁大個啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. MAMA我唔捨得多D~~
      個書包真係好大下,日日返學都會俾人問點解要佢揹咁大個......

      刪除
  2. 其實最唔捨得嘅真係媽媽先岩囉....
    我成日問小b遲d放暑假, 會唔會唔捨得呢間學校嘅老師同同學, 但佢話唔會囉, 不過媽媽我就已經開始唔捨得lu, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最唔捨得嘅真係媽媽先岩囉~ EXACTLY~~
      波哥都反能不大,反而個女同學就好傷心下~

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都覺得PN特別唔捨得
      因為初初真係好BB下,老師真係睇住佢地大嫁!!

      刪除
  4. 時間過得真係好快,話咁快就讀完N

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快呀,話咁快又就3歲啦!!!

      刪除
  5. 真係睇到眼濕濕....個時明明就仲係好細個. 依家已經大左咁多啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,由一舊飯,到今日學識好多野,大個左好多~

      刪除
  6. 咁快6就放暑期,波哥去到另一間學校,一定會有更愛佢既老師

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地返到6月JAR~~希望之後波哥會適應到新學校啦!!

      刪除