2015年10月11日 星期日

學校生日會 @ 25.9.2015

9月份生日嘅波哥
終於第一次參與學校生日會
雖然之前有讀開PN
不過學校係從來無生日會嫁!

難得的第一次
波媽當然會整下野俾波哥
其實一連串慶祝過後
波媽原先打算買過小熊蛋糕俾波哥帶返學就算
不過美心話無再出啦!!
如意算盤打唔響
想偷懶都唔得!!

至於點解堅持要小熊蛋糕呢??
係因為波哥喺學校係小熊組
所以波媽盡量俾波哥帶有關小熊物品返學
等佢覺得開心D
亦可以更有歸屬感
(波媽總會為自己鬼主意配上多多藉口...... ;P)

買唔成小熊蛋糕
我就決定左整
小熊麵包



咁樣就同時解決到帶蛋糕返學嘅問題啦!!
始終有一定車程

靈感來自

又咁啱堅企有個雪糕月餅盒襯曬色
成件事就變得靚曬
盒面個Rilakkuma係我print嫁!!
媽媽有禮物送俾波哥

打開一睇

原來係小熊麵包

♥仲有HORACE個名嫁

一睇就知波哥好鍾意
明顯波媽更開心

之後就帶住小熊麵包返學啦!!

鏡頭一轉
媽媽就去左接波哥放學啦
呢日特意親自去接
(第一次去學校接,平時我當然最愛褓姆車啦)
波哥一見到我就話好掛住媽媽
叫我多D去學校接佢放學......
當然......我會盡量試下一個月去接一次咁多啦!!
波哥最愛的蘇老師



學校除左有禮物送俾小朋友外
一星期後都曬左張相送俾我地!!
其實之後喺WEBSITE可以睇到
不過學校好明顯知道家長都係心急同貪心的!!
HAHA

24 則留言:

  1. omg, 整得好靚呀!!!!! 波媽真係堅, 真係勁, 真係堅勁~~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha~~ 我都係膽粗粗試下
      好彩成功,波哥先有得拎返學校~~

      刪除
  2. 嘩,啲波同埋包裝都好靚呀,唔講真係以為買返黎,波媽真係範範掂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近愛上搓包,難得波哥非常捧場,搞到我好積極整整整!!

      刪除
  3. 好靚的麵包呀, 捨不得食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 但波哥好捨得,每次都恨恨地咬落個包到!! HAHHA

      刪除
  4. 好靚呀!好有心思!波哥好幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 波哥好鍾意BEAR BEAR包,無論係焗版定蒸版~~^^

      刪除
  5. 我係波哥同學就好啦, 有熊熊包包食~~~~
    仲要咁靚, 啲同學老師見到有冇"嘩~~~"一聲啊??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知有無嘩!! 不過接放學時老師有問我~~~HAHAH
      大爺唔使用同學都可以食到波媽嘅包包嫁!!

      刪除
  6. 嘩﹗做波哥同學都好幸福呀﹗我睇完都好想一齊開生日會呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實的都好想一齊去學校開
      不過而家學校好少俾我地返去一齊玩!!!
      N班又返得太密,HAHA......

      刪除
  7. 勁。。。次次留言都係呢句。。哈哈
    仲有靚靚呀~

    回覆刪除
  8. 希望我到時有你一半就好喇 ! 太厲害

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 都係因為波哥捧場,所以我越整越有!!!

      刪除
  10. 整麵包幾好喎, 唔驚去到學校變形! 波媽真好有心機呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因為我地坐校車時間都長
      我又唔想自己拎去學校咁遠
      要諗樣方便帶返學校嘅先得~~

      刪除
  11. 哇,如果little k係波哥同學就好啦,勁靚呀:D

    回覆刪除
    回覆
    1. little k 可能會話,呢個同學仔咁食得嘅......(只肯包)

      刪除
  12. 波媽真係整得好靚呀! 波哥好幸福呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為波哥好鍾意食包,所以波媽特別有心機整嫁~~~

      刪除