2015年9月30日 星期三

HAPPY BIRTHDAY TO HORACE‘s SUPERDAD

趁住9月最後一刻
快手寫埋呢篇BLOG
每年9月
都令波媽又愛又恨
因為呢個月係波家生日月
所有波家成員都係呢個月生日
意味著波媽有排忙

生日月
+
波哥開學
+
中秋節
真係完全無停過
今個月總算超額完成左
有無限DIY同HOMEMADE
第一擊當然係我地嘅SUPERDAD
(HAHAHA,其實波爸係月頭生日嫁)

由於波哥之前父親所被學校洗腦
成日會叫PAPA做SUPERHERO
波哥自己就係LITTLEHERO
當日朝早波媽仲苦惱緊整咩蛋糕時
波哥就不停話要整SUPERHERO蛋糕俾PAPA
咁媽媽就當然即刻趁波哥返學整左個蛋糕
快手整完仲要出去買食材準備波爸生日飯
之後又要接波哥放學再返去煮煮煮
好彩波哥好合作同我Zzz

是夜晚餐
~~西蘭花磨菇忌廉湯~~

~~麵包籃~~
  
生蠔+牛扒
 
喺趕趕趕嘅情況下
波媽終於都完成曬啦!!
是日戰果
蛋糕+晚餐

其實其實......
波哥同波爸真係好恩愛嫁!!


點少得我地個SWEET爆小寶貝
任何節日慶祝活動都唔捨得掉低佢
(當然~最大原因都係掉唔低佢啦!!)

UM…….
我覺得呢刻 波爸絕對霖爆!!!

殘到爆燈波媽終於有機會上鏡啦!!

飯後收拾完一輪
就當然係切SUPERHERO蛋糕啦!!
我地到今日都仍然好回味呢個片段嫁!!

呼!!HAPPY BIRTHDAY TO BALLPAPA
 
表情同笑容一致嘅父子~~

波哥最最最鍾意食糖皮
係!無聽錯
係糖皮而唔係入面個蛋糕呀!!

自己整最大好處
絕對係乾淨
波哥可以食得安心D








15 則留言:

  1. 波媽你先係supermom呢,勁到無敵呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 波媽絕對係個supermom, 超勁, 讚讚讚讚讚~

      刪除
    2. 當日我都覺得自己巧勁呀!!
      好彩波爸都識做,幫我洗曬D碗(我最最最討厭嘅工序......)

      刪除
  2. 哇, 犀利的波媽, 你真係SUPERMOM呀! 個蛋糕好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 個蛋糕其實唔係好靚~~
      太耐無整!! 不過用黎嘅波爸都OK~~

      刪除
  3. 超勁啊, 點解可以整到咁多野, 仲要整得咁靚喎..
    波哥有個superdad, 又有個supemon, 超幸褔啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我我我~~ 真係好少咁勤力! HAHAHA
      所以過左生日月又懶返曬......

      刪除
  4. 嘩,個蛋糕好靚呀~ you are the supermom!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX AR!! 我只係鍾意自己整下野~~

      刪除
  5. Ftm仲做到咁多野,勁呀!
    波哥超sweet, 好冧呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!! 波哥真係好SWEET~~ 特別係對住爸爸時!!

      刪除
  6. 真係好堅呀波媽媽~ SUPER MAMA~~~

    回覆刪除
  7. 好堅呀 我真係買蛋糕算 一手一腳整 好厲害 在下佩服佩服 😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整可以隨意D~~
      你知我啦!!多多鬼主意!!

      刪除