2015年10月22日 星期四

HORACE IS TURNING 3 - BEACH FUN DAY

AHOY!!
Date: September 19, 2015

一拖再拖
BALLMAMA終於趁假期迫自己整理好波哥嘅生日相
雖然過左成個月
但仍然想記錄一下

經過暑假時同波哥去旅行
MAMA就知道波哥熱愛去沙灘玩沙玩水
所以今年生日就約埋波哥嘅好朋友們一齊黎過
BEACH FUN DAY

一去到波哥已經急不及待要活埋自己啦!!

兄弟們!!!埋位啦!!





 最合拍父子
呢日難得有大爺爸一齊玩

TUM得波哥好開心
大爺媽要多D安排大爺爸出現哦!!

同場加映
可愛的小豬妹!!


小豬妹:媽媽~我幾時先可以同哥哥們齊齊玩呀??

那邊廂~哥哥同波媽卿卿我我中>>>>
Wakakaka

玩完一陣當然要充下電
小食無限量供應
呢日放監咁住食
爆谷、果汁、芝士條、冬甩~
全部都係波哥最愛
睇黎各位小主都好滿意BALLMAMA嘅安排

 
波哥: 嘩~~正呀!!
晉:吓!你食埋D咁嘅野...... (晉最憎食蛋)
梗係食爆谷啦!!蠢豬豬!

蠢豬豬2號!

好兄弟の你一啖我一啖

食飽飽當然要玩多陣啦!!
波哥: 晉~~GOGOGO

 大混戰中~~




齊人啦!! 可以切蛋糕
辛苦左融融落堂後趕過黎!!

時間關係
BALLMAMA呢日無自家製蛋糕
但就訂左個大冬甩俾波哥
(自從睇巧虎快樂版後,波哥每日都話自己最鍾意食冬甩)
♫ 巧虎~我係巧虎~~最鍾意食冬甩 


我地嘅一家四口
AHAHA

叫佢地切蛋糕
但無人理BALLMAMA
皆因人人都有事忙!
密密食密密食
HAHAHAHA

HAPPY BIRTHDAY TO YOU 
♬ HAPPY BIRTHDAY TO YOU 
♪ HAPPY BIRTHDAY TO BALLGOR 
♫ HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!
~~~123呼呼呼呼呼~~~


大爺~錫錫KISS!!
大爺:唔好啦掛......

大爺媽:大爺唔要我要!!!

好朋友當然要齊齊拆禮物!!

 不經不覺三年
小朋友們都大個左唔少
呢一份友誼絕對珍貴
期待大家一齊分享往後更多個三年

多謝大家呢日陪波哥一齊
玩沙玩水切蛋糕吹爉燭兼拆禮物!
Happy 3rd Birthday to our 
LITTLE BOY - HORACE





14 則留言:

  1. 波哥仔 三歲生日快樂~睇住佢地一齊大一齊玩好開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. THX CINDY EE~~
      係呀,一齊長大感覺特別開心~~

      刪除
  2. YEAH~晉果日都玩得好開心呀~ 

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又諗起大家不停嚇晉啦!!HAHAHAA

      刪除
  3. 希望KEEP住年年都一齊慶祝生日就好啦~~~~
    大爺爸join唔到唔緊要, 大爺呢家好痴波爸..wakakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakaka 約定你地嫁啦!!!!
      其實波哥都好痴大爺爸嫁!玩得幾爽皮呀!

      刪除
    2. 呀!! 佢呢期成日話掛住軒軒媽媽呀(你)~~~HEHE

      刪除
  4. 波哥生日快樂啊!有沙有水既沙灘簡直係小朋友既大愛呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. thx ee~~
      係呀,小朋友好簡單,有得玩就最開心~~

      刪除
  5. 波媽真係好有心思呀,下次要叫埋馬拉糕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀!! 下次一於叫埋馬拉糕!!!
      其實我地可以去野餐嫁~~

      刪除