2015年11月5日 星期四

{ 我會自己做系列 }BRUSH YOUR TEETH

好耐無UPDATE過波哥進度
但每日都發生大大小小唔同嘅事
對於BALLMAMA黎講要紀錄絕對係非常難嘅事
偶然想記低,但轉個頭好快連想記低嘅念頭都忘記得一乾二淨
呢種絕對係媽媽版老人痴呆......

波哥一直以黎都叫做願意去刷牙
不過漸漸長大後
開始扭扭擰擰
要又嚇(蛀牙蟲會起屋)又哄 搞一大輪先可以完成
趁住早幾星期學校有刷牙活動
(小朋友帶牙刷漱口杯返學學刷牙)

波家亦實行我地第一個獎勵計劃
***儲牙仔***
只要每日朝早同夜晚乖乖刷牙就每次可以得到牙仔一隻
儲齊10隻就可以得到佢最愛零食


第一日進行時好合作下
因為覺得牙仔好新奇
但就唔係話好明個獎勵計劃點玩
 
仲拎埋牙刷出去幫牙仔刷......

過左幾日
老師教完刷牙後
呢個小朋友簡直上左身咁
返屋企仲教返我轉頭
BALL GOR: 媽媽,老師話要刷脷仔嫁,咁樣呀!!
(確實,我地都無教波哥刷脷,老師好野!!!)

有版有眼波哥~~

之後學校仲派左紀錄手冊同DVD俾我地
波哥上左腦
日日都話要睇刷牙DVD......
除左會教刷牙,仲提小朋友要叫爸爸媽媽補刷
而家波哥刷完會叫我地
“請你幫我補刷牙呀!!!”
(好孩子口吻~~hahaha 波媽終於體會到洗腦式教育)
有次我趁波哥食早餐時話去吹頭
佢竟然好老積咁話 “你記得要刷牙呀......"
提返我轉頭咁話......@.@

喺波哥不斷努力下
終於都儲齊10隻牙仔
可以換零食啦!!

你睇佢幾開心
仲V曬
KAKAKAKA

話咁快我地已經成功儲左3round 牙仔
中間從未間斷過
成績理想

只係一粒魚仔餅
但波哥個浮誇樣呢......

努力得返黎果然唔同D
其實佢唔完全掛住食
但就好期待得到每一隻牙仔
有時唔記得左俾佢
佢會一副可憐樣
媽媽......你未俾牙仔我呀......

一次好好嘅家校合作嘅經驗
喺一連串攻勢下波哥應該可以KEEP住牙仔清潔無蛀牙呱!!

老師教刷牙>>>媽媽講刷牙繪本>>>儲牙仔獎勵計劃
>>>刷牙DVD>>>護齒紀錄(每星期交返學校)

波哥仲有首刷牙歌
等我聽日問下佢先~~

向上刷,向下刷,天天都要刷一刷

向下刷,向上刷,牙齒清潔哈哈笑
~~哈哈哈哈哈哈~~







8 則留言:

  1. 我地學校都有呢個刷牙獎勵計劃, 宜家一話刷牙, 小b就會唱刷牙歌, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 波哥係成日拎住牙刷話牙刷超人
      又一本正經話要用含氟化物兒童牙膏
      笑死,hahaha!

      刪除
  2. 不錯的家校合作嘅經驗! 欣賞媽媽你的用心

    回覆刪除
    回覆
    1. 學校老師講一句好過我講十句
      所以要趁呢個機會幫佢洗腦

      刪除
  3. 燒腩仔學校都有學刷牙同呢首刷牙歌呀,不過就無參加呢個護齒計劃,反而上年N班學校有時佢完全無心機睇隻DVD囉,波哥乖乖又叻仔呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 波哥都係一時時
      不過老師喺佢心目中簡直係神一樣
      上曬腦咁~好好笑
      佢到而家仲要日日睇隻DVD
      你不如又試下再播,可能有驚喜

      刪除
  4. 幾好既教法 呢加自動自覺 好叻仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~要把握呢D機會
      等佢變成習慣
      希望佢堅持到!

      刪除