2015年12月2日 星期三

小玩意.大足球

巧虎~我係巧虎~
最鍾意食冬甩
亦鍾意踢足球!!


估唔到波哥完全同 巧虎一樣
最愛冬甩同足球(暫時......)
由細到大
波哥都係一個懶豬豬
連佢都會話自己係懶豬豬小朋友
加上BALLMAMA見佢身手唔太靈活
其他小朋友去公園玩會好利落
但波哥呢??
慢吞吞,又好怕死咁
HAHA,一D都唔似個男仔

所以BALLMAMA一直都想同佢搵樣運動學下
暑假時有玩過下跆拳道
不過波哥興趣不大
(狂扭老師抱,HAHA,老師又真係成日抱)

之後聽同區媽媽講過下足球班
俾個價錢吸引住
所以就試下
不得不承認$$對我黎講好重要
主要想玩下
暫時唔打算花費太多

第一堂我地自己去
其實佢星期六日有兩個時間
一班係混齡
另一班係BB班

但基於唔想星期日早起
我地先試左個混齡班

其實基本玩下跑下郁下係OK
因為我地細
老師仲會花D時間心機去特別照顧佢TIM
波哥第一次去試堂係最興奮
跑跑跳跳跟足全程
好ENJOY下

呢日未開始正式上堂
波哥有老師單對單同佢玩下先
其實一齊上堂嘅哥哥都好照顧波哥嫁
BALLMAMA基本對波哥無咩要求
只要佢肯郁肯玩

之後
我地都有約埋個朋友仔再試下BB班
不過就要一早爬起身
(其實係因為之前一日去左玩上唔到,就索性試一次)


確實成班都差唔多年紀
感覺上係好好多

老師唔同左
玩法亦趣味大左
呢日玩紅綠燈!!




感覺係各有各好
希望波哥可以堅持到繼續上
雖然比起第一堂佢已經跌曬Watt
懶跑......成日俾阿SIR捉佢一齊跑嫁!!
(媽媽嘅本意)
HAHAHA
~~加油呀波哥~~




17 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,要郁嘅活動黎講
      佢算玩得開心
      可能之前跆拳道真係麻麻地!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 希望......真係堅持到......
      晉係咪又玩啫??

      刪除
  3. 波哥著晒波衫呢個look好型仔喎~~~
    波哥跑多啲跑多啲..

    回覆刪除
    回覆
    1. WAKAKAKAKA~~~
      佢絕對係有姿勢無實際.......
      快D一齊迫佢跑多D

      刪除
  4. 回覆
    1. 媽媽我都好滿意個造型!!!AHAHA

      刪除
  5. 好型仔!~~~~睇黎佢都好中意呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該都算係鍾意嘅
      不過都仍然係懶啦,有時玩玩下又走埋黎話唔跑唔玩啦.......

      刪除
  6. 好型仔呀, 我都覺得要在啲呀sir逼佢地先得。。。
    好似我仔拉筋咁。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,對住我地,剩係會扭抱......
      阿SIR有威嚴好多!!起碼叫得郁佢地!

      刪除
  7. 著起波衫嘅波哥好型仔呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA~~
      波哥自己都好鍾意
      上堂前會不停叫我地換足球衫啦!!換足球衫啦!!

      刪除
  8. 波哥著埋著衫好有型呀!
    我都覺,咁細個都想搵啲平平地興趣班畀小朋友,等發現到佢興趣再搵啲專業啲(即貴啲)都未遲 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係咁諗,等佢有興趣先睇D再高階D嘅
      無謂浪費$$啦!!
      反正佢地仲細,根本都係玩玩下
      BTW,呢個足球班會帶小朋友去比賽,其實都幾好
      當然要大D啦!!

      刪除
  9. Hi, can i know which football organization? thanks!

    回覆刪除