2015年12月17日 星期四

D.I.Y. CHRISTMAS CARD 2015

充滿住聖誕氣氛的12月
波哥同BALLMAMA都被感染
每日都聽住波哥喺度
JINGLE BELLS

開始收到同學們的聖誕咭
波哥都表現得好興奮
不停話邊個邊個送俾佢
仲要學人拎住瞓......
好多年無寫聖誕咭嘅我地
今年一於順應波哥反應
齊齊準備聖誕咭
波哥知道後就成日問住幾時整幾時寫
十萬個緊張同興奮



由於數量都唔少
所以分左做兩種
一種係D.I.Y. CHRISTMAS CARD
但暫時只打算同波哥一齊做幾張送俾老師
另外波媽就買左批可愛聖誕咭俾其他同學朋友
共通點係都會由波哥簽上大名
HORACE
其實波哥仲未需要學寫字住
不過佢就對自己個名好受落
最最最叻係寫自己個姓 HO

我地個D.I.Y. CHRISTMAS CARD 一D都唔馬虎
波哥仲未真正識 畫畫
但就好鍾意玩顏色做手工
所以今年就試下用手指仔點出聖誕樹

效果又幾好
波哥亦非常合作
自己點呀點 

點完樹後
就貼返個H星星上樹頂

整完話要送俾媽媽
HOHOHO!!!

波哥再大筆一揮
HORACE
由於早兩日已經寫左D同學聖誕咭
(下篇再寫)
波哥今日開始上手
簡單快捷完成

下半部份就係貼靚個信封
~有眼仔嘅~

 ~仲有對角~

~同埋紅鼻子~

喺波哥非常合作嘅情況下
呢SET 聖誕咭好快就完成
效果非常之咁靚TIM!!
媽媽今年完結前目標
就係想波哥好好感受一下聖誕氣氛

MERRY CHRISTMAS 
~~HOHOHO~~


13 則留言:

  1. 嘩﹗嘩﹗嘩﹗效果好好好靚呀﹗老師收到實好開心﹗
    我本身都想叫燒腩仔送聖誕卡,但佢又未識寫字,一諗起要自己寫幾十張卡,跟住就縮沙啦

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx ivy ee~~~
      我地本身無打算寫俾同學仔啦
      只係見波哥收到咁開心
      想同學仔一齊開心下
      好彩,波哥難得地唔抗拒

      刪除
  2. 嘩...堅靚呀~
    今年太多同學仔, 我都無打算寫添啵, 因為小b係唔會自己動手, 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx Amy mama~~
      我地初初都唔打算寫嫁
      只係收左一批......先打算寫jar

      刪除
  3. 嘩...好靚呀!
    我哋反而收唔到聖誕咭,因為學校好著重節儉。所以啲家長無論買定自己做都冇
    可能驚比老師話

    回覆刪除
  4. 好靚靚既聖誕樹呀!Cindy ee祝波哥一家聖誕節快樂

    回覆刪除
  5. 好靚呀! 波哥點得好有水準!

    回覆刪除