2013年12月11日 星期三

MRS+BABY's AUS TRIP (解開BALLMAMA潛水之迷)

不難發現
最近BALL MAMA潛水潛得非常厲害
為免即將消失的兩星期令大家誤會我又偷懶
BALL MAMA絕對要為自己辯護一下

今次旅程決少左BALL PAPA
因為成12日太長時間啦
BALL PAPA公司太忙唔批假
BALL MAMA只好自己帶住波哥同公公婆婆遠行
平時我絕對唔會揀AUS嫁
因為太遠啦,又無得SHOPPING :))
不過今次係出席舅父仔畢業禮
而舅父仔係超級錫波哥嫁
所以我決定遠少少都帶波哥同行
但長達9小時的航程
我確實十萬個擔心
波哥~ 你要生生性性呀!!!

因為上次日本之旅已經為波哥準備左D小手作
今次唔整啦,無咩時間
照用返上次個批 (反正上次波哥最後去唔成呢!)


話就話AUS而家係夏天
不過今年有少少反常
一時熱到30幾度
一時落雨會跌到10幾度
所以要帶晒兩季D衫去
希望到時波哥去到GOLD COAST可以落水啦!!

去到AUS都會自己煮俾波哥
不過都擔心唔係日日煮到
所以都有入定即袋餸俾波哥開餐用


謝謝兩位姨姨送俾波哥的生日禮物
波哥都有自己私家喼
放滿零食同玩具
希望順利捱到9個鐘
呢個私家喼仲可以當車仔坐上去玩
一流~~~:-bd
 




二人行的行李
竟然誇張到呢個情況
UM......BALL MAMA仲打算去SHOPPING
買野俾波哥嫁.......
唯有放去公公婆婆個喼到啦!!:D



今晚上機
之後可能要到CHRISTMAS先再見到大家
不過BALL MAMA會嘗試同步UPDATE AUS旅程
預祝大家 MERRY CHRISTMAS




24 則留言:

  1. 好開心呀~~~ 我十萬年冇去過旅行喇
    期待你返嚟分享, 睇吓人哋去當自己去咗都好丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係十萬年冇去過旅行喇。。。嗚。。

      刪除
  2. 睇到你D行李, 就知道帶埋BABY真係唔簡單~~
    波哥私家喼好正, 充滿玩具零食, 辛苦媽媽執咁多野~~
    玩得開心D

    回覆刪除
  3. BALL MA, BALL GOR 一切順利, 玩得開心D呀~
    我對波哥絕對有信心,佢一定會好乖乖的~

    回覆刪除
  4. 嘩嘩~~ 玩得開心啲喇, 波哥一定好乖乖既....
    記住POST相啊....KAKA...

    回覆刪除
  5. wooo
    玩得開心d 呀波哥and 波媽媽~~~~

    回覆刪除
  6. 波哥咁淡定,一定會乖乖嘅!! 祝一切順利玩得開心啲

    回覆刪除
  7. Hv a nice & safe trip ar!! :)
    等你返來再share...波哥要乖乖呀!

    回覆刪除
  8. 睇黎呢篇都係臨急臨忙之下寫架啦…波媽 & 波哥 enjoy aussie trip!

    回覆刪除
  9. 波媽好堅呀,不過波哥咁淡定都唔洗驚,如果係肚B就算短trip我都驚響飛機上面控制唔到佢@@

    回覆刪除
  10. 波媽果然好堅呀! 波哥乖乖地呀~ 玩得開心d影多D靚相

    回覆刪除
  11. 波媽玩得開心D呀!聖誕快樂!

    回覆刪除
  12. 波哥 好乖o既,要同ball mama 玩得開心o的!!!

    回覆刪除
  13. 波媽同波哥玩得開心D呀﹗等你哋返來分享﹗記得影多D靚相同敗多D好嘢返來﹗
    我都有諗過買呢個BB喼for來緊旅行用,不過諗起兩個大人兩大個喼,一個失控BB,同一架BB車,再加埋BB喼應該頂唔住,所以就打消咗念頭﹗

    回覆刪除
  14. haha...波哥帶埋新朋友胡廸去旅行:>

    回覆刪除
  15. 圓圓, 我想揾番之前你寫既BB車 BLOG POST (新O個部-尾3張相, 紅色BB車), 但係Y BLOG 已消失, 可唔可以話我知係架BB車咩BRAND 同MODEL 呀? 因為我而家都睇緊買過部新既比TAREBABY, 唔該晒~

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi TAREWORKER~ 架BB車係BABYZEN YOYO呀!!
      你可以去MOTHERCARE試車嫁~~
      我自己就去左OUR BABY ONLINE買~

      刪除
  16. Hihi, 波媽
    請問架yoyo BB車好用嘛?我都物色緊BB車俾我囡囡啊:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好用呀,一個人出街都用到
      但起碼要6個月先得
      不過佢而家新出左個籃可以配黎初生用,你可以去MOTHER CARE望下!!

      刪除