2013年12月31日 星期二

HAPPY NEW YEAR 1314~

全日FB 同 WHATSAPP不停見到1314
從13(一生)走到14(一世)滿有意思的!!
今晚難得BALL MAMA有時間寫BLOG
實情係成個聖誕假期
不停出席PARTY聚會
確真有點吃不消
結果只有一個
就係波哥病倒了
連帶專門服侍佢嘅專員一號 (BALL MAMA) & 專員二號 (BALL PAPA)都遭殃
一家三口一於HEA住過1314
除夕大餐都唔洗煮
兩位男士亦熟睡如豬
BALL MAMA就寫返篇除夕BLOG

生小朋友後時間過得好快
每日忙東忙西就一日
特別係由無要求的LITTLEBALL變成今日愛扭計嘅波哥
每日花在波哥身上時間越黎越多
相對地充滿住歡笑的時刻亦變多

亦感謝BALL PAPA幫我分擔唔少
以FTM黎講,我相對地輕鬆
BALL PAPA好多時放工返黎都做到無停手
只為我可以輕鬆一下
佢亦可以同波哥親子一下
呢兩父子亦經常笑料百出
沖沖下涼會突然叫我入去
跟住叫波哥企起身
指住波哥個肥肚腩講
“肥豬恒個肚腩大到望唔到自己個咕咕~~”之後兩父子齊齊傻笑:)):)):))
無聊但甜蜜
而呢種甜蜜係二人世界中唔會出現

作為一個FTM
2013見證左波哥無數的第一次

第一次轉身
第一次自己坐
第一次自己爬
第一次企起身
第一次食固體
第一個生日會
第一次坐飛機
第一次叫PAPA
第一次叫MAMA
第一次鍚我
好多好多,根本數唔晒

雖然我口中成日話波哥曳曳又懶又唔合作
但呢個曳曳又懶又唔合作的波哥絕對係我地心頭肉
希望黎緊一年波哥有更大進步
一家三口健健康康咁過
HAPPY NEW YEAR!!!
雖然病病地,仍然送上為波哥而整嘅2014月曆~


27 則留言:

  1. 回覆
    1. 遲來的HAPPY NEW YEAR!!
      最近好忙,要抽返多D時間寫BLOG先得,好掛住大家~

      刪除
  2. Happy new year, Ball's family
    Wish Ball's family sweet sweet 1314

    回覆刪除
    回覆
    1. THX LIZ~ 期待馬拉糕的來臨呀!!

      刪除
  3. 願新一年ball's family 都繼續開開心心!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX MANCHI~~謙謙一家三口都要開開心心呀!!
      帶多D謙謙出黎同波哥玩~

      刪除
  4. 2014 calendar見到波媽媽好貼心地mark低9月20日..波哥兩歲生日~~~~~
    Happy New Year!!!!All the best in 2014!

    回覆刪除
    回覆
    1. You too, all the best in 2014!!
      SA E E~~ BALL MAMA個心得波哥嫁JAR,咩都諗住佢,HEHE!!!

      刪除
  5. Happy 2014, 繼續甜蜜快樂呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. THX SHARON~ 下次要再同小寶一齊玩過~

      刪除
  6. happy new year little ball and ball mama papa^^

    回覆刪除
    回覆
    1. THX YAN EE~
      好耐無見你0係BLOG出現~~

      刪除
  7. happy new year to little ball family! 個月曆好正. save低先...hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我print左出黎貼左係公司枱頭做reference, haha

      刪除
    2. 估唔到大家有用,咁我真係要KEEP住年年整先得
      BTW,我印左幾張黎用,HAHAHA!!!

      刪除
  8. 新年快樂!

    我是《黃巴士Light》親子月報的編輯Bigi,你的寶寶很可愛啊!!有興趣把照片刊登在我們雜誌嗎?你可把照片(最少1MB)連同:

    1. 小朋友的中文姓名
    2. 英文姓名
    3. 出生日期
    4. 郵寄地址

    發送到bigi@yellowbus.com.hk,照片一經刊登,我們將以電郵通知,並寄送當月雜誌兩本以茲留念,期待你的分享!

    回覆刪除
  9. HAPPY NEW YEAR~~~波波一家黎緊一年要健健康康啊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. THX 大爺媽,我地好返晒啦!!! 不過波媽勁懶囉,HAHAHA~
      好掛住你同大爺呀!!

      刪除
  10. Happy New Year~~ 新一年, 大家KEEP住開心同健康快樂~~

    回覆刪除