2013年12月25日 星期三

Our Christmas Ball - MERRY CHRISTMAS!!

MERRY CHRISTMAS!!
BALL MAMA同波哥已經返左黎兩日啦
不過都仲未有得停
第一日同我地一班山頂朋友開PARTY
尋日0係FAMILY DAY
一家三口出左去食LUNCH再影CHRISTMAS TREE
夜晚簡單D留0係屋企打邊邊
順便休息下~
之後同波哥一瞓竟然成10個鐘有多
好明顯我地仲好攰下~

但BALL MAMA無偷懶
點都要幫波哥影返輯相過聖誕
不過影完先發現波哥眼袋好大下=))


好得戚嘅小朋友~

好鍾意舅父送嘅呢個袋~ 有意思有意思~
仲特別寫上波哥英文名!!:x

波哥一見到呢個紅色CHRISTMAS BALL就唔肯放手

波哥:MAMA,有蘋果呀!! HEHEHE~

波哥: 啊~~~

 波哥: UM~~~

波哥: 好味道~ 真係點可以咁為食.......

聖誕過後
BALL MAMA會努力寫返個AUS TRIP
等我呀!!;)


23 則留言:

  1. Little ball 的背包很美,像一個信封,Little ball 背着像迷你板聖誕老人,很cute ,在那裡買的。
    glendy

    回覆刪除
    回覆
    1. 係LITTLEBALL舅父送俾佢嫁~~我自己都好鍾意~~

      刪除
  2. Little ball 的背包很美,像一個信封,Little ball 背着像迷你板聖誕老人,很cute ,在那裡買的。
    glendy

    回覆刪除
  3. 波媽同肥波都係神級~~~
    坐完飛機番黎一D都唔累!!仲同我地玩咁多個鐘~~~
    山頂既朋友..新年再續~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 神級代價係病左一輪~D咳咳仲字清呀!!
      YEAH!! 新年逗利是~

      刪除
  4. 揹起個袋好入戲,波哥大個有潛質扮聖誕老人呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁波哥要再增肥D,出年再扮過,HAHA!!

      刪除
  5. 波哥緊係得戚啦,個袋印埋自己個名~!型到呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 全屋都係HORACE呀,H呀......浸死左,HAHAHA~~~

      刪除
  6. 聖誕快樂~~~ 波哥好可愛呀,真係好似想食左個 "蘋果" 咁呀 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. THX CATHY MAMA~ 佢最近鍾意執土垃圾食......

      刪除
  7. 聖誕快樂!

    聖誕波哥派禮物~

    回覆刪除
    回覆
    1. 出年要叫BALL GOR派俾我先得~~ HOHOHO~

      刪除
  8. 個袋真係好令令, 仲有自己個名, 好有心思呀~~~

    我睇相都覺得BALL GOR有眼袋/黑眼圈, 你地都要休息多D
    新年再來個馬拉松式GATHERING

    回覆刪除
  9. 波哥可以做pt扮聖誕老人呀,勁似,祝你地聖誕快樂^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 出年等我再諗下佢個造型先!!!

      刪除
  10. 一見到波哥d 相, 就俾小寶爸睇, 佢讚不絕口呀!
    個袋真係好靚, 仲有埋波哥個名, 超讚呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 波哥影相特別醒神嫁~~~叫佢做其他野就......

      刪除
  11. 好型啊個袋, 有埋名添....
    波媽, 你都未寫波哥生日篇, 就寫AUS TRIP喇??

    回覆刪除
    回覆
    1. 大爺媽,唔好拆穿我
      其實個AUS TRIP我都應該有排都未寫得完.......

      刪除
  12. 回覆
    1. 係,波媽超鍾意~~下年又可以拎出黎~

      刪除