2014年1月17日 星期五

CAR SEAT from Kidsroom.de

寫澳洲之旅同生日會前
BALL MAMA想先分享今次買嘅CAR SEAT
之前波哥一直都係用緊MAXI COSI CabrioFix Infant Car Seat
因為波哥當時已經一歲,坐得有D辛苦
BALL MAMA就決定買個for 大少少佢用
可能好多人會問
點解唔一開始買0-3yr car seat 而買Infant Car Seat
對於BALL MAMA黎講
Car Seat 安全最重要
Infant Car Seat除左Face-Rearing 外
佢包住同保護BB會好D
見過部份0-3yr car seat 其實對初生BB保護性不足
(消委會測試中,Infant Car Seat 遇事時保護性亦係最強)
所以當初把心一橫買左Infant Car Seat俾初生波哥~
最最最重要其實係可以MATCH返QUINNY BUZZ!!


講返正題
初初都打算買返MAXI COSI
咁0岩個排消委會做左一系列CAR SEAT測試
BALL MAMA就諗~ 
買CARSEAT唔差少少$$,花左六個大洋買左佢地份詳細REPORT
睇睇下發現,如果係 GROUP 9Months - 4Years 睇
以BRITAX 保護性最強

http://www.britax-roemer.com/car-seats/overview-car-seats
ROMER 同BRITAX 係同一個BRAND
基本上大部份CAR SEAT相同
分別在於產地
BRITAX 係英國, ROMER係德國佢地出品CAR SEAT亦好出名
我之前都有留意開
不過我就鍾情於德國製造ROMER多少少

同一時間扒文後又發現
好多人會經KIDSROOM.DE直接訂返香港
KIDSROOM.DE:  http://www.kidsroom.de
佢地好多年歷史,不過以台灣人訂購多
HK好似唔多人用
咁我就一於睇下有咩心水
一如以往,我都係睇中D麻煩款


Römer Kindersitz Trifix 2014

當時KIDSROOM.DE網上有呢款Römer Kindersitz Trifix 2014
但2014 Online未有得訂 (我訂時係2013......)
把心一橫Send email 去問,又得左~~
不過其實都唔平,只係比HK平咁啦!!
香港要$5XXX,但我經KIDSROOM.DE訂就$36XX
不過我貪心,揀左Smart Zebre要加$$,埋單$38XX (點睇我都唔SMART......)
★★其實佢地ONLINE價錢係仲有DISCOUNT★★我呢款Online睇 369.90 € / 389.90 €
但我實際買係 310.8€ + 47€ (shipping) - 4.2€ (voucher) = 352.88€

心思思左好多晚~~
試過去AMAZON UK搵BRITAX
因為如果有,其實比KIDSOOM.DE更平
我估係英國版同德國版分別,不過我唔肯定,因為我搵唔到
但如果大家係搵BRITAX INFANT CAR SEAT可以一試!!
我見有台灣媽媽成功買到更平

當然最後我都係經KIDSROOM.DE訂左
由於我件貨太新,佢地係特別幫我ORDER
所以要預耐D時間
佢地講明2wks for ordering + 3wks for shipping
唔等得真係要考慮清楚呀!!
最後我真係等足5wks

基本上購買過程順利
其實我係煩少少,唔可以ONLINE訂
要經email落order同過數 (我一度擔心會出事嫁,HAHAHA)
佢地亦覆我ship左會俾資料我
我等左一個月都未收到資料
一問,佢地先話ship 左,經POST OFFICE
但我就唔係好check到個status
不過幾日後又真係收到
0係我地出發去AUS前
真係好好彩,如果佢遲多幾日,屋企無人收就煩啦!!

收到後非常滿意
完全無問題




波哥試坐亦非常舒服
買到心頭好嘅BALL MAMA非常開心呢!!
當日波哥出發去機場亦係坐住佢

KIDSROOM.DE 唔係款款都咁抵
我見MAXI COSI差幾百,計埋運費應該無著數
大家買之前最好計清楚先!!

網上經KIDSROOM.DE 買CAR SEAT

我見過有人出現過問題,可能件貨唔係100﹪PERFECT
真係要take risk, 我今次係好好彩,完全無問題

大家如果想買,不妨扒下文,因為好多台灣人
都有用過KIDSROOM.DE





6 則留言:

  1. TAREBABY 係用BRITAX 0-4 既CAR SEAT 嫁, 開始都係REAR FACING, 大個左就轉返向前面.

    呢個花紋好鬼正呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來真係好多人都揀BRITAX~ 如果當初我買0-4就慳返一筆啦!!
      為左呢個花紋,我加左$200,HAHAHA~

      刪除
  2. 田鼠b都係用緊britax! 之前有諗過上一個德國網買, 多款啲又平啲. 後來睇到有人話試過等到頸都長, email又唔覆, 搞到我心驚驚. 最後去左bumps to babes 買, 但就無乜款囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢地又OK, 一早講明5星期,我就真係5星期收到
      其實可以預算到
      不過就一定要等得,因為我本身有一個用緊,所以先OLK
      BUMPS TO BABES貴唔貴呀???

      刪除
  3. BRITAX 既car seat 真係好好....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,買完覺得呢個選擇係完全正確~~

      刪除